game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

aidelic
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1276


« Antwoord #720 Gepost op: 4 Juni 2010, 15:21:27 »

Jep, de eerste error hadden we al gevonden! De tweede, die had ik ook, ik weet alleen niet of dat de bedoeling was. Ten derde, die ringen zijn er nog: de eerste die je naar het kasteel teleporteerd, kun je kopen in het winkeltje van het kasteel en de tweede, die je naar de arena teleporteerd, kun je in het winkeltje van de arena in Asgar kopen.

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1034


WWW
« Antwoord #721 Gepost op: 4 Juni 2010, 15:32:01 »

ja sorry maar om nou nog 's 4 uur de hele topic door te lezen , ik wil gewoon spelen ! maar bedankt !
wow leider van de roedel , oei bijna dood


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #722 Gepost op: 4 Juni 2010, 16:55:28 »

Dat neem ik je ook niet kwalijk hoor HD blood!
Inderdaad, de ring om naar het paleis te teleporteren zit erin. Als je het paleis binnen gaat zit in de zuid-oost hoek van het kasteel 2 winkeltjes, de bovenste verkoopt de ringen. Gemoedelijk

Zo ziet de HUD van je companion eruit.
However, een skill passieve skill gebruiken moet je via je companion zelf doen. Klik op hem en je krijgt chatbox met de opties. Het vechten moet nog wat ge-fixed worden daarna het vechten van de speler erop aan passen en dan denk ik dat de update zo goed als klaar is. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #723 Gepost op: 4 Juni 2010, 16:56:47 »

he, hij heeft een ketting om???
ow, halsband zeker
onder name
tip, doe de muis onder de beschrijving


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #724 Gepost op: 4 Juni 2010, 16:57:51 »

Een dogtag, dat is het icoontje waar je de naam van je companion kan aanpassen.

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #725 Gepost op: 4 Juni 2010, 17:16:32 »

leuk bedacht dat hartje met die hondenpoot erin! (doet wel pijn aan dat hart maarja)
staat dat ? (vraag)teken in die zak omdat je dat nog niet klaar hebt of omdat hij die skill nog niet unlockt heeft?
of is het een random teken?

mvg
micha

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #726 Gepost op: 4 Juni 2010, 17:18:47 »

@Micha:
Nee, dat vraagteken staat daar omdat het daar gewoon staat.
Net zoals Marathon een rennend poppetje is. Het is gewoon een onderdeel van de skill. Knipoog

@Community:
Het is nog een gigantische work in progress en ik werk er af en toe aan maar:

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #727 Gepost op: 4 Juni 2010, 18:16:46 »

dis dat de zoekskill>


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

egbert1999
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 144

My Life [sub]Uw leven, uw keuze[/sub] [color=green


« Antwoord #728 Gepost op: 4 Juni 2010, 18:54:45 »

Bug:
Als je op een hond klik krijg je een vraag.
Praten
of
Wegsturen
Op welke je ook drukt je hond loopt bij beide weg Verdrietig
(Later weer opgehaald bij een ? schuur ?)

Als je op fulscreen drukt dan wordt de game de volgende keer weer in venster.
Kan je al is lv3 komen?

Ik verheug me op de update

« Laatste verandering: 4 Juni 2010, 18:56:50 door egbert1999 »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #729 Gepost op: 4 Juni 2010, 21:22:33 »

Sorry dat je hond sowieso weggaat. Maar de husky is 200% beter in de volgende update en deze keer zullen jullie van hem houden!
Lvl 4 is nog niet haalbaar zonder INI aan te passen, nog weekje geduld.

Husky is nu helemaal afgerond incl. alle companion skills.
Range werkt op alle vijanden, vijand AI wat verbetert en de pet store gemaakt.
Laatste dingen op het lijstje zijn nog het weglopen van gevecht en spawnen van vijanden.
Ook nog een speciale random-encounter vijand maken die mooie drops heeft.

Morgen ben ik naar Powerfest dus heb ik geen tijd om te werken, maar zondag sta ik weer gereerd. ^^

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #730 Gepost op: 6 Juni 2010, 18:22:42 »

@Community:
Het is nog een gigantische work in progress en ik werk er af en toe aan maar:

Een wiki? Waarom ook niet Tong

Er staat overigens Guide]] in het menu.. Is het de bedoeling dat wij helpen?


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #731 Gepost op: 7 Juni 2010, 07:39:00 »

powie, wat was dat festival geweldig!
@Bluemoon:
Jullie mogen zeker helpen! Maar houdt de artikels wel geloofwaardig en kloppend met het spel. Ik zag dat je een artikel over Asgar had geschreven, ziet er goed uit.
Ik heb zelf beetje moeite met het HTML of wat het ook is om die menu kadertjes links in de taskbar te maken maar dat komt wel goed. Gemoedelijk

Ben dus weer terug van het festival en ben weer klaar om door te werken. ^^

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #732 Gepost op: 7 Juni 2010, 08:17:52 »

Dank je Gemoedelijk
Kan ik meer van dat soort dingen schrijven? Overigens was de naam BlueMoon al bezet ofzo.. Dus ik heet daar BlueM Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #733 Gepost op: 8 Juni 2010, 15:16:55 »

nog ongeveer tot vrijdag wachten tot de nieuwe update.. (denk ik want je zei deze week)
en daarna nog 2 weken wachten voor je ook een huis kan kopen (met meubels)?
of komt dan de nog nieuwere stad uit?(waar je mischien ook een huis kan kopen Rolt ogen)
kan je tenminste niet een paar van je ideeén op een rijtje zetten?
dan weet het publiek tenminste waar ze op wachten  Engel

Citaat van: Tai (de festivalfeester)
HTML of wat het ook is
waarschijnlijk CSS.

M.V.G.
Micha

« Laatste verandering: 8 Juni 2010, 15:21:10 door micha »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #734 Gepost op: 8 Juni 2010, 17:05:16 »

hey,
Ja, ik gok inderdaad vrijdag/zaterdag dat ik alles klaar heb. Gemoedelijk
Rijtje van de updates zie je dan wel omdat ik, naast het nog beetje geheim houden ervan, het gewoon graag tijdens de update laat zien.
Een eigen huis kopen zal er zeker in komen maar zonder meubels, het is een giga uitgebreide RPG wat inmiddels eigenlijk al 3 in 1 game is. (: RPG zelf, Dier verzorgen, Tournooi) Ik vindt het overbodig om dan meubels te doen. Bovendien het enige wat je in je huis te zoeken zal hebben is je bed om je HP en MP te herladen en je kist waar je je items in kan bewaren.
Hoedan ook, in principe is de update al klaar maar omdat deze update het ' Range'  wordt geintroduceerd wou ik eigenlijk nog een range-only skill erbij maken. Rapid Fire, naam is lekker origineel maar het spreekt voor zich.

WEL wil ik wat info kwijt over de nieuwe vijand!
Het is een echte tough guy met een speciale aanval waar zelfs de sterkste krijgers gek van zouden worden.
De Corrupt Dragon is een elite draak die vervloekt is door de demonen.
Met zijn level van 50 en snelle damage zal het een uitdaging worden.
De Corrupt Dragon is een random character dat je mogelijk kan tegenkomen in gebieden als je gaat zoeken, daardoor is hij nog zeldzamer maar als je hem eenmaal verslagen hebt is het het allemaal waard!

(Tai vanaf PS3)

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community