game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #120 Gepost op: 16 Maart 2010, 14:29:22 »

je weet toch wel de heggetjes bij het palijs ik liep daar rond en toen liep ik perongelijk er tegenaan en ik zat er tussen!!!

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #121 Gepost op: 16 Maart 2010, 14:47:36 »

RROR in
action number 1
of  Step Event
for object obj_iron_sword:

In script insert_item:
Error in code at line 8:
      if (global.slot = 0) then
                 ^
at position 16: Unknown variable slot or array index out of bounds

bij oppakken van item

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

semmy
Gebruiker

« Antwoord #122 Gepost op: 16 Maart 2010, 17:19:13 »

Sams bug update:
Wanneer je vecht en je skills bekijkt word het lettertype van je skills aangepast  Tong
Eindelijk kan ik weer geld verzamelen  Tong Alleen het geld dat ik had is weg... maar dat maakt me niet echt uit  Knipoog

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #123 Gepost op: 17 Maart 2010, 10:18:40 »

Sams bug update:
Wanneer je vecht en je skills bekijkt word het lettertype van je skills aangepast  Tong
Eindelijk kan ik weer geld verzamelen  Tong Alleen het geld dat ik had is weg... maar dat maakt me niet echt uit  Knipoog
Iets dat me had moeten opvallen was me niet opgevallen.  Tong
Bedankt dat je dit melden, het is nu verhlopen.
sorry voor het geld dat weg is maar dat heb je zo terug verdiend lijkt me. Zoveel kan het nooit geweest zijn. Gemoedelijk

preview:
Crafting werkt op en toppie!
De ingrediŽnten die je zowel in Dida's crafting store en Kris' general store kan kopen kunnen nu gebruikt worden om er potions van te maken. Dit is zolang je de juist Crafting level hebt.

Health Poulitice: Empty vial + Cow Milk + Red Berries (level 10)
Mana Poulitice: Empty vial + Cow Milk + Blue Berries + Magic Dust (level 25)
Onthoud wel: als je Crafting level 8 is en je hebt een item met Crafting+3. Dan heb je dus 11 crafting en kan je ook de Health Poulitice maken!

Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker

Afwezig

« Antwoord #124 Gepost op: 17 Maart 2010, 12:55:32 »

toen ik het deze keer speelde werd er bij de hand van mijn character een rode punt gedrawd Twijfelachtig
ook bij alle inventoryslots werd dit gedaan, daarna was bij wake up sun shine mijn vader niet meer thuis toen ik naar binnen liep en kon ik levels up gaan door de hele tijd de deur uit te lopen waar ik schijnbaar exp voor kreeg Engel

4ce

Sprite graag.
Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #125 Gepost op: 17 Maart 2010, 13:37:26 »

ehh maar dan is het niet meer leuk om te spelen las je daardoor lvl up gaat gewoon niet meer doen anders verpruts je het spel voor jezelf Tong

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #126 Gepost op: 17 Maart 2010, 17:46:52 »

Het begint nu echt een leuk spel te worden, in mn eerste reactie zei ik dat het nog wat weinig was.
Nou daar sta ik nog steeds achter, ik wil namelijk meer Tong
Ga je na de CGC hier nog mee verder?

PS: alle quests eindelijk gehaald Engel

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #127 Gepost op: 17 Maart 2010, 17:51:18 »

ik ben lvl 5 alle quests gedaan en ik ga nog verder en bluemoon het word veeeeeeeel groter Tong dat weet ik uit mijn bronnen Tong

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #128 Gepost op: 17 Maart 2010, 17:52:42 »

ik ben lvl 5 alle quests gedaan en ik ga nog verder en bluemoon het word veeeeeeeel groter Tong dat weet ik uit mijn bronnen Tong

Hehe, volgens mij wordt jij Narithia's grootste fan^^
Maar Tai, nogmaals ga je na de CGC nog verder?

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #129 Gepost op: 17 Maart 2010, 17:54:11 »

ik ben aan het msn met tai hij is nu youtube aan het kijke maar hij gaat straks verder aan de game zij ie tege me  Engel

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #130 Gepost op: 17 Maart 2010, 18:02:21 »

Is beetje overbodig om te vertellen als je me toch op Msn spreekt. Tong
@BlueMoonProductions:
Ja, mocht ik de hoofd verhaal lijn nog afkrijgen voor de deadline. Anders helaas!
En Ja, na CGC ga ik gewoon verder. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #131 Gepost op: 17 Maart 2010, 18:09:25 »

nog even om de training in narithia te stimuleren als je lvl 5 bent krijg je 15 mana en 15 levens erbij!!  Blij dus  word snel lvl 5 allemaal Tong!!!!!!!!

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #132 Gepost op: 17 Maart 2010, 18:10:07 »

@BlueMoonProductions:
Ja, mocht ik de hoofd verhaal lijn nog afkrijgen voor de deadline. Anders helaas!
En Ja, na CGC ga ik gewoon verder. Gemoedelijk

Dus na CGC, ga je verder maar wat bedoel je dan met: "Ja, mocht ik de hoofd verhaal lijn nog afkrijgen voor de deadline. Anders helaas!"
Voor zover ik weet heb ik niet meer gevraagd Engel

nog even om de training in narithia te stimuleren als je lvl 5 bent krijg je 15 mana en 15 levens erbij!!  Blij dus  word snel lvl 5 allemaal Tong!!!!!!!!
Ik ben lvl3 geloof ik, maar trainen duurt best lang. Ik zie wel bij de volgende update of ik tijd heb.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #133 Gepost op: 17 Maart 2010, 18:23:56 »

Citaat
Daar bedoel ik mee zolang ik het hoofd verhaallijn afkrijg vůůr de CGC deadline doe ik mee. Anders niet, omdat ik dan een onafgemaakt project inlever. Natuurlijk kan ik de laatste queesten gewoon niet maken en zo inleveren want ik denk niet dat de jury uitgebreid gaan spelen tot ze de levels hebben om de laatste queesten te doen.  Cool (6)

Wat aragorn zei klopt inderdaad! Elke 5 levels (5, 10, 15, 20...) gaat je maximum HP en maximum MP omhoog met 15 en beide worden helemaal aangevuld. Gemoedelijk
Wat BlueMoonP. zei klopt ook. Levelen duurt best lang. Maar dit heb ik express gedaan zodat je niet elke keer attribuut punten kan geven. Of ik moet de Exp per level lager maken en je maar 1 attribuut punt per level geven, maar dat komt veel minder bevredigend over.

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #134 Gepost op: 17 Maart 2010, 18:36:29 »

oke guys dit is mijn eerste cijfer dus zeg me als ik iets fout doe Tong het lijkt best gek misschien dat ik een hoog cijfer geef maar ik heb al veel in game maker rond gekeken en al super veel spellen gespeeld dus ik weet wel wat over de games dus hier komt me cijfer  Blij

graphics:9 kan nog wel iets beter maar ik vind het nu al een geweldig spel je kan bijv een stam onder de boom zetten zodat het realistiser word

gameplay:9.5 hoe het nu is je hebt een paar quests en dan is het opeens klaar maar miss na de volgende updates word dit cijfer een dikke 10+ Tong maar de quets die je nu gemaakt hebt zijn super cool dus ik hoop op veel meer van deze quests  |8D

sounds: 7 sorry maar er moeten echt sounds komen ik vind het nogal saai worden na een tijdje zonder muziek (als je muziek ad plz dan wel een RPG muziekje en effects niet rock muziek en stuff) maar wel een leuk muziekje op de achtergrond van je index als er souns komen verander ik dit cijfer Tong

interface 10: geen bugs in de interface je hebt overal aan gedacht!! ik mis niks

TOTAAL: 8.9 ik vind het een geweldig spel en het is me lievelings game maker spel dus dit cijfer verdien je!!

edit: waarom ga je steeds on en ofline??
edit2: haha al lvl 6!!

« Laatste verandering: 18 Maart 2010, 17:57:43 door aragorn0099 »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: