Hey,
Erg mooi spel. Mijn complimenten voor de graphics en dan met name het menu. Ziet er prachtig uit allemaal. Verder gaf ook de muziek meteen al sfeer. Jammer dat er in het echte spel nog geen muziek is, want ik denk dat dat qua sfeer echt al heel erg uitmaakt.
+ Sfeer
+ Mooie graphics
+ Genoeg te doen, zeker als je het uitbreidt- Hier en daar wat vreemde bugs
- Besturing is wat matig
- Messages in plaats van textboxenIk zal de minpuntjes even nader verklaren:
- Toen ik de quest 'Bloodlines' startte, was het mij niet duidelijk dat ik, nadat ik de armor uit de kist gepakt had, naar de vader terug moest. Ik ging dus weer naar buiten, waar ik er even later achterkwam dat ik weer naar het huis moest. Echter, toen ik daar binnen kwam, was vader opeens weg. Ik kwam daarom ook niet verder en ben daarom gestopt met het spelen van het spel.
- De items die vijanden droppen verschijnen weer als je deze hebt opgepakt, in een huis gaat, en er weer uit loopt.
- Als je in een huis gaat en er daarna weer uitloopt, krijg je er opeens experience bij.
Over de besturing:
- Af en toe blijf je vastzitten of haperen als je vlakbij muren loopt. Dit stoort ontzettend, als alles glad en soepel verloopt, zal het al beter speelbaar zijn.
- Het menu is met de pijltjes, terwijl de rest van het spel met WSDA en muis is. Maak het menu met zowel muis als WSDA, of alleen WSDA, want dit is een beetje raar en werkt onpraktisch.
Over de messages:
Dit staat gewoon heel erg rommelig. De messages staken bij mij ook half uit het speelscherm en bovendien wordt je uit het spel gehaald erdoor. Ik zou echt textboxen maken, want die messages, hoe mooi ze ook opgepimpt zijn, passen gewoon niet bij het geheel: het is gewoon minder goed afgewerkt. Misschien kan je overigens maken dat de inventory (de HUD onderin) verandert in een dialoog, zodra je begint te praten?
Al met al zeker een mooi spel. Succes!

Groeten,
Kaasje