game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  ISO Editor (WIP) (Vaak geupdate) (Dit wat iedereen wou heben)
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

GoldDigger
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 796

op naar de 750 posts


« Gepost op: 22 Juni 2012, 18:22:34 »

Ik heb met de lib van steelkenny een iso editor gemaakt dit kunt u gebruiken voor u games.

Uitleg:
Je kunt met de muis scrol veranderen van water,sand,grond.
Als je op s drukt kan je het opslaan.
Als je op o drukt kan je het openen(verzorg dat de ini in de zelfde map is).




Script:
Dit is voor als je in een game wilt gebruiken.
Gex: http://updo.nl/file/630fe9f8.gex
Lib: http://updo.nl/file/663c3199.lib

GML:
with (all) {
    if !(object_index == obj_water || object_index == obj_sand || object_index == obj_moder) continue;
    instance_destroy();
}
var file, str, pos, xx, yy, obj,;
file := file_text_open_read("bestandnaam.txt");
while !(file_text_eof(file)) {
    str := file_text_read_string(file);
    pos := string_pos(",", str);
    xx := real(string_copy(str, 1, pos - 1));
    str := string_delete(str, 1, pos);
    pos := string_pos(",", str);
    yy := real(string_copy(str, 1, pos - 1));
    obj := real(string_delete(str, 1, pos));
    instance_create(xx, yy, obj);
    file_text_readln(file);
}
file_text_close(file);


Screenshot: http://screenshotuploader.com/s/01/pMhU3R0Tg



Download: http://updo.nl/file/cf0849b1.rar

Wat is er verandert: Je kunt ook n verwijderen maar ook meerdere

To-do list:
Buttons.
Het openen verbeteren.
Opties zoals sprites toevoegen.
Draw soort item

Zou het waarderen om ideen er bij te krijgen van julie.

« Laatste verandering: 22 Juni 2012, 20:56:12 door GoldDigger »

@@Bezig met game Middle ages (c++ Opengl)@@
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4217


« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2012, 20:38:24 »

Sorry, maar ik vind hem niet echt handig.
Misschien op het vakje waar je muis is een doorzichtig vakje drawen en ergens laten zien welke kleur vakje je hebt geselecteerd.

TR

Naar boven Gelogd

GoldDigger
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 796

op naar de 750 posts


« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juni 2012, 20:40:44 »

oke TY  Blij


@@Bezig met game Middle ages (c++ Opengl)@@
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community