game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #135 Gepost op: 18 Maart 2010, 17:55:52 »

Hij wil mijn skills niet laden:

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #136 Gepost op: 18 Maart 2010, 17:59:45 »

nee maar das een ding dat als het goed is nog niet werkt je skills heb je wel maar het skill boek doet het nog niet omdat denk ik je nog niet genoeg skills hebt om ze te kunen verwisselen en bluemoonproduction welk lvl ben je Tong?? ik wil graag wat competitie in dit spel haha!!

IK VRAAG AAN IEDEREEN HUN LVL PLZ PM MIJ DAN OF ZET HET OP DIT FORUM Tong

« Laatste verandering: 18 Maart 2010, 18:05:51 door aragorn0099 »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #137 Gepost op: 18 Maart 2010, 18:48:51 »

@BlueMoonProductions:
Inderdaad, de skills tab is nog leeg. Daar komen alle skills te staan die bruikbaar en niet bruikbaar zijn. Verdeeld onder de kopjes: Attack, Melee, Boost en Other.
Wat aragorn zei klopt, er zijn nog even te weinig skills om dit te maken.  (in totaal heb ik er 6) Zodra dit er wat meer zijn wordt de skills tab beschikbaar. Gemoedelijk
Onthoud dat skills hier speciale aanvallen zijn en niet skills die levels traininen zoals fishing enzo. Daar zijn de attributen voor, allhuwel deze meer dienen om het vechten efficienter te maken.

@Aragorn0099:
Moet even vragen hoever Bjarno is met het script voor de Status banners, hoop dat volgende versie te kunnen hebben. Dan kan je lekker compititeren met de rest. (compititeren? XD)
En waarom ik telkens off en on ga? Heb buiten GameMaker nog een leven. Emotieloos

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #138 Gepost op: 18 Maart 2010, 18:53:44 »

nee ik bedoel  het meeste dat je een min of gaat en dan weer online komt dat snap ik niet Tong
en kom je zo snel mogelijk op msn ik wil ff wat dingetjes vragen Tong

edit: hier nog een paar vragen: ben je van plan skills als hout hakken te maken later als het spel groter word? of heb je dat totaal uit je spel gedaan als dat zo is wil ik graag weten waarom ik bedoel het niet vervelend maar als je dingen hebt als houthakken kun je ook meteen meer verzinnen voor crafting bijvvoorbeeld.

« Laatste verandering: 18 Maart 2010, 18:59:20 door aragorn0099 »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #139 Gepost op: 18 Maart 2010, 19:11:39 »

Nee, deze Runescape'ish skills ga ik nooit maken. Als dat wel zo was had ik het allang gedaan ipv attributen. Mocht je Narithia spelen met zulke skills moet je even de zoekfunctie gebruiken en kijken naar me eerste Narithia. Stukke groter, meer items, meer vijanden en meer skills. Wel mee buggy en slecht in elkaar gezet.  Knipoog

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #140 Gepost op: 18 Maart 2010, 19:32:54 »

Mn level stond ook op die screen(lvl 3....)
Je kan ook evt. een globale skill als 'surviving/survivaling' doen, gewoon alles in 1. Vissen vangen om te overleven, dat soort dingetjes, en één skill is toch niet zo erg?

Edit door Kaasje:
Hierboven en hieronder een offtopic post verwijdert. Houd het ontopic!
Vragen of iemand op MSN komt horen hier ook niet thuis.

« Laatste verandering: 19 Maart 2010, 15:16:03 door kaasje »

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #141 Gepost op: 19 Maart 2010, 11:47:30 »

tai wil je plz toegeven want het maakt het spel zo veel leuker met iets anders dan alleen vechten
het maakt het leuker om te spelen uiteindelijk als je alle quests al hebt gedaan

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #142 Gepost op: 19 Maart 2010, 12:25:18 »

Mn level stond ook op die screen(lvl 3....)
Je kan ook evt. een globale skill als 'surviving/survivaling' doen, gewoon alles in 1. Vissen vangen om te overleven, dat soort dingetjes, en één skill is toch niet zo erg?

Dat spreekt me wel aan!
Misschien dat jullie dan even een soort enquete kunnen invullen:
Code:
Survival Skill?
Wat moet het inhouden:
Krijg je er Exp voor:
Maakt het het spel beter:
Voorbeelden voor Survival trainen:

Alvast bedankt. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

spekkeldoodle
Gebruiker

« Antwoord #143 Gepost op: 19 Maart 2010, 12:52:32 »

1. Je kan exp farmen door steeds je huisje in en uit te lopen.

2. Met bloodlines staat "Dad" op maffe plekken.

3. Ik klikte met mijn rechter muis op saphiresword en hij verdween meteen! Beter laat je het spel vragen of het item weg moet.

Verder een heel leuke game!

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #144 Gepost op: 19 Maart 2010, 13:09:34 »

1. Je kan exp farmen door steeds je huisje in en uit te lopen.
Gefixt! Gemoedelijk
2. Met bloodlines staat "Dad" op maffe plekken.
Wat bedoel je? hij staat gewoon naar Oryth met hem te praten.
3. Ik klikte met mijn rechter muis op saphiresword en hij verdween meteen! Beter laat je het spel vragen of het item weg moet.
Kan ik wel doen, maar als je een zooitje items hebt waar je vanaf wilt is dat onhandig om elke keer dat bericht dan weg te klikken snap je? Ik kan wel een message geven de eerste keer dat je een item dropt wat meteen de waarschuwing voor in de toekomst is.

Preview volgende quest:
Een geisoleerde dorp in de bergen is al jaren van de wereld afgesloten omdat ze bang zijn weer door Demonen aangevallen te worden. Jij probeert de stad binnen te komen maar dat gaat zomaar niet. Je moet bewijzen dat jij niet een van de Demonen bent en daarvoor een paar opdrachten uitvoeren. Opdrachten die je in de, tot nu, zwaarste situaties gaan lijden!
Kan jij het vetrouwen van de dropelingen winnen? Tong

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #145 Gepost op: 19 Maart 2010, 14:35:10 »

ik heb in gedachten met survival dat je een paar dingen bij elkaar kan doen zoals houhakken en vissen houthakken om een vuur te maken en dan de vis te koken zodat je levens er bij krijgt je kan natuurlijk ook andere combo's maken van 1 2 of miss zelfs 3 dingen misschien jagen als je bijvoorbeeld herten kan maken die je niet normaal kan aanvalen alleen met bijv de skill suvival lvl 10 ofzo dan zou dat best gaaf zijn maar je kan ook iets zoals blacksmithing nemen om je iegen dingen te maken en mijnen plaatsen die weg gaan als je ze gebruikt hebt. ook kun je dingn als herbalisem maken waardoor je je eigen kruiden kan verzamelen voor als je drankjes wil maken die je meer dan 50 health opladen. zo heb je super veel mogelijkheden maar als ik jou was zou ik een combo maken van een paar dingen Tong je kan natuurlijk ook wat ZELF
verzinnen Tong veel suc6!!!

edit: ik kijk uit naar de volgende quests!!!!!!!

« Laatste verandering: 19 Maart 2010, 14:37:45 door aragorn0099 »
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #146 Gepost op: 19 Maart 2010, 15:23:24 »

Citaat
Survival Skill?
Wat moet het inhouden:
Krijg je er Exp voor:
Maakt het het spel beter:
Voorbeelden voor Survival trainen:

Hm, eens even denken.
Denk allereerst eens aan de runescape dingen(sorry Tong), woodcutting, firemaking(ik vind het ook absurd dat daar een aparte skill voor is ook al was het mn hoogste in RS), fishing, cooking, hunting(die moet er zeker in), en er zijn er nog wel wat.
Je moet natuurlijk niet alles overkopiëren(dat weet je zelf ook wel), maar die dingen kun je er biij doen. Doe zoiets als: er zijn verschillende soorten planten, en op lvl 10(bijv.) van surviving(weet ik hoe je het gaat noemen) krijg je weer info met welke planten eetbaar zijn, en welke niet(steeds een paar per keer, en het hoeft natuurlijk niet alleen healen en drainen van health zijn, maar ook boosts). Meer skills(mv?) die niet alleen uit vechten bestaan zijn leuker en spreken ook andere mensen aan, het bied afwisseling, ik zou het zeker doen.

Ik wil nog wel meer dingen verzinnen maar ik weet niet of je dat wel interesseert.(anders PM/post je 't maar, ik neem wel ff wat tijd)

mvg

Edit, xp? Alleen voor de skill zelf, maar je zou hem dan kunnen gebruiken voor healen/boosten(de speler zelf).

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #147 Gepost op: 19 Maart 2010, 15:37:22 »

Het staat vast, Survival wordt de nieuwe attribuut van Narithia. Weet niet wanneer ik het ga maken, sowieso zit het er de volgende ver niet in. Maar het komt wel.Gemoedelijk
Blacksmith en Herbalism worden het niet omdat die beide namelijk Crafting zijn.
Ik denk dat het idee van cooking, fishing en hunting er wel in gaan komen. Misschien iets zoals planten herkennen zou ook kunnen; dat spreekt me namelijk wel aan!
Mocht ik dat gaan doen dan denk ik dat ik, helaas, toch eem Runescape idee ga gebruiken namelijk het eerst bekijken van de plant om te kijken wat het is en je daar Exp voor te geven. Uiteraard in kleine hoeveelheden omdat het anders te makkelijk wordt om level up te gaan.
Dus, Survival komt eraan, wanneer weet ik alleen nog niet.

P.S: sorry als er rare tikfouten zijn. Net nieuw toetsenbord voor Ps3 gekocht.  Tong

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #148 Gepost op: 19 Maart 2010, 15:45:26 »

... namelijk het eerst bekijken van de plant om te kijken wat het is en je daar Exp voor te geven. Uiteraard in kleine hoeveelheden omdat het anders te makkelijk wordt om level up te gaan....

Ik bedoelde eigenlijk dat je elke keer dat je een level up ging(of elke 2,3 of 4 of willekeurige keer) een schermpje krijgt(runescape Tong!!) met daar op nieuwe planten waar je nog niets van hebt gehoord, maar (eventueel) wel bent tegen gekomen. Bijv. dat ze giftig zijn en niet te eten of dat ze je strength drainen maar je extra HP geven. De giftige kun je dan bijv. in quests stoppen of er iets leuks van maken met bijv. crafting(je moet de skills combineren(niet het goede woord. Parallel laten lopen ofzo? Twijfelachtig)).

Het staat vast, Survival wordt de nieuwe attribuut van Narithia.

Whoee! Heb ik bedacht. Krijg ik credits? Tong

mvg

« Laatste verandering: 19 Maart 2010, 15:51:06 door BlueMoonProductions »

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #149 Gepost op: 19 Maart 2010, 16:19:57 »

oke maar ik heb nog 1 vraag hoeveel nieuwe quests en landen komen er in de volgende update?

« Laatste verandering: 20 Maart 2010, 09:24:12 door aragorn0099 »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: