game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #780 Gepost op: 18 Juni 2010, 16:25:52 »

Hey, super bedankt voor de meldingen!
Ik heb een paar dingen al gefixt maar om even een pauze te nemen van de codes ben ik aan de slag gegaan met nieuwe gebieden. Het is nog niet af maar het wordt wel het grootste gebied tot nu to, het bestaat in elk geval over de hele zuiderlijke kant van Narithia.
Jep, een mooi strand (mooi? Mjah, waar het vredig is ja) aan de zee.

@jeroentjje:
Ik heb al eens geluids effecten voor alles erin gezet, ik heb zo ook nog in mijn mappen.
Maar de effecten en het achtergrond muziek gaan niet door elkaar, als je een effect start stopt het achtergrond muziek, hetzelfde als een effect over een effect gaat.
Zo krijg je dus vaak halverwege afgekapte geluidseffecten wat niet mooi is.

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #781 Gepost op: 18 Juni 2010, 16:27:44 »

misschien moet je een 'spell' maken waarmee je weg kan teleporteren als je vast zit, je kan natuurlijk die horn en ring gebruiken, maar je blijft vastzitten als je die niet hebt (:


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #782 Gepost op: 18 Juni 2010, 16:38:41 »

misschien moet je een 'spell' maken waarmee je weg kan teleporteren als je vast zit, je kan natuurlijk die horn en ring gebruiken, maar je blijft vastzitten als je die niet hebt (:
Denk dat ik wel een betere oplossing weet.
Als je een tijdje dezelfde positie aanhoudt en in contact bent met een solide object wordt je een stukje opzij gespawned.
Ik wil namelijk geen teleporteer spells hebben. Knipoog

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #783 Gepost op: 18 Juni 2010, 16:42:14 »

Denk dat ik wel een betere oplossing weet.
Als je een tijdje dezelfde positie aanhoudt en in contact bent met een solide object wordt je een stukje opzij gespawned.
Ik wil namelijk geen teleporteer spells hebben. Knipoog

kan ook Knipoog


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1034


WWW
« Antwoord #784 Gepost op: 18 Juni 2010, 18:00:14 »

Ik heb al eens geluids effecten voor alles erin gezet, ik heb zo ook nog in mijn mappen.
Maar de effecten en het achtergrond muziek gaan niet door elkaar, als je een effect start stopt het achtergrond muziek, hetzelfde als een effect over een effect gaat.
Zo krijg je dus vaak halverwege afgekapte geluidseffecten wat niet mooi is.
wat voor code gebruik je dan voor je geluids effecten ?
normaal kun je alle effecten behalve "background music" zovaak als je wil ten alle tijden afspelen !
als je sound_stop_all() gebruikt dan pas word alles plat gelegt !
ik vind dat erg vreemt als je de sounds gewoon gebruikt moeten ze niks platleggen ??


Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #785 Gepost op: 18 Juni 2010, 18:02:03 »

@HD blood: Het zijn de mp3's, je kan er maar een tegelijk afspelen. Als je toch meerdere wilt moet je een DLL gebruiken.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #786 Gepost op: 18 Juni 2010, 18:02:59 »


Het zonnige en zanderige Akto Shore is niet zo rustig als het lijkt. Het strand ten zuiden van Eerie Montix is een grot gemaakt door krabben! Vecht je weg door de tunnel tegen soldaten krabben om in de troon kamer te komen en het tegen de King Crab op te nemen.

De King Crab wordt de eerste niet-story gerelateerde boss fight! In het uiterste zuid-weste hoekje van Narithia is een grot waarvan de opening te vinden is op het Akto Shore strand. De waterige en krabbige grot wordt beschermd door soldaten van de King Crab.
Verder is er nog geen info of status over de king crab want het spel wordt nog gebalanceerd.
Alles staat op het moment op level 0.


King Crab

edit na bekijken:
Gewoon sound_play();.
Het werdt afgespeeld als normal sound, maar ik heb ergens begrepen dat het aan het bestands type ligt. Mensen met ideeŽn graag een persoonlijk bericht sturen.

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #787 Gepost op: 18 Juni 2010, 18:39:40 »

aaaaiigghht (:


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #788 Gepost op: 19 Juni 2010, 09:46:40 »

Bug Report:
Gefixt:
- Dummy's werken
- Kans op Corrupted Dragon verkleind
- Geen Rare Crystal random op grond
- HUD niet geopend worden tijdens winkelen
- Speler trilt niet op de muis
- In gevecht wijst pijltje naar muis omdat speler naar vijand kijkt
- Husky verwijnt niet random
- NPC's niet meer vast (verwacht van niet)
- Chatboxen sluiten gewoon goed

Aan het fixen:
- Vecht-engine nůg beter maken
- Daily Dragon probleem zoeken
- Langs muren glijden

Wordt later gefixt:
- Spel balanceren
- 2 messages om skill te plaatsen
- Halve messages
- Quests hercoderen


Edit:
Bedankt jeroentjje! Ik heb nu geluidseffecten toegevoegd!
- Zwaard aanval #1
- Zwaard aanval #2
- Sword Sweeper
- Charged Strike
- Potion gebruiken


en nu WK kijken, hup Holland!

« Laatste verandering: 19 Juni 2010, 12:23:07 door Tai »
Naar boven Gelogd

wisse
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1276

SkullGames


« Antwoord #789 Gepost op: 19 Juni 2010, 21:05:21 »

werkt die paardenhuurbug nu ook gewoon goed?


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #790 Gepost op: 20 Juni 2010, 10:55:14 »

werkt die paardenhuurbug nu ook gewoon goed?
Weet niet precies meer wat de bug was, maar ik heb geen problemen met het paarden verhuur.

Naar boven Gelogd

wisse
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1276

SkullGames


« Antwoord #791 Gepost op: 20 Juni 2010, 17:15:36 »

Citaat
heey je nieuwe update is wel cool als je niet op de bugs let, jammer genoeg zijn deze niet  zomaar weg te denken
toen ik bij menu was wilde ik klikken op die knop om verder te gaan met account, daar stond no account, ik drukte er alsnog op, toen kwam er een message en toen drukte ik die weg en FLOEP, error.
bij diligio dragonic palace wilde ik een paard huren naar esperan, kon ik niet heen want ik was nog niet in esperan geweest en toen liep die vast, kon niets doen met toetsenbord.. ik kon wel (achter de message-HUD) op mijn backpack enzo klikken. ik kan niet weg, niets, lukte niet om te sluiten... niets noppes nada.

mvg micha

dat bedoel ik


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #792 Gepost op: 20 Juni 2010, 17:17:36 »

Ah! Ja, die hoorde bij de textboxen fixen bij alle NPC's.
Dit is nu ook gebeurd. De enige bugs (die ik zelf merk) in het spel zijn alleen nog de ongebalanseerde gameplay en de quests die niet correct werken.

Ik heb nu ook het maximale van de fight-engine gemaakt en ik denk dat vele hier blij mee zullen zijn! Hoe en wat er nieuw aan is zal ik later aankondigen in een devlog.

-Tai Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #793 Gepost op: 20 Juni 2010, 18:02:01 »

GRR!
oke, zorg dat in de volgende versie de vraag komt of je wel een nieuw spel wilt aanmaken...
dus aluwel, ik ga in de volgende versie alles vanaf t begin opnieuw beleven


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #794 Gepost op: 20 Juni 2010, 18:10:05 »

GRR!
oke, zorg dat in de volgende versie de vraag komt of je wel een nieuw spel wilt aanmaken...
dus aluwel, ik ga in de volgende versie alles vanaf t begin opnieuw beleven
Weetje, zodra je een INI hebt zal ik continue game bovenaan zetten en new game eronder. Want ik snap je probleem al. Heb ik ook vaak... Tong
Zal daarnaast ook gewoon de vraag stellen of je overnieuw wilt of niet.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community