game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

« Antwoord #150 Gepost op: 20 Maart 2010, 17:29:35 »

Een paar announcements:
* Ik heb de new game optie een beetje veranderd omdat dit voor veel problemen zorgde. Alle rooms zijn nu persistent dus alles wordt netjes onthouden hoe je de room verlaten hebt. Alleen als je new game start wordt het spel helemaal herstart. (dus alleen Alternative Gaming intro even over kijken)
* Een geheel nieuw gebied gemaakt voor de quest. Eerie Montix
Een groot berg gebied. Er liggen stenen in dit gebied die wegen versperren. Dit is voor de toekomst namelijk:
* Dragon Taming is in de maak, een nieuwe skill wordt het oproepen van je draak. Je draak blijft bij je zolang je draak genoeg DP (dragon points) heeft.
Als je draak is gesummoned komt er een nieuwe HUD in het scherm met zijn statistieken. Je draak krijgt ook skills waaronder bereiden, vliegen en het breken van rotsen.
Dit kost, netzoals voor jouw MP, voor de draak DP. Als de DP op is gaat je draak weer weg.
Dit is het hoofd-idee voor nu, kan nog veranderd worden. Gemoedelijk

Eerie Montix:

Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #151 Gepost op: 20 Maart 2010, 17:35:24 »

en wanneer denk je dat het komt je zei zondag maar kan je niet 1 dag een keer super je best doen en dat het eerder komt Tong bijv nu dat lijkt me zo cool  Engel

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #152 Gepost op: 20 Maart 2010, 19:27:38 »

Even een kleinigheidje:

Foto is beetje geblurred omdat ik alleen als PNG. kan opslaan?

-Tai  Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

legend hoods
Gebruiker

« Antwoord #153 Gepost op: 20 Maart 2010, 20:51:54 »

Hoe kan een kip level 0 zijn?

En .png is juist een van de beste formaten voor afbeeldingen!

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #154 Gepost op: 20 Maart 2010, 21:10:09 »

Hoe kan een kip level 0 zijn?
Beetje raar ja, maar niet onmogelijk?
Ik maak namelijk gebruik van een formule voor alles van vijanden, damage, level, hp, exp.
Daarom is de kip ook eigenlijk level 0 uit gekomen.  Gemoedelijk

Ik heb nu ook wat geluids effecten toegevoegd. Alleen heb ik daar wat probleemjes mee.
Heb je een oplossing?
Even voor de duidelijkheid mocht het niet duidelijk zijn:
Alles wat ik hier zeg over dingen die ik heb gemaakt zitten niet meteen in de voor jullie beschikbare versie. Ik vindt het zelf fijner alles in één keer te uploaden als patch. Zo voorkom ik ook dat jullie on onafgemaakt gebieden terecht komen en dingen tegenkomen die geen reden hebben. Knipoog

« Laatste verandering: 20 Maart 2010, 21:15:33 door Tai »
Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #155 Gepost op: 20 Maart 2010, 21:34:45 »

lol, het valt niet een beetje op dat dat monster wat venator heeft getekend overkill is :p.
kheb alleen wat early beta's gezien van deze game, als die verder/af is kijk ik wel een keer Knipoog

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #156 Gepost op: 20 Maart 2010, 21:52:32 »

Wat bedoel je eigenlijk met overkill? Maar inderdaad, het is die demoon die Venator toen voor de oude Narithia had gemaakt. Alleen dan een andere kleur, niks mis mee toch? Ik gebruik ook nog die draak die je toen voor me getekend had. Tong

Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #157 Gepost op: 20 Maart 2010, 21:53:42 »

Wat bedoel je eigenlijk met overkill? Maar inderdaad, het is die demoon die Venator toen voor de oude Narithia had gemaakt. Alleen dan een andere kleur, niks mis mee toch? Ik gebruik ook nog die draak die je toen voor me getekend had. Tong

ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik zeg alleen dat hij een beetje opvalt tussen de koeien en kippen Tong

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #158 Gepost op: 21 Maart 2010, 17:03:31 »

ik vind het prachtige sprites Tong ik hoop dat ik er snel tegen kan vechten  Engel

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #159 Gepost op: 23 Maart 2010, 15:56:00 »

Halootjes,

Eerst even: sorry, dat er nog steeds geen update is. Dit komt omdat ik het druk heb op school en me aandacht weer een beetje afdwaalt naar andere dingen.
Maar het volgende heeft er ook zeker mee te maken: het nieuwe gebied is erg groot en het koste me nogal veel tijd om het perfect te krijgen. Ook de nieuwe tab in je HUD is nu klaar!
de skills tab is nu gemaakt. Een overzicht van alle skills die je hebt unlocked en nog kan unlocken met informatie erbij wat ze doen en wanneer je ze krijgt! Als je erop klikt kan je de skill ook in een custom slot zetten. Gemoedelijk
Dit was nogal een pokke werk om te maken en heb het vaak herschreven omdat het anders weer te groot en overbodige regels had. Maar dit is het resultaat:

Skills tab + preview op 2 nieuwe skills!

Jullie horen weer snel van me,

-Tai Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

TriLobyte
Gebruiker

HBO Game Design '13-'17

« Antwoord #160 Gepost op: 23 Maart 2010, 17:07:45 »

It looks great!

Tong

Mvg,

niet BINNENKORT V2.0! - That's the world of Golennium
Naar boven Gelogd

aragorn0099
Gebruiker

« Antwoord #161 Gepost op: 24 Maart 2010, 08:10:02 »

ja ik kijk echt uit naar de volgende versie met zoveel updates   Blij Blij

Naar boven Gelogd

yo
Gebruiker

« Antwoord #162 Gepost op: 25 Maart 2010, 18:13:45 »

Mooi spel
Leuk bedacht
Ik heb wel wat tips zou je ook lopen A en D en S toevoegen D is wat irritant en het vechten zou ietsie beter kunnen. De rest spreekt voor zicht. Ben benieuwd naar update. |8D

warrior.woelmuis.nl Mijn site
Naar boven Gelogd

spekkeldoodle
Gebruiker

« Antwoord #163 Gepost op: 27 Maart 2010, 14:54:57 »

Het Tai, ik kon bij het Elitekasteel opeens mijn skills niet meer gebruiken.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #164 Gepost op: 27 Maart 2010, 15:04:14 »

Moet je even kijken of je wel genoeg ManaPoints hebt.
Als je niet genoeg mp hebt moet je even naar je bed toegaan. Die wordt aangegeven met een paarse marker waar ZzZ in staat. Klik erop en je gaat rusten en wordt wakker met maximum HP en MP. Gemoedelijk

Sorry dat het updated zo lang duurt. Heb laatste tijd alleen even niet zo veel zin meer als wat ik had. En de vecht-engine moest herschreven worden voor (o.a) injuries. Ik heb geen idee wanneer ik het update maar jullie horen wel. Treurig

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: