game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Demo] Zelda - Horn of Balance (bezig sinds Q4 2008)
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
« vorige volgende »
Print
Advertenties

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1048

Call me Smoothy


« Antwoord #75 Gepost op: 10 Maart 2012, 10:10:44 »

In plaats van videos graag een update  Tong  Engel

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #76 Gepost op: 10 Maart 2012, 10:18:08 »

Wordt aan gewerkt, maar ik heb eigenlijk niet veel behoefte aan het vrijgeven van een nieuwe demo voordat de eerste kerker echt helemaal afgerond is. Toch, als meer mensen er naar vragen zal ik het overwegen.

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #77 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:03:26 »

Wordt aan gewerkt, maar ik heb eigenlijk niet veel behoefte aan het vrijgeven van een nieuwe demo voordat de eerste kerker echt helemaal afgerond is. Toch, als meer mensen er naar vragen zal ik het overwegen.
hoeveel want mij lijkt een update ook leuk

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #78 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:07:21 »

Meer dan twee Cool

Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 421

Afwezig


« Antwoord #79 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:20:38 »

ik zou ook graag een update zien Blij


Sprite graag.
Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2766


« Antwoord #80 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:22:45 »

En hier is een andere kandidaat Blij

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #81 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:23:27 »

En hier is een andere kandidaat Blij
vier is meer dan 2 Tong

Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2766


« Antwoord #82 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:24:32 »

vier is meer dan 2 Tong
Hallow ik tel voor 2 jonghuh

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #83 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:25:58 »

Hallow ik tel voor 2 jonghuh
oké. vijf is meer dan 2 Tong

Naar boven Gelogd

Neojume
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1258


« Antwoord #84 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:29:55 »

Laten we het wel even over het spel houden.

Het lijkt me dat er op de ZFGC ook redelijk wat animo zal zijn Knipoog (Ik ben er al een tijdje niet meer geweest)

Ik zelf ben meer van de Nintendo aanpak. Breng iets uit als jij denkt dat je het uit moet brengen. Niet onder druk een product uitbrengen dat maar half af is Knipoog

Dus neem je tijd en ga zo door Gemoedelijk Het ziet er veelbelovend uit.



MSc Artificial Intelligence
Naar boven Gelogd

Mr. Codex
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 109


« Antwoord #85 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:32:51 »

Ziet er harstikke vet uit!!
Alleen die download link kan hij niet meer vinden... Verdrietig

Edit: Laat maar het lukt al. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #86 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:41:05 »

Op ZFGC is de ruime meerderheid het met Neojume eens (zie de poll daar), dus helaas. Ik blijf nog even doorwerken tot ik er redelijk tevreden mee ben dat het te presenteren is. Wat ik eventueel wel kan doen is de sneak peak van de tweede kerker nog even achterwege laten. Daar zou ik nog over na kunnen denken. Dan zul je nog steeds een tijd moeten wachten, maar iig alweer iets korter.

Naar boven Gelogd

mori
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1095


« Antwoord #87 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:44:20 »

Ik heb een bug gevonden in de huidige versie.

Zo kom ik aan de bug:
Je gaat bij iets staan (bijv een pot) en je houd D in zodat hij hem vast pakt.
Dan moet je op een van de pijtjes toetsen klikken om hem op te pakken, en als je heel snel na het klikken op z'n pijltjes toets de enter toets in druk krijg je de volgende errord:

Citaat
___________________________________________
ERROR in
action number 2
of End Step Event
for object parent_Character_Sprite_Detached:

Cannot apply sqrt to negative number.

___________________________________________
ERROR in
action number 2
of End Step Event
for object parent_Character_Sprite_Detached:

In script script_Detached_Container_Thrown:
Error in code at line 26:
       argument[3] = height_above_ground - power(step_counter / (10/sqrt(height_above_ground)),2);
                                                                    ^
at position 67: Division by 0.
En dit herhaald zich todat het voorwerp stuk gaat.

Ik weet niet of deze bug al bekend was.


Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #88 Gepost op: 10 Maart 2012, 13:47:50 »

Krijg nou wat. Nee, die heeft nog niemand gevonden.
Ik zal er eens kijken wat ik er aan kan doen.

EDIT: Het probleem is gevonden en opgelost. Vanaf de volgende demo zal het geen probleem meer zijn.

« Laatste verandering: 10 Maart 2012, 19:52:09 door martijn dh »
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #89 Gepost op: 19 Maart 2012, 17:38:53 »

Nieuwe video van iemand die mijn spel aan het demonstreren is:
http://www.youtube.com/watch?v=bYUWcOMS1nA&list=PL5BE9195F66704FF9&index=1&feature=plpp_video

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community