game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

« Antwoord #210 Gepost op: 7 April 2010, 20:14:30 »

Gelieve een new game te starten ivm update systeempje. Sorry voor het ongemak.
Download:

Easy Upload (.zip file)

Wat is nieuw?
* Speel scherm vergroot naar 500x400
* HUD vergroot onderanderen ( HP- en MP-potions altijd zichtbaar )
* Nieuwe skill (use MP-potion)
* Follower: Husky.
Simpele follower die je overal volgt en vrolijk rond huppelt. Je kan hem een naam geven en met hem praten. Je komt hem tegen in Brynn. Noord van Kriss' winkel en Oost van de boerderij.
* Updates: Vanaf nu wordt het spel opgeslagen in de standaard GameMaker save en load files. Zo wordt je status beter onthouden. Elke keer als er een nieuwe versie is moet je even op de updater knop drukken rechts boven in het hoofd menu. Dan wordt alles uit je INI gehaald en wordt het weer standaard opgeslagen. Klinkt raar, maar werkt perfect. Knipoog
* Persoonlijke status banners!:
Dit is uiteraard een voorbeeld met een account waar ik constant mee test.
Waar kan je hem krijgen? Ga naar het hoofdmenu en naar extra's. Daar staat make a personal status banner. Druk op enter en je hebt je eigen banner!
epic credits naar Bjarno voor de codes van de banner!

De oh zo vervelende, vaak voorkomende bug van Dad en het vlees is eindelijk gefixt! Tong

-Tai

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #211 Gepost op: 7 April 2010, 20:27:23 »

en wat te doen als je al t huis uit bent? dan kan je die husky niet krijgen...
of moeten we weer overnieuw?

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #212 Gepost op: 7 April 2010, 20:51:00 »

Even nog wat opmerkingen:

De hond maakt het lopen niet gemakkelijker; je kan niet door hem heen lopen. Toen ik net had geslapen maakte hij een rondje, waardoor ik vast zat.

Verder bleven de Goblins spawnen. Was dat de bedoeling? Ik kreeg volgens mij ook niet de melding dat ik klaar was met de quest (maar uiteindelijk bleek van wel).

Ik heb geen tijd meer om hem nog verder te testen, maar het ziet er in ieder geval goed uit.

Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker

Afwezig

« Antwoord #213 Gepost op: 7 April 2010, 21:12:00 »

maar dat infected in 3d heb je toch ook nooit afgemaakt??

Sprite graag.
Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #214 Gepost op: 7 April 2010, 21:18:44 »

Eindelijk afgewerkt Grijns (die banners Tong)

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #215 Gepost op: 8 April 2010, 07:51:46 »

Het eerste wat me opvalt is dat het 10 mB in grootte is toegenomen (van 7 naar 17 mB). Ik weet niet of dat al bekend was, maar ik meld het maar even. Ik ga nu bughunten;)

Edit1:
-Ik zit vast door mijn geliefde husky Basje! Ik heb net vlees gekocht voor mijn 'vader', maar nu staat mijn husky er voor en kan ik dus niet wegkomen. Uiteindelijk kun je wegkomen als hij een rondje begint te rennen, maar dat was niet echt ideaal.

Edit2:
-Ik ben weer meerdere keren vast komen te zitten door mijn husky. Een keer ging ik bijna dood. Ik viel namelijk een goblin aan, maar kwam vast te zitten door mijn husky. De goblin viel aan en ik niet, maar ik kon vluchten toen hij een rondje rende.
-De husky loopt dwars door de muren van het kasteel heen (en door een aantal andere dingen).
-Tijdens die quest waarin mij wat dingen worden geleerd (Charge Strike en magic) kwam ik vast te zitten in de quest. Ik had magic gebruikt op de dummy, daarna stond er in de quest-tab dat ik naar Elluid moest gaan om verder te gaan..Echter kon ik niet met Elluid praten.

Nu is het weer even genoeg getest=)

« Laatste verandering: 8 April 2010, 08:27:41 door Rimevan »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #216 Gepost op: 8 April 2010, 10:06:39 »

Kreeg net een e-mail van de UU CGC waarin stond dat de dead-line naar zaterdag 10 april is verschoven tot 17:00u.  Twijfelachtig  Helemaal zitte stresse voor niks, maarja. Kreeg door de stress wel een zooitje af!

Hoedanook:
@Redblood:
Idd, staat ok boven het download banner. Maar dat is niet om de Husky, dat is geheel een optie. Het gaat meer om het update manier dat ik gemaakt heb.

@SLiV:
Goblins blijven inderdaad spawnen. Lijkt me ook wel handig dat ik ze niet laat re-spawnen voor die Quest. Niet aan gedacht, bedankt voor het melden.

@4ce:
Ik was on ervaren met 3D. Kon voor geen meter modellen maken. (Infected kubussen iemand?) En ik wist nog niet hoe ik moest UV-mappen.
Ben nu stukken beter met 3D en heb nu zeker ervaring met modellen en textures.
Hoewel de sub-realistische stijl van Narithia nu een beetje verloren gaat aan een meer cartoony style zal het niet tegenvallen hoop ik. Maar het is nog maar een concept! Of het echt helemaal wordt uitgevoerd zie ik dan wel weer. Emotieloos

@Rimevan:
Husky wordt gefixt.
Dat je de Quest Rookie Training niet door kon komen is mijn niet overkomen. Maar ik zal er naar kijken. Dankjewel. Gemoedelijk

-Tai

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #217 Gepost op: 8 April 2010, 10:46:45 »

Nog een keer over die bug met de quest Rookie Training.
Ik heb hem net weer even gespeeld. Ik viel een andere dummy aan, versloeg hem en vervolgens kon ik wel weer de quest vervolgen bij Elluid. Misschien verheldert dit de zaak wat;)

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #218 Gepost op: 8 April 2010, 11:03:04 »

Wordt er niet veel wijzer van om eerlijk te zijn. Maar ik kijk er straks naar, wil eerst dit even afmaken. Knipoog
Daarvoor wil ik jullie weer wat vragen: Voor de nieuwe tab heb ik een icoontje nodig.
Het moet de follower tab openen, daarin staan de gegevens van oa je Husky of andere wezens. Zelf zat ik te denken aan een hartje als icoon?

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #219 Gepost op: 8 April 2010, 11:21:06 »

Bij een hartje denk ik eerder aan levens eerlijk gezegd. Misschien het hoofd van de husky (wat aangepast uiteraard)? Dat maakt het meteen duidelijk denk ik.

Rimevan

Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker

« Antwoord #220 Gepost op: 8 April 2010, 11:58:00 »

De kop van de Husky lijkt me geen goed idee aangezien je nog andere followers gaat maken Knipoog

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #221 Gepost op: 8 April 2010, 12:31:12 »

Je zult toch ergens voor moeten gaan h Knipoog
Voor de crafting-tab zie je alleen een health potion, maar je kunt ook andere dingen maken. De tab moet herkenbaar zijn en ik denk dat de kop van de husky zeer herkenbaar zou zijn. Vooral omdat dat je eerste follower is, is het meteen duidelijk waarover de tab gaat.
Maar de keuze is uiteraard aan Tai Tong

Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #222 Gepost op: 8 April 2010, 13:00:23 »

ik kwam niet eens verder dan de eerste quest Grijns
ik kreeg een foutmelding met dat "obj Dad"

misschien moest hij je verder brengen, in ieder geval, dat deed die niet.

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #223 Gepost op: 8 April 2010, 13:07:48 »

ik kwam niet eens verder dan de eerste quest Grijns
ik kreeg een foutmelding met dat "obj Dad"

misschien moest hij je verder brengen, in ieder geval, dat deed die niet.
Wat bedoel je? Welke foutmelding kreeg je dan? Als ik denk wat het is ben ik niet blij aangezien dat weg zou moeten zijn. Tong

Wat betreft het icoontje: Een hartje met een poot afdruk lijkt me toch wel iets dat zegt huisdier in het algemeen.
Als dit niet duidelijk zou zijn doe ik inderdaad een husky (of andere hond) kop aangezien de hond symbool is voor mens trouwe vriend.  Knipoog

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #224 Gepost op: 8 April 2010, 13:28:44 »

Een hartje met een pootafdruk is inderdaad ook wel duidelijk, duidelijk genoeg voor mij in ieder geval. Lijkt me dus ok Gemoedelijk

Ik hoop dat Shiritt de nieuwe versie nog niet heeft gedownload, anders dan zit die o zo irritante bug er nog steeds=)

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: