game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #30 Gepost op: 22 Februari 2010, 10:29:54 »

@SliV:
Ten eerste, waarom doen de credits het niet?
Omdat ik die nog niet gemaakt hebt. (WiP eh...) En er zijn pas 2 mensen, ik en 4ce.
Het was me echter volstrekt onduidelijk hoe de besturing werkt, space is zowel aanvallen als praten bijvoorbeeld.
Waarom stond er in het begin al een zwaard en potion, en kon ik, na een potion gekregen te hebben, die niet gebruiken? (Ik werd door 1 goblin al totaal gepawned...). Ook heb ik na de eerste quest te voltooien nog steeds meat, maar ik kan er niets mee.
Volsktrekt onduidelijk is onzin aangezien er gewoon een tutorial is. Knipoog
Spatie beschouw ik liever als de actie knop, zoals eventueel ook deuren en kisten openen.
Potions worden opgeteld bij je totaal, om ze te gebruiken druk je op de health skill wat in skill slot 1 zit.
Sorry van de meat, ik vergeet telkens dat te verwijderen na de quest. Zal het nu meteen doen! >.<
PS: waarom is de *spoiler* paars? Hoort dat niet teal/groen te zijn?
Over welke *spoiler* heb je het? XD (PM het me zonodig)

@Redblood:
Bug1: Al eerder beantwoord, ga ik nu niet fixen ook omdat het je later naar andere gebieden brengt indien aangegeven.
Bug 2: Zal ik uitzetten.
Bug 3: Ben ik vergeten in de INI op te slaan, bedankt voor het opvallen!
Bug 4: Wordt het wel O_o
Bug 5: Geen bug, weet ook niet hoe ik dit ga doen, hetzelfde geld voor de items die je kan vinden. Dit zou betekenen dat ik ALLES moet opslaan in INI files en dat is gewoon niet handig.
Mocht iemand hier een idee voorr hebben. Ik hoor het graag.

Automatisch healen heb ik nooit aan gedacht. Verrast  Zal ik zeker doen! (Snelheid dat het bijkomt hangt af van Dexteriry of Willpower??)

Naar boven Gelogd

lambiory
Gebruiker

met wiskunde kan alles

« Antwoord #31 Gepost op: 22 Februari 2010, 10:48:26 »

Automatisch healen heb ik nooit aan gedacht. Verrast  Zal ik zeker doen! (Snelheid dat het bijkomt hangt af van Dexteriry of Willpower??)
ik zou voor dexterity gaan Knipoog

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #32 Gepost op: 22 Februari 2010, 16:47:05 »

Bug 4: Wordt het wel O_o
dan zal t wel niet worden geladen, maar ik begin steeds daar linksmidden.
bug6: als je een nieuw spel start, stopt en dan op continue doet krijg je de items die je had in het spel ervoor

« Laatste verandering: 22 Februari 2010, 16:49:46 door redblood »

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #33 Gepost op: 22 Februari 2010, 17:41:50 »

@SliV:Omdat ik die nog niet gemaakt hebt. (WiP eh...) En er zijn pas 2 mensen, ik en 4ce.
Volsktrekt onduidelijk is onzin aangezien er gewoon een tutorial is. Knipoog
Spatie beschouw ik liever als de actie knop, zoals eventueel ook deuren en kisten openen.
Potions worden opgeteld bij je totaal, om ze te gebruiken druk je op de health skill wat in skill slot 1 zit.
Sorry van de meat, ik vergeet telkens dat te verwijderen na de quest. Zal het nu meteen doen! >.<Over welke *spoiler* heb je het? XD (PM het me zonodig)
(...)
Maar waarom staan ze er dan al tussen? Waarom niet grijs? Ik weet het, het is WiP, maar ik dacht eerst dat het menu het niet deed.
Die tutorial ontbreekt hoor. Ik start op, klik op New Game en begin op het plein bij Dad.
Ik nam ook aan dat <1> de Heal skill zou activeren, dit deed echter niets. F1 ook niet (nuja, wit scherm), ook klikken had geen effect op mijn lage HP.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #34 Gepost op: 22 Februari 2010, 17:45:41 »

Ik zou me niet zoveel aan trekken van die credits nu..
De tutorial krijg je als je de game start in de vorm van een item, "tutorial book".
Ik ga de die tutorial ook in een quest verwerken.
Op de nummers klikken zal skill activeren OOK worden. Als je erop klikt en er gebeurt niks betekent het dat je geen HP potions meer hebt. Hover je boven de skill staat er ook if avaible. Sorry voor dit, ik zal er nu wel bijzetten hoeveel je er hebt. Eerst stond dit onder je inventory.

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #35 Gepost op: 22 Februari 2010, 21:35:05 »

dan zal t wel niet worden geladen, maar ik begin steeds daar linksmidden.
bug6: als je een nieuw spel start, stopt en dan op continue doet krijg je de items die je had in het spel ervoor
had je die post gelezen?

Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #36 Gepost op: 23 Februari 2010, 12:36:42 »

Sorry had je post even over het hoofd gezien.
Ik heb ernaar gekeken en het wordt wel geladen maar niet correct uitgevoerd. Het gaat nu wel goed. Ik zal later vandaag even een tussendoor'tje uploaden met wat fixes. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #37 Gepost op: 23 Februari 2010, 13:33:56 »

oke, kan ik weer verder met bugtesten Tong
volgens mij gebruik je nog steeds dezelfde styl als bij inf Tong

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #38 Gepost op: 23 Februari 2010, 13:37:21 »

Ja inderdaad, vindt de semi-realistische stijl te mooi om los te laten...
Bovendien kan ik niet zo goed personen tekenen en ik was gewoon blij toen ik dit kreeg en gebruik ze daarom nu zo'n beetje altijd wel.
Ook is Narithia deels gemaakt op de INFengine.  Tong

Even andere message naar andere, ik had dit al langer in de planning staan:
Charisma is vervangen door Dragon. Eerst volgende quest is de spin-off naar het hoofdverhaal waarbij deze skill groot deel maakt.
Eerder voordat ik dit topic begon had ik meer quests waar je keuzes kon maken waardoor je Karma/Charisma omhoog of omlaag ging waardoor je uiteindelijk de oorlog voor de Draken of de Demonen vecht, afhangend van je Karma. Maar dat werdt teveel gedoe. :{
SPOILER?: Je krijgt namelijk een draken ei wat uiteindelijk een sidekick van je wordt. Blij

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker

« Antwoord #39 Gepost op: 26 Februari 2010, 15:44:39 »

ik ga het zo spelen, hij is nu bezig te downloaden (mijn internet sucks, het duurt nog twee minuten)
Bij mij duurde het eerst ook 2 minuten, nu 1. 2 minuten is weinig dus niet zo ongeduldig.
Dit spel is echt slecht, het werkt niet, het laat mijn computer vastlopen, ik moest mijn computer opnieuw starten, Firefox heeft mijn sesse gered, jij moet je spel volgende keer op virussen controleren.
1 van de 10 gegeven.
1 van de 5 gegeven.
Super slecht!!!!!!!!!!!!
Nee toch niet, hij werkte net niet en mijn pc liep vast.
Nu werkt het wel, het spel is goed en leuk maar ik ben net begonnen dus ik beordeel nog niet.
Hoe val ik trouwens een vijanden aan? En waar is die Karin?
Ja inderdaad, vindt de semi-realistische stijl te mooi om los te laten...
Bovendien kan ik niet zo goed personen tekenen en ik was gewoon blij toen ik dit kreeg en gebruik ze daarom nu zo'n beetje altijd wel.
Ook is Narithia deels gemaakt op de INFengineTong

Even andere message naar andere, ik had dit al langer in de planning staan:
Charisma is vervangen door Dragon. Eerst volgende quest is de spin-off naar het hoofdverhaal waarbij deze skill groot deel maakt.
Eerder voordat ik dit topic begon had ik meer quests waar je keuzes kon maken waardoor je Karma/Charisma omhoog of omlaag ging waardoor je uiteindelijk de oorlog voor de Draken of de Demonen vecht, afhangend van je Karma. Maar dat werdt teveel gedoe. :{
SPOILER?: Je krijgt namelijk een draken ei wat uiteindelijk een sidekick van je wordt. Blij
Waarom vallen die Goblins niet aan?

« Laatste verandering: 26 Februari 2010, 16:24:52 door Takua »

Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

Zoralinkfan2007
Gebruiker

Ook wel bekend als DarkzFlame

« Antwoord #40 Gepost op: 26 Februari 2010, 16:35:06 »

-Post verwijderd-

Wegens:
Het reageren op Takua's post Wat alleen maar tot ruzie's kan leiden.

« Laatste verandering: 26 Februari 2010, 16:44:14 door Zoralinkfan2007 »

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker

« Antwoord #41 Gepost op: 26 Februari 2010, 16:37:30 »

Wat wel een probleem kan zijn is het volgende:
Je kunt gewoon met sword sweeper de goblins aanvallen als je geen wapen droeg in het hele spel, en dan win je gewoon zonder aangevallen te worden.

Trouwens ik heb Kris al gevonden. (Het was toch Kris niet Karin.)
Het spel doet het goed, maar als je op escape drukt en dan weer het spel in gaat zijn alle vijanden die je hebt verslagen terug, en er was nog 1 goblin te doden, nu moest ik een nieuw spel starten, let hierop in het vervolg a.u.b. Ik denk dat dit spel nog wel eens een heel groot spel kan worden. Als je meer quests wapens enzo toevoegt en alle fouten oplost. Wat ook het voordeel is aan dit spel is het volgende:
Je verliest niet al je spullen als je doodgaat, als je op hebt geslagen dan ga je terug naar het hoofdmenu en ben je dood, maar je kunt je laatste spel laden. Wat ook handig is is als je een pauze menu toevoegt als de speler op P drukt, en wat je ook kunt doen is, in het pauze menu een opsla knop maken, dus het huidige spel met de dode monsters zijn opgeslagen.
Maar misschien wil je juist niet dat er opgeslagen wordt dat de monsters dood zijn.
Dat kan. Maar ik was mijn potion ook verloren terwijl de monsters terugkomen.
Het is ook leuk als je in latere versies het verandert in een onlinegame, dus dat je andere mensen van andere landen ook kunt zien en daar tegen kunt vechten enzo.
-Post verwijderd-

Wegens:
Het reageren op Takua's post Wat alleen maar tot ruzie's kan leiden.
Nee want ik negeerde je toch.

« Laatste verandering: 26 Februari 2010, 16:56:52 door Takua »

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #42 Gepost op: 26 Februari 2010, 18:22:54 »

Citaat
Bij mij duurde het eerst ook 2 minuten, nu 1. 2 minuten is weinig dus niet zo ongeduldig.
Dit spel is echt slecht, het werkt niet, het laat mijn computer vastlopen, ik moest mijn computer opnieuw starten, Firefox heeft mijn sesse gered, jij moet je spel volgende keer op virussen controleren.
1 van de 10 gegeven.
1 van de 5 gegeven.
Super slecht!!!!!!!!!!!!
Nee toch niet, hij werkte net niet en mijn pc liep vast.
Nu werkt het wel, het spel is goed en leuk maar ik ben net begonnen dus ik beordeel nog niet.
Hoe val ik trouwens een vijanden aan? En waar is die Karin?
Ik zou aan je temper werken??
Eerst rustig spelen dan reageren. Maak je iedereen blijer mee.
Als je computer je in de steek laat ligt het aan je computer omdat hij TE streng op bestanden checkt. Niemand heeft problemen gehad en ik ook niet. Mochten mijn bestanden virussen bevatten zou ik er geen moment aan twijfelen om dit te uploaden...

Feit dat je monsters kan direct aanvallen met skill en zonder wapen ben ik nog mee bezig.
Wordt dus aangewerkt.
Goblins aanvallen is de actie knop, spatie dus. Staat in de tutorial die je krijgt aan het begin.
Dat de vijanden terug zijn na het herstarten is simpele oplossing voor: ik doe het niet.
Ik moet dan de posities van de ALLE vijanden en ALLE items op de grond opslaan in INI files wat teveel overbodig werk is als je het mij vraagt. De 3 goblins die daar staan zijn variabel-quest related. Dus die kan ik nog wel weghalen.
Meer wapens en quests worden uiteraard toegevoegd!
Jouw voordeel van je items houden wordt het nadeel in de toekomst. Je raakt wel dingen kwijt maar niet alles. Ik heb me gewoon nog niet bezig gehouden met het dood gaan. (op de geweldige message na natuurlijk! Tong)
Een pauze menu heb ik al? Al die icoontjes boven je skill inventory zijn tabs naar het menu.
Die pauzeren het spel ook. Het opslaan ga ik geen eigen knop geven. Het slaat alles al op als je op ESC drukt. Zelf wil ik niet dat als je een verkeerde keuze maakt je dat weer kan 'herstarten'. Dat is een vorm van vals spelen.

Een online game gaat never nooit niet gebeuren. Ik heb geen scheintje ervaring met 39DLL of enig verstand van sockets, IP's en al die dingen.
Wat ik daarentegen wel ga doen, wat een soort online is, is fan banners maken. Je kan dan een banner in je onderschrift zetten met jouw ingame status erin. Zo kunnen andere leden jouw status zien!

Verder dingen wat ik gemaakt heb:
  • Ik heb de besturing verandert! (jippie schreeuwt het NGMC? Tong)
Je loopt nu naar de muis toe, de cursor verandert naar de actie. Bijvoorbeeld praten: als je muis boven een NPC hangt wordt de cursor een wolkje, boven een vijand wordt het een zwaard.
  • Aan de Health up skill heb ik bij de info ook toegevoegd hoeveel potions je hebt. Wat uiteraard een stuk handiger is dan telkens in je inventory kijken.
  • Je positie wordt nu GOED opgeslagen in de INI file.
  • Credits werken.

Ik denk dat ik zondag wel een nieuwe versie upload. Gemoedelijk
-Tai

Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #43 Gepost op: 26 Februari 2010, 19:50:48 »

(...)
Goblins aanvallen is de actie knop, spatie dus. Staat in de tutorial die je krijgt aan het begin.
(...)
Wat ik daarentegen wel ga doen, wat een soort online is, is fan banners maken. Je kan dan een banner in je onderschrift zetten met jouw ingame status erin. Zo kunnen andere leden jouw status zien!

Je loopt nu naar de muis toe, de cursor verandert naar de actie. Bijvoorbeeld praten: als je muis boven een NPC hangt wordt de cursor een wolkje, boven een vijand wordt het een zwaard.
  • Aan de Health up skill heb ik bij de info ook toegevoegd hoeveel potions je hebt. Wat uiteraard een stuk handiger is dan telkens in je inventory kijken.
  • Credits werken.

-Tai
Maar waarom staan ze er dan al tussen? Waarom niet grijs? Ik weet het, het is WiP, maar ik dacht eerst dat het menu het niet deed.
Die tutorial ontbreekt hoor. Ik start op, klik op New Game en begin op het plein bij Dad.
Ik nam ook aan dat <1> de Heal skill zou activeren, dit deed echter niets. F1 ook niet (nuja, wit scherm), ook klikken had geen effect op mijn lage HP.
Yay, credits!
Maar ik kreeg (toen) de tut niet te zien, en ik neem dus aan Takua ook niet.
En heb je gekeken waarom de skills er in het begin al tussen staan en de healthskill niet werkte?
Kan je inmiddels ook naar achter lopen met <S>, en zijwaarts met <A/D>?

Ik weet niet hoeveel hiervan je al gesolved hebt, maar ik dacht dat ik je er nog maar even aan herinner.

PS: yay, progressbanners. Dat ga ik ook doen.

Kan niet wachten tot zondag Tong Verrast

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker

« Antwoord #44 Gepost op: 26 Februari 2010, 20:55:24 »

Ik zou aan je temper werken??
Eerst rustig spelen dan reageren. Maak je iedereen blijer mee.
Als je computer je in de steek laat ligt het aan je computer omdat hij TE streng op bestanden checkt. Niemand heeft problemen gehad en ik ook niet. Mochten mijn bestanden virussen bevatten zou ik er geen moment aan twijfelen om dit te uploaden...

Feit dat je monsters kan direct aanvallen met skill en zonder wapen ben ik nog mee bezig.
Wordt dus aangewerkt.
Dat de vijanden terug zijn na het herstarten is simpele oplossing voor: ik doe het niet.
Ik moet dan de posities van de ALLE vijanden en ALLE items op de grond opslaan in INI files wat teveel overbodig werk is als je het mij vraagt. De 3 goblins die daar staan zijn variabel-quest related. Dus die kan ik nog wel weghalen.
Meer wapens en quests worden uiteraard toegevoegd!
Jouw voordeel van je items houden wordt het nadeel in de toekomst. Je raakt wel dingen kwijt maar niet alles. Ik heb me gewoon nog niet bezig gehouden met het dood gaan. (op de geweldige message na natuurlijk! Tong)
Een pauze menu heb ik al? Al die icoontjes boven je skill inventory zijn tabs naar het menu.
Die pauzeren het spel ook. Het opslaan ga ik geen eigen knop geven. Het slaat alles al op als je op ESC drukt. Zelf wil ik niet dat als je een verkeerde keuze maakt je dat weer kan 'herstarten'. Dat is een vorm van vals spelen.

Een online game gaat never nooit niet gebeuren. Ik heb geen scheintje ervaring met 39DLL of enig verstand van sockets, IP's en al die dingen.

• Credits werken.

-Tai
Ik wist al zonder tut hoe je moest aanvallen, ik moest alleen even kijken, en ik gebruikte eerst die aanval die je 2 keer kunt doen, daarom vielen de goblins niet aan.
Als je dit even ziet:
Wat wel een probleem kan zijn is het volgende:
Je kunt gewoon met sword sweeper de goblins aanvallen als je geen wapen droeg in het hele spel, en dan win je gewoon zonder aangevallen te worden.

Trouwens ik heb Kris al gevonden. (Het was toch Kris niet Karin.)
Het spel doet het goed, maar als je op escape drukt en dan weer het spel in gaat zijn alle vijanden die je hebt verslagen terug, en er was nog 1 goblin te doden, nu moest ik een nieuw spel starten, let hierop in het vervolg a.u.b. Ik denk dat dit spel nog wel eens een heel groot spel kan worden. Als je meer quests wapens enzo toevoegt en alle fouten oplost. Wat ook het voordeel is aan dit spel is het volgende:
Je verliest niet al je spullen als je doodgaat, als je op hebt geslagen dan ga je terug naar het hoofdmenu en ben je dood, maar je kunt je laatste spel laden. Wat ook handig is is als je een pauze menu toevoegt als de speler op P drukt, en wat je ook kunt doen is, in het pauze menu een opsla knop maken, dus het huidige spel met de dode monsters zijn opgeslagen.
Maar misschien wil je juist niet dat er opgeslagen wordt dat de monsters dood zijn.
Dat kan. Maar ik was mijn potion ook verloren terwijl de monsters terugkomen.
Het is ook leuk als je in latere versies het verandert in een onlinegame, dus dat je andere mensen van andere landen ook kunt zien en daar tegen kunt vechten enzo.
Wat ik nog even wil zeggen is het volgende: Als je de posities en de verslagen goblins enzo niet wilt opslaan dan kun je beter ook ervoor zorgen dat die verloren potions ook niet opgeslagen worden. Is er nog meer te doen dan die ene 2 quests en trainen? Ik heb alle quests voltooid en trainen op een onafgemaakt spel doe ik niet.

« Laatste verandering: 26 Februari 2010, 21:11:37 door Takua »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: