game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

micha
Gebruiker

« Antwoord #795 Gepost op: 20 Juni 2010, 18:48:56 »

ja, en mischien moet je ook geen ini gebruiken, want ie is makkelijk te hacken, waarom gebruik je niet gewoon http://www.game-maker.nl/forums/topic,33785.0 ?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #796 Gepost op: 20 Juni 2010, 18:56:10 »

ja, en mischien moet je ook geen ini gebruiken, want ie is makkelijk te hacken, waarom gebruik je niet gewoon http://www.game-maker.nl/forums/topic,33785.0 ?
omdat dat de status van het huidige EXE opslaat.Als ik een nieuwe versie update word het niet meegenomen uit de vorige. Daarom een INI. Die slaat het extern op.
Anders had ik het allang zo gedaan.

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #797 Gepost op: 22 Juni 2010, 15:05:26 »

kan je niet aanpassen dat die I'tjes weg zijn. dit is zo irritant...

Naar boven Gelogd

lolzlol5
Gebruiker

« Antwoord #798 Gepost op: 23 Juni 2010, 15:11:02 »

ik ben lvl 3 en heb alle beesten vermoord + alle questen gedaan die ik kan,wat moet ik doen??  Verdrietig

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #799 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:01:10 »

ga naar de arena en doe de minigame om barbarian armor te krijgen  Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #800 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:01:53 »

Ik ben hier op mn laptop even 'overnieuw' begonnen.
Een paar puntjes(bugs?):
  • Je kan vaak over mannetjes heenlopen. Ik weet dat je anders vast komt te zitten, maar kan je niet maken dat ze van je weg lopen als je dichter dan, laten we zeggen, 30 pixels bij ze vandaan bent?
  • De boodschapper voor Blood Lines knipperde(even image_speed naar 0 zetten) Rolt ogen
  • Je moet aan het einde van de room(bij Brynn) particle_system_clear(system) aanroepen, want je ziet de rookwolkjes nog als je naar binnen gaat.
  • Als je Blood Lines doet, en de kist van je vader moet openen, zit het blauwe aanwijsvinkje onder de muur. Die moet dus even een lagere depth hebben Gemoedelijk(dit is dus niet om te zeiken ofzo, gewoon afwerking Knipoog)
  • Je trilt nog op de muis Blij(al gemeld?)
  • Als je de armor-shop afsluit in de DD palace krijg je nog een message te zien ipv textbox. (trouwens ook bij blood lines nog)(ben je mee bezig? sorry voor melden)
  • Ik suggereer dat je niet overal de messages weghaald, bijv. als je level up gaat, dat ziet er leuk uit met die oorkonde enzo Gemoedelijk
  • Mijn crafting was 12 en ik kon geen HP potion maken .. (Je moet level 10 zijn!!)
  • Misschien dat als je level up gaat dat je een message krijgt en dat er wat in dat textboxje linksbovenin komt.
  • Hoort hier een muurtje(?):

• Nadat je een charged strike op een dummy doet(miss ook bij andere vijanden, niet getest) stop je met aanvallen, en moet je weer opnieuw klikken. Ik weet niet of het erg is, maar misschien als je tijd hebt kun je het even verbeteren?
  • Als je een special attack/skill -achtig iets doet en je bent niet aan het vechten worden er als nog mp gedraint en moet de skill weer opladen.

(ik heb mijn, ehr, nieuw verworven voorsprong(A) gebruikt om bepaalde dingen te testen Rolt ogen)(ik moet nu nog treasure hunt doen en scouting the scout.. Ik maak het een andere keer af Gemoedelijk)

Nog even voor de duidelijkheid, deze puntjes zijn alleen ter verbetering, niet om te zeuren of af te kraken of wat dan ook!

Ik merkte trouwens ook dat picklocking werkte Gemoedelijk

Verder heb ik nog een idee:
Je kan nu alleen in een atribuut stijgen door te vechten. Maar dingen als crafting of picklocking hebben daar niets mee te maken. Misschien is het wat om bij het vechten alleen vecht-atributen(magic, strength, enz.) te kunnen upgraden en bij het 'handwerken' alleen handwerk-skills(crafting, picklocking(surviving $_$(eigenlijk geen goede naam.. Voor je die uitbrengt(ooit) moet je er nog even een betere naam voor bedenken..))), dan is het wat logischer Gemoedelijk

Blue

Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #801 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:02:44 »

ga naar de arena en doe de minigame om barbarian armor te krijgen  Gemoedelijk
als je vl 3 bent kan je daar niet komen ......

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #802 Gepost op: 23 Juni 2010, 16:05:09 »

dus hij heeft nog niet alle quests gedaan... hmmm je kan de beesten laten respownen door ini-hack.... maar dan mag je niet valsspelen door alles te veranderen.  Tong

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #803 Gepost op: 23 Juni 2010, 18:16:46 »

Super dat er nog geintresseerden zijn in Narithia! Dat is zeker fijn omdat de volgende update super speelbaar zal worden! Deze DevLog bespreek ik wat van de bugs, laat ik Akto Shore zien en vertel ik wat over de vernieuwde fighting engine.]

Bug Report:
Gefixt:
- Dummy's werken
- Kans op Corrupted Dragon verkleind
- Geen Rare Crystal random op grond
- HUD niet geopend worden tijdens winkelen
- Speler trilt niet op de muis
- In gevecht wijst pijltje naar muis omdat speler naar vijand kijkt
- Husky verwijnt niet random
- NPC's niet meer vast (verwacht van niet)
- Chatboxen sluiten gewoon goed
- Husky als hij moe is niet doorlopen
- Fight engine STERK verbeterd
- Dingetjes en datjes dat ik vergeten ben X_x

Aan het fixen:
- Daily Dragon probleem zoeken
- Langs muren glijden

Wordt later gefixt:
- Spel balanceren
- 2 messages om skill te plaatsen
- Halve messages
- Quests hercoderen

Akto Shore:
Akto Shore is het nieuwe gebied in Narithia, gelegen ten zuiden van Viridis Silva.
Het is een gigantisch lang strand waar op eerste gezicht niks te vinden valt, maar die gene die oog hebben voor detail en graag exp of items willen kunnen hier goed terecht.
Huidige vijanden van Akto Shore: Crabs.
Akto Shore zal ook de King Crab, niet quest-gerelateerde, boss fight bevatten.
Het wordt niet makkelijk omdat de weg nr de King Crab wordt beschermd door zijn onderdanen!

Fighting Engine:
Ik heb veel tijd gestoken in het herschrijven van de fighting engine in zowel de vijanden, de speler als de companions.Companions? Meervoud?!
Om een gevecht te starten moet je met zwaard binnen bereik zijn, met longrange wapens is de afstand om te beginnen groter maar heeft een limiet en tevens mag er geen solide object tussen staan. Zodra het gevecht begint verschijnt er een doorzichtig rood rondje met een pijltje die de directie aangeeft die je gaat lopen. Zolang je vecht is deze zichtbaar, jijzelf kijkt naar de vijand maar je loopt in de richting van het pijltje. Eenmaal buiten range geeft de vijand op en is alles normaal, dat is als de vijand niet aggressief is!
Ik heb dit nog niet op alle vijanden toegepast omdat het nog een beetje een test-fase is maar het is stukken beter dan wat het was!
De companion verbruikt nu overigens minder energy bij het vechten. Normaal was het 5 elke hit. Nu is het generved naar 3 elke hit.

Reacties op de leden:
@Micha:
De I'tjes worden weggehaald. Deze zijn alleen voor mij een aanduiding waar items in de wereld liggen. Ik vergeet het alleen onzichtbaar te maken elke update.

@lolzlol5:
Een nieuwe speler, welkom!
Inderdaad, de huidige versie heeft nog problemen met het respawnen en de quest lines.
Helaas is op het moment hier nog niks aan te doen dus nog even geduld voor de volgende versie.

@Bluemoon:
Alle quest-geralateerde bugs hoef je niet meer te melden, dit wordt allemaal verzorgd!
Dat van de particles zal ik regelen, bedankt voor de code. =)
Meeste dingen zijn al gefixt, met name de dummy's. Deze waren ook mijn proefkonijnen voor de nieuwe fight-engine.
Ik was ook van plan alleen de chat messages te veranderen. Level ups en dergelijken blijven gewoon de messages met een lintje. Gemoedelijk

Die specialattacks (: Stone Shield en Marathon??) Drainen je MP zolang het actief is.
Klik nogmaals op de skill om hem te deactiveren of gebruik de quick-key op het numpad.

Het team van bugtesters zal ik binnenkort overigens de versie sturen voor beter inzicht.
-Tai Cool

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

-

« Antwoord #804 Gepost op: 23 Juni 2010, 18:43:30 »

nogmaals aaaight ;D
(nog steeds geen werkende INI gekregen)  Engel
zou het niet leuk zijn om online te maken met PVP?
zal goed werken met chat systeem (:

Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #805 Gepost op: 23 Juni 2010, 18:49:11 »

Die specialattacks (: Stone Shield en Marathon??) Drainen je MP zolang het actief is.
Zoals ik al zei, het was gewoon Charged Strike.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #806 Gepost op: 23 Juni 2010, 20:14:28 »

@n|ck1597:
Zoals eerder aangekondigd, zal een PvP arena worden overwogen. Verder verklap ik nog niks. Dat je je INI kwijtraakt ligt misschien aan je PC, die ziet het misschien als een bedreiging en verwijdert het dan.

@BlueMoon:
Ok, ik zal er naar kijken...

Naar boven Gelogd

egbert1999
Gebruiker

My Life [sub]Uw leven, uw keuze[/sub] [color=green

« Antwoord #807 Gepost op: 26 Juni 2010, 14:41:27 »

Meestal wordt er elke dag gepost!
Is het de bedoeling dat die man in de bergen me doorlaat? (Lv.4)

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #808 Gepost op: 26 Juni 2010, 17:07:54 »

nee, kijk in je quest-log

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #809 Gepost op: 26 Juni 2010, 17:32:17 »

Hey,

Ik had je al 2x gemaild, en ik dacht dat dat vast wel genoeg was..
Nog wat dingen:
  • Als je vanuit die bergen, waar die demon zit, naar boven gaat naar het kleine stukje waar die cape ligt, kun je vast komen te zitten in een paar stenen die naast de oever liggen.
  • In Eerie montix, als je over de boomstam loopt gaat je hond er onder door.

(er staat ng geen mannetje bij het zwaard in DD)

Trouwens, congrats Blij
Welke prijs had je nou precies? (:$)

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: