game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Demo] Zelda - Horn of Balance (bezig sinds Q4 2008)
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
« vorige volgende »
Print
Advertenties

bether0lands
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 32

Ik ben 12 jaar, en bezig met mijn levenswerk!


« Antwoord #90 Gepost op: 21 Maart 2012, 18:25:40 »

WOW mooi gedaan,
Werk zelf ook aan een Zelda engine  Tong


Ik ben bezig met blockyard, een korte beschrijving:<br /><br />Het gaat over het verzamelen van hout en steen, om te overleven op het eiland.
Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #91 Gepost op: 21 Maart 2012, 18:34:46 »

die nieuwe video is echt vet. ik kan niet wachten tot de demo er komt.
 Blij









P.S. maak ook zelda engine. Zelda is gewoon een supercoole gameserie

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #92 Gepost op: 15 April 2012, 11:04:51 »

Een nieuwe video met voortgang. Dit keer de intro.
http://www.youtube.com/watch?v=2RSas_PHCRI&list=PL5BE9195F66704FF9&index=1&feature=plpp_video

Ik ben benieuwd wat mensen er van vinden in de zin van verwoording en toon.

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #93 Gepost op: 15 April 2012, 11:25:58 »

Zeker vet Gemoedelijk
Alleen word het niet eens tijd voor iets anders?
Hij lijkt me nu toch wel een keer af..


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

dvdtv
Wedstrijdleider


Offline Offline

Berichten: 4789

Eigenaar van het bedrijf: Meester Dennis.


WWW
« Antwoord #94 Gepost op: 15 April 2012, 11:28:51 »

In je filmpje intro staat ineens via a different way. Dit moet toch zijn By a different way?

Minuut: 1.56


Naar boven Gelogd

onky
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 313

Lucas


WWW
« Antwoord #95 Gepost op: 15 April 2012, 11:30:17 »

In je filmpje intro staat ineens via a different way. Dit moet toch zijn By a different way?

Minuut: 1.56
Via is ook engels hoor :p

Ziet er goed uit! Gemoedelijk Hoop dat je het afkrijgt!


Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #96 Gepost op: 15 April 2012, 11:36:43 »

"via" klopt wel. Het komt misschien raar over omdat mensen het herkennen als een echt nederlands woord. Je hoort het verder ook zelden terug in films en dergelijke.

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #97 Gepost op: 23 April 2012, 19:01:27 »

Dikke props to you als je al 3,5 jaar non-stop bezig bent!


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #98 Gepost op: 24 April 2012, 18:12:41 »

Bedankt. Het is in al die tijd zeker wel een grote hobby geworden. Niet iets om fulltime aan te werken, maar gewoon iets om wat mee te ontspannen.

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #99 Gepost op: 7 Mei 2012, 18:22:05 »

Even een kort filmpje om weer eens wat vooruitgang te tonen:
http://www.youtube.com/watch?v=UlYmVIcLu-w&list=PL5BE9195F66704FF9&index=1&feature=plpp_video


Op dit moment zijn er nog 7 actiepunten voordat ik een nieuwe demo vrijgeef:
- Tekst toevoegen aan alle standbeelden in de kerker
- Skeleten met pijl en boog toevoegen
- Quake medalle afmaken
- Het magic systeem herzien
- Het oude diepte systeem verder hervormen
- De kerker nog eens doorlopen en de plaatsing van vijanden en voorwerpen nog eens kritsch bekijken.
- De eerste 6 kamers van de woestijn kerker afronden

Naar boven Gelogd

bennikniet
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 770


« Antwoord #100 Gepost op: 16 Mei 2012, 16:22:39 »

Jezus wat mooi. Ik word hier heel blij van! Ga alsjeblieft zo door!

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #101 Gepost op: 16 Mei 2012, 19:18:44 »

kan nog steeds niet wachten tot nieuwe demo! Blij

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #102 Gepost op: 16 Mei 2012, 19:37:05 »

Ik ben even een paar dagen met een ander project bezig geweest, maar met zo'n feedback wordt het tijd om ook hier weer wat voortgang in te maken Blij.

De actielijst van de vorige week staat nog steeds open, maar ik heb wel gigantische stappen gezet met het nieuwe dieptesysteem. Werkelijk alles in het programma moet weer worden gecontroleerd op fouten dus het is nog niet af, maar ik ben erg tevreden met de voortgang. Hopelijk komt dat onderdeel komend weekend af.

Als mensen bereid zijn om mee te helpen als tester dan hoor ik het trouwens graag. Let wel op dat je dan een spel krijg wat grotendeels geblokkeerd is en nog verschillende problemen zal bevatten. Het moet niet voor niets nog goed getest worden he. Het is ook belangrijk dat je kunt omschrijven wat de problemen zijn en hoe ze optreden. Zonder testers zal de volgende demo waarschijnlijk midden juni af zijn. Met testers misschien iets later, maar dan heb je wel een beter / stabieler spel.

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #103 Gepost op: 16 Mei 2012, 19:39:07 »

ik wil wel tester zijn

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #104 Gepost op: 17 Mei 2012, 08:16:53 »

die nieuwe video is echt vet. ik kan niet wachten tot de demo er komt.
 Blij









P.S. maak ook zelda engine. Zelda is gewoon een supercoole gameserie
bijna iedereen heeft wel eens een zelda engine gemaakt (ik tloz 2 swords).en deze game is een van de beste


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community