game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: wannabe_god, kaasje)
| | |-+  (10 juni ~ 23 juni) Narithia (tijdelijk stil)
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 57
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Dit is een ... RPG  (motiveer je antwoord in een reactie =)  )
'ik ga frequent spelen en trainen om dat item te krijgen'   -14 (16.7%)
'af en toe spelen omdat het leuk is'   -29 (34.5%)
'af en toe spelen als er een nieuwe quest is'   -18 (21.4%)
'saaie'   -23 (27.4%)
Totaal aantal stemmen: 84

Advertenties

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #60 Gepost op: 6 Maart 2010, 20:43:43 »

echt een coole game nice gemaakt leuke quests maar jammer dat het uiteindelijk stopt ik snap dat jullie daar nog mee bezig zijn maar ik wil nog 2 vraagjes stellen
de eerste is dit gaan jullie er een online game van maken of blijft het single?
het tweede is dat ik graag in dit project wil meewerken mijn vriend heeft gezecht dat dit een goede kans voor me is om een game te maken met anderen ik zou er graag aan willen dilnemen als dat mogelijk is. ik heb wat goede iedeen voor een quest lijn en nog wat andere spullen enzo als je het wil horen vraag maar dan Razz

vriendelijke groeten van aragorn0099

« Laatste verandering: 6 Maart 2010, 21:09:33 door aragorn0099 »

Naar boven Gelogd

SLiV
Gebruiker

"Reject only your ignorance and you may survive."

« Antwoord #61 Gepost op: 6 Maart 2010, 23:11:20 »

Nitpicking is mieren***en, muggenziften etc.
Het zijn allemaal kleine foutjes etc, maar aangezien je in WiP zit zou je die net zo goed kunnen verbeteren.
Toch deden de potions bij mij niets. Of kan je ze alleen gebruiken als je levens onder de 50 is?
Het terugspawnen gebeurt voor zover ik weet alleen bij Dad's huis, en dan telkens. Wss omdat hij spawnt vlak voor de deur, waarna hij denkt dat je weer naar buiten wil.
De Phils, icoontjes en NPC movement zijn allemaal dus een beetje nitpicking, meer verbeterpunten als je wat verder bent e.d.

TerraScape
Laatste Update: "Please Stand By" (22 juli)

Things That Annoy Me: "Nare reclames voor goede doelen" (6 juli)

Wordt heden lid van CommRev en plaatst eigen 'reviews' over spellen voor allerhande spelcomputers. Dat is pas echt "blits"!
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

Vragen over GM per PB worden genegeerd

« Antwoord #62 Gepost op: 7 Maart 2010, 13:19:18 »

@SLiV:
  • Uitmelken van de aandacht dus? Ja, dat zie ik wel een beetje in...
Sorry als het je irriteert ofzo, maar ik vindt het zo gewoon prettig werken. Eens in de zoveel tijd een grote update en tussen door kleine fixes met af en toe nieuwe dingen.

• Ik heb nu ook even gekeken naar de healthpotions en inderdaad sorry...
Waar het script opgeroepen wordt is niks dus ik dacht het zal wel, maar bleek dat ik perongelijk ook boven de health skill gezet had als je in gevecht bent.
Ik heb dat nu dus gefixt en er ook voor gezorgd dat je geen potions kan gebruiken als je al maximum levens hebt. Smile

• ik zal de spawnplek nadat je naar het paleis bent gegaan ook daar maken.

@Aragorn0099:
Verbeter puntje: Jullie moet jij zijn. One man army Razz
Je vraag over het meewerken is beantwoord via PM. Voor andere mensen die graag van plan waren dit ook te vragen (krijg veel requests laatste tijd >=X ): NEE, teveel gerotzooi en onoverzichtelijk te werk gaan. Ik wil graag oog hebben op wat er gebeurt.

EDIT:
Ik heb zojuist de muziek voor het hoofdmenu ontvangen van Cheatmaster. Het wordt extern uit de .ZIP geladen.

« Laatste verandering: 7 Maart 2010, 13:53:29 door Tai »

Tai is binnenkort weer actief! Niet Narithia maar een ander project als tussendoortje, het wordt een WIP maar komt redelijk snel in het creaties subforum.

Narithia tijdelijk gepauzeerd!
Naar boven Gelogd

SLiV
Gebruiker

"Reject only your ignorance and you may survive."

« Antwoord #63 Gepost op: 7 Maart 2010, 18:26:30 »

Even voor de duidelijkheid, ik had het over mijn post, niet over die van jou.
Mijn post was namelijk een inventaris van alle kleine foutjes die ik tegenkwam. Ik vind het een beetje muggenziften om iemands spel- en/of tikfouten op te gaan noemen, maar het is voor de WiP misschien wel handig, dus vandaar dat ik het dat er bij zette.

Ik bedoelde dus: "Het volgende is geen afkraken, maar opbouwende kritiek."

Ik vind helemaal niet dat je aandachtgeil doet o.i.d.; integendeel zelfs, ik zelf ben erg enthousiast.

TerraScape
Laatste Update: "Please Stand By" (22 juli)

Things That Annoy Me: "Nare reclames voor goede doelen" (6 juli)

Wordt heden lid van CommRev en plaatst eigen 'reviews' over spellen voor allerhande spelcomputers. Dat is pas echt "blits"!
Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #64 Gepost op: 9 Maart 2010, 10:40:50 »

ik had een idee voor een verder verhaal lein (questlein) stel je voor je bent in die kamer van de draken ridders en het kasteel word aangevallen door een draak die pikt de steen der draken die word gebruikt om draken in bedwang te houden en jij moet die steen terughalen want de andere ridders durven niet dan moet je dus naar de vallei der draken om die steen terug te halen uit de hoogste berg van dat land je moet lvls up door allemaal quests te doen can het dorpje vlakbij de vlakte der draken je moet bijvoorbeeld goblins dood maken die de stad plunderen en andere beesten die de stad tijsteren. daar moet je genoeg quests maken ( dit kan je opbouwen met de rest van het spel) todat je uiteindelijk de draak kan doden en vereerd word enzo en daarna als je dan nog wil kan ik nog een verhaal verzinnen als je dit leuk vind ( het is maar een idee )

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #65 Gepost op: 9 Maart 2010, 15:12:55 »

Leuk idee, maar alleen past dat niet bij het principe van het spel. Razz
Draken zijn goed, ze zullen echt niet stelen van de mensen.
Ook komt dit meer over als een heel apart verhaal wat ik niet doe. Het spel verhaal staat vast, daar wordt niks meer aan veranderd.
Jullie mogen, daarentegen, altijd komen met ideeën voor side-quests, oftuwel kleine opdrachten wat los staat van het verhaal. Het mag met het verhaal mixen maar niet te groot of er vanaf hangen. Smile

Verder nieuws...
Ben nu bezig met de skills tab die je vast wel op je HUD en Menu hebt gezien.
Het staat nu leeg maar daar komen alle skills te staan die je wel en nog niet unlocked hebt. Als je op die skill klikt moet je even op een nummer drukken en hij komt dan onder dat nummer in je quick-skill lijst te staan. Smile
Volgende 3 quests ben ik ook mee bezig, dat zijn de training (je kan al in de kamer komen huidige versie maar nog niks doen, Tai staat daar wel! XD), het adopteren van een draken ei en je eerste Draconic Diligo opdracht.
Helaas zit ik laatste tijd beetje met tijdnood door school alleen. dus voordat ik update kan nog wel even duren. Sad

EDIT:
Heb net geweldig script geschreven om winkeltjes te maken! En het hoeft alleen maar opgeroepen te worden en de winkel is open. Best trots op... Schijnheilig

« Laatste verandering: 9 Maart 2010, 15:47:24 door Tai »

Tai is binnenkort weer actief! Niet Narithia maar een ander project als tussendoortje, het wordt een WIP maar komt redelijk snel in het creaties subforum.

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #66 Gepost op: 9 Maart 2010, 17:17:47 »

oke sorry dat wist ik niet ik zal dan wel een quest verzinnen.
iemand heeft een van de ridders vermoord en jij moet uitzoeken wie en hem doden. simpel maar je kan er veel mee doen.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #67 Gepost op: 9 Maart 2010, 21:43:31 »

iemand heeft een van de ridders vermoord en jij moet uitzoeken wie en hem doden. simpel maar je kan er veel mee doen.
Ja daar kan ik eigenlijk wel wat mee. Alleen verbuig ik het wel een beetje. Bedankt. Razz

En uhm, ik heb de hele winkel engine dinges gefixed. Ziehier de eerste winkel in Narithia!

-Tai Smile

Edit:
Even handig om ook te melden:
belangrijke personen of personen die interactie hebben hebben nu, zoals quests gevers, een pijl boven hun hoofd. Quests zijn blauw met een Q.
Meldingen zijn oranje met een uitroepteken en winkels zijn groen met een $-teken.

« Laatste verandering: 9 Maart 2010, 21:49:49 door Tai »

Naar boven Gelogd

generaallucas
Gebruiker

NU: net TL afgerond. volgend jaar: Game design!

« Antwoord #68 Gepost op: 9 Maart 2010, 22:28:32 »

+leuk bedacht
+eenvoudige, maar goed gemaakte graphics

-Narithia is zeker gebaseerd op Narnia hé Razz

-gebruik van bijbelteksten. sommige mensen houden daar niet van als je zulke teksten gebruikt, en zullen het spel daardoor keihard afkraken
-het doet me echt teveel aan Runescape denken (daar heb ik mijn naam vandaan Razz ik was leider van een clan vroeger, vandaar ''Generaal'' Lucas)

« Laatste verandering: 9 Maart 2010, 22:30:37 door generaallucas »

Ik ben niet meer actief op het forum, maar ik maak nog wel achtergrondverhalen! stuur een pm of e-mail als je een achtergrondverhaal wilt hebben. (ik wil wel credits)
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #69 Gepost op: 9 Maart 2010, 22:34:59 »

Eigenlijk komt Narithia helemaal niet van Narnia, hoe erg het er ook op lijkt.
Allhuwel het wel zou kunnen hoor, weet het zelf ook niet. Stond gewoon keer te douchen (de douche! Grootste inspiratie bron voor GameMakers XD) en die naam kwam in me op.
Me hoofd heeft zonder dat ik er bewust van ben wat fantasy namen door elkaar gegooid. Very Happy

Ik snap wel dat sommige mensen bijbelteksten offensive kunnen vinden. Maar dit komt niet uit de bijbel. (of wederom zonder dat ik het weet wel??) Het is gewoon een cryptishe text dat ik heb bedacht dat het leven in Narithia samenvat. De nummers die eronder staan (wat uit de Draconic Diligo bijbel moet voorstellen) is eigenlijk mijn geboorte datum. Razz

En raad eens, ook dit zonder dat ik het merk, ja...
Mijn grootste inspiratie bron zou zeker Runescape zijn geweest omdat ik dit 4 jaar gespeeld heb is Runescape vrijwel mijn basis kijk op een RPG. Hoe erg ik dit ook probeer te vermijden met Narithia kom ik er moeilijk om heen.

(Epic rant @ JaGex)

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

There's no place like 127.0.0.1

« Antwoord #70 Gepost op: 10 Maart 2010, 08:53:19 »

fikse bug, als je een nieuwe game start worden een aantal dingen als nog geladen.

op scoutingkamp (jubjam 100)

misschien gaat WOC een comeback maken.
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #71 Gepost op: 10 Maart 2010, 15:55:09 »

fikse bug, als je een nieuwe game start worden een aantal dingen als nog geladen.
Zat even na te denken over wat je zei en moest toen denken dat het niet ook aan de INI's ligt maar ook aan het feit dat de rooms op persistent staan! Als je new game start zou ik het spel eigenlijk moeten herstarten om dat te verhelpen. Heb namelijk geen idee hoe ik dat het beste kan omzuilen. Neutral

Maar dingen die blijven liggen/staan door de INI's dat zal ook zo blijven. (op quest-gerelateerde vijanden en items na. Wink)

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

There's no place like 127.0.0.1

« Antwoord #72 Gepost op: 10 Maart 2010, 22:19:12 »

oooooooooooww....
slimmeke
zet anders gewoon blij een nieuw spel alle vars weer op t standaard.

op scoutingkamp (jubjam 100)

misschien gaat WOC een comeback maken.
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #73 Gepost op: 11 Maart 2010, 15:25:26 »

oooooooooooww....
slimmeke
zet anders gewoon blij een nieuw spel alle vars weer op t standaard.
Dat gebeurt ook. Razz Maar omdat je als je nieuw game start nog in dezelfde gameplay zit zijn de rooms nog hetzelfde. Al je status zijn wel weer zoals het begin daarentegen.
Dat komt omdat de rooms zelf ook persistent zijn snappie...

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #74 Gepost op: 11 Maart 2010, 15:33:11 »

cooooool wanneer komt de nieuwe versie ik wil het spele!!!!!  Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 57
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: