oke guys dit is mijn eerste cijfer dus zeg me als ik iets fout doe

het lijkt best gek misschien dat ik een hoog cijfer geef maar ik heb al veel in game maker rond gekeken en al super veel spellen gespeeld dus ik weet wel wat over de games dus hier komt me cijfer

graphics:9 kan nog wel iets beter maar ik vind het nu al een geweldig spel je kan bijv een stam onder de boom zetten zodat het realistiser word
gameplay:9.5 hoe het nu is je hebt een paar quests en dan is het opeens klaar maar miss na de volgende updates word dit cijfer een dikke 10+

maar de quets die je nu gemaakt hebt zijn super cool dus ik hoop op veel meer van deze quests |8D
sounds: 7 sorry maar er moeten echt sounds komen ik vind het nogal saai worden na een tijdje zonder muziek (als je muziek ad plz dan wel een RPG muziekje en effects niet rock muziek en stuff) maar wel een leuk muziekje op de achtergrond van je index als er souns komen verander ik dit cijfer

interface 10: geen bugs in de interface je hebt overal aan gedacht!! ik mis niks
TOTAAL: 8.9 ik vind het een geweldig spel en het is me lievelings game maker spel dus dit cijfer verdien je!!
edit: waarom ga je steeds on en ofline??
edit2: haha al lvl 6!!