Heb je een sprite of zelfs meer nodig voor je spel? Zelf geen sprite wonder? Kan je het zelf niet?
Kevindemen helpt je graag uit de problemen en sprite met plezier voor je. Het enige wat je hoeft te doen is het volgende lijstje in te vullen en te posten:
Wat: Een kangaroo
Vieuw: platform
Style: Cartoon
Exstra info: Hij moet een erg grote buidel hebben met daarin het

logo.
Voorbeeld: (Dit is een voorbeeld van wat ik heb gemaakt voor KEVINDEMEN Productions als nieuwe avatar)
De Smiley meter uitleg:Op de de Smiley meter kan je aflezen hoeveel tevreden mensen er al sprites hebben gehad.
Ook kan je zien hoeveel de sprite niet mooi vonden en hoeveel keer een sprite wel goed was maar niet wat de aanvrager had bedoelt zelfs nadat ik aanpassingen heb gedaan. De laatste met het open staande mondje verteld hoeveel sprites ook al zijn gepost maar ik nig geen mening van weet.
Smiley meter: 
40

0

0

2 (finishlijn, auto)
Ik doe geen aanvragen die ik krijg door hier het posten van een link naar je topic. Als ik zin heb om daar voor te spriten ga ik wel naar het topic heen via het board. Het heeft ook geen zin om dubbel resourses aan te vragen. Anders doe ik het misschien voor niets. Ook maak ik alleen sprites en geen 3d modellen zoals al een misverstand over is. Onduidelijke aanvragen zal ik niet doen voor ze duidelijker zijn.