game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

j-head
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2194


« Antwoord #825 Gepost op: 27 Juni 2010, 15:30:07 »

Gefeliciteerd het Narithia topic is nu 15000 keer bekeken Knipoog

J-Head


Naar boven Gelogd

WBG
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5034


« Antwoord #826 Gepost op: 27 Juni 2010, 16:05:11 »

12 off-topic reacties verwijderd. Dat dit spel een prijs gewonnen heeft is natuurlijk leuk, maar discussies over wat de winnaar met het prijzengeld gaat doen e.d. zijn hier niet op hun plek.

Nu weer on-topic? ^^

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #827 Gepost op: 29 Juni 2010, 11:37:36 »

Ik kreeg een, vrij logisch, idee om een nieuwe attribuut toe te voegen.
Namelijk Ranged of Longrange. Met het idee dat deze attribuut de damage voor de longerange (magic uitgesloten) calculeert...
Strength werkt voor Melee (en op het moment ook archery)
Magic werkt voor magic-based attacks.
Daardoor lijkt het me alleen maar logisch dat er ook een aparte attribuut komt die longrange damage doet?
Wat is jullie mening hiervoor? Of wordt het te overbodig?
Persoonlijk zeg ik dat het het spel wel balanceerd omdat melee en ranged dan niet even sterk zouden zijn... (ranged is zelfs sterker)

Heb onlangs Demon's Souls voor de PS3 gekocht en een paar items uit dat spel brachten me op ideeën. Turpentine kan je bijvoorbeeld op je zwaard smeren waardoor je wapen ook fire damage kan leveren.

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #828 Gepost op: 29 Juni 2010, 11:40:09 »

Ranged als atribuut? Misschien kun je dan beter magic en ranged in één nemen, en die als atribuut nemen, een 'langeafstands-skill' zogezegd.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #829 Gepost op: 29 Juni 2010, 11:41:09 »

Ranged als atribuut? Misschien kun je dan beter magic en ranged in één nemen, en die als atribuut nemen, een 'langeafstands-skill' zogezegd.
Had ik ook in mijn hoofd ja, maar magic is niet alleen actieve skills.
Magic kan ook passiefe skills unlocken zoals Pyro en Blizzard. Emotieloos

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #830 Gepost op: 29 Juni 2010, 11:42:43 »

Ja das waar. Maar hoe zou die skill dan heten? Ranged? Accuracy? Wordt ranged dan ook 'groot' in Narithia?


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #831 Gepost op: 29 Juni 2010, 11:44:07 »

Dat is ook weer zo, ranged skills worden dan ook appart unlocked.
Hmm, ik moet hier toch even goed over na denken. De skills selectie lijst moet ook aangepast worden omdat het veel te klein begint te worden.
Even denken, dan meldt ik het wel weer. Twijfelachtig

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #832 Gepost op: 29 Juni 2010, 12:34:23 »

Ik had hier ook wat over het stijgen in skills gezegd:
Verder heb ik nog een idee:
Je kan nu alleen in een atribuut stijgen door te vechten. Maar dingen als crafting of picklocking hebben daar niets mee te maken. Misschien is het wat om bij het vechten alleen vecht-atributen(magic, strength, enz.) te kunnen upgraden en bij het 'handwerken' alleen handwerk-skills(crafting, picklocking(surviving $_$(eigenlijk geen goede naam.. Voor je die uitbrengt(ooit) moet je er nog even een betere naam voor bedenken..))), dan is het wat logischer Gemoedelijk
Wat vind je daar van?

(heb overigens ook weer wat in de Wiki geschreven)


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #833 Gepost op: 29 Juni 2010, 15:20:32 »

De Narithia Wiki is inmiddels gigantisch gegroeid!
Super bedankt BlueMoon voor het vele hulp hierbij.
Er is zelfs informatie te vinden dat hier nog niet eens in vrij gegeven!


« Laatste verandering: 29 Juni 2010, 15:27:30 door Tai »
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #834 Gepost op: 29 Juni 2010, 15:58:42 »

Ik hoop dat dit mag van Tai Blij
Omdat ik dus redelijk veel heb geschreven in de Narithia wiki hier een mooie index van de huidige staat:

Korte Index Narithia Wiki

Narithia Wiki

Main
Narithia
Narithia History

Gebieden
Brynn
Asgar
Viridis Silva
Enchanted Forest
Esperan

Vijanden
Chicken
Cow
Goblin
Wolf
Wolf Alpha Male
Dummy
Crab
King Crab
Corrupt Dragon
Spectox Daemny

Quest
Goblin Pest Control

Personages
Elliud
Oryth
Dad(Brynn)
Arean(goblin pest control)

Miscellaneous
Skills
Attributes
HP
Health Points
MP
Mana Points
Damage Calculation
Status Banner


Als medeschrijver van de Wiki nodig ik iedereen uit om mee te schrijven over wat je weet!

« Laatste verandering: 29 Juni 2010, 16:14:31 door BlueMoonProductions »

Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5544


« Antwoord #835 Gepost op: 29 Juni 2010, 16:47:33 »

En... Items?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #836 Gepost op: 29 Juni 2010, 16:48:27 »

En...het is een work in progress. Er zijn inmiddels 80+ items in Narithia dus voordat alles erop staat zal het nog wel even duren. Knipoog

Naar boven Gelogd

Daantjuh001
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2380


« Antwoord #837 Gepost op: 29 Juni 2010, 17:05:29 »

Als ik hem wil updaten:


___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Draw Event
for object obj_player:

Trying to draw non-existing sprite.


That's how you play them gaimz!
Naar boven Gelogd

SimpleProductions
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1

As simple as that!


« Antwoord #838 Gepost op: 29 Juni 2010, 18:22:22 »

mooi spel  Knipoog
Ik was ook bij de prijs uitrijking


Naar boven Gelogd

egbert1999
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 144

My Life [sub]Uw leven, uw keuze[/sub] [color=green


« Antwoord #839 Gepost op: 30 Juni 2010, 11:19:10 »

- Chatboxen sluiten niet gewoon goed
Ik kan niet stoppen met praten in ASGAR met die Bath

« Laatste verandering: 30 Juni 2010, 11:22:12 door egbert1999 »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community