game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Demo] Zelda - Horn of Balance (bezig sinds Q4 2008)
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12
« vorige volgende »
Print
Advertenties

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #30 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:07:37 »

Welke versie ben je aan het spelen?

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #31 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:10:02 »

Welke versie ben je aan het spelen?
De nieuwste..


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #32 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:10:40 »

10.8 dus? Ik zal even voor je kijken of ik de fout na kan maken.

Edit: Dit was inderdaad een probleem in geval van de eerdere demo's maar zo ver ik kan zien is dit niet meer aanwezig in versie 0.10.8. Af anders gezegd: ik krijg de error niet nagemaakt. Als je inderdaad de nieuwste demo speelt dan wil je ik vragen te beschrijven hoe ik de fout na kan maken.

« Laatste verandering: 20 Februari 2011, 21:15:54 door martijn dh »
Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #33 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:22:42 »

Laat maar, zo erg is die fout niet. Hoe open ik de deur?


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #34 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:27:30 »

Daar heb je de master key voor nodig.

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #35 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:31:26 »

Daar heb je de master key voor nodig.
Waar is die?


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #36 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:43:24 »

Ik ga het niet voor jou (en andere) verklappen want dat haalt de uitdaging er vanaf. Zelda spelen gaan juist over het ontdekken en het bereiken van moeilijk te vinden/bereiken items en bazen. Tegenwoordig wat minder, maar toch.

Wel zal ik je de volgende twee dingen zeggen (nog even voor ik ga slapen):
- De master key is in de demo te vinden, maar dan zal wel een heel klein deel van de kerker uit volgorde kunnen worden uitgevoerd (=je kunt één deur overslaan). Dit is bekend en was een keuze om toch alvast wat nieuwe dingen te kunnen laten zien ten opzichte van de demo ervoor. Tijdens de volgende demo zal de kerker niet langer uit volgorde kunnen worden volbracht.
- Er zijn twee locaties in het spel waar je plots overgaat naar een creditsscherm. Dat kan gezien worden als het einde van de kerker en het doel van de demo.

Naar boven Gelogd

Simon B.
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2023

Ex-Gamemaker


WWW
« Antwoord #37 Gepost op: 20 Februari 2011, 22:30:14 »

Je werkt al lang aan dit spel, doe je dit in een team? En hoe komt het dat je zo lang aan hetzelfde spel kan verder werken, alleen dat al is een hele prestatie Knipoog


My games
Happy Dancing Colors
A Gnome Story

Nu werk ik aan andere projecten, zoals
Stamhoofd: Online ledenadministratie en digitale tools voor verenigingen
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #38 Gepost op: 21 Februari 2011, 06:13:49 »

Er zijn van tijd tot tijd wel mensen geweest die me hebben geholpen met testen en bijvoorbeeld sprites.  Op zfgc.com vindt ik ook vaak goede hulp. Het is fijn als een of twee mensen meewerken, maar uiteindelijk loopt de ontwikkeling toch zo snel als ik het kan programmeren en dus is het niet altijd nodig.

Het is een hobby en uitdaging, misschien dat ik het daarom al zolang heb vol kunnen houden.

Naar boven Gelogd

tomduck97
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 719


WWW
« Antwoord #39 Gepost op: 27 Februari 2011, 11:57:28 »

Ik heb nog nooit een Zelda game gespeeld omdat me het niet leuk leek. Deze game heeft me overgehaald! Ik zit nu op mijn mobiel, maar ik zal hem binnenkort een keer testen. Knap dat je zo lang aan één project kan werken!

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #40 Gepost op: 27 Februari 2011, 19:09:26 »

Nog nooit een Zelda spel gespeeld? In dat geval raad ik je aan om het origineel ook eens te spelen. Als mijn spel je al een beetje bevalt dan zal dat je zeker bevallen.

Maar bedankt voor het compliment. Ik hoor graag wat je er van gevonden hebt.

Naar boven Gelogd

Daan920
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 1578

Hoi


« Antwoord #41 Gepost op: 27 Februari 2011, 19:59:16 »

Ziet er echt prachtig uit! Mooie sprites etc. Verder over de eerste paar berichten: Engels word vaker gebruikt, aangezien engels een wereldtaal is. Ik maar mijn games ook altijd in het engels en soms de info op het forum ook (aangezien ik dan toch lekker bezig ben.

Daniël


Ik leef nog haiii
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #42 Gepost op: 18 Juni 2011, 21:45:02 »

Er is een nieuwe demo uit: http://www.mediafire.com/?ofcg02motrzc4l3

Naar boven Gelogd

the game master11
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 661

Ooit gedacht aan de NGMC-gloriejaren?


« Antwoord #43 Gepost op: 19 Juni 2011, 07:48:57 »

heb een error gekregen al vanaf begin van het verhaal
GML:
ERROR in
action number 2
of Destroy Event
for object obj_High_Grass:

In script script_Update_Terrain_Surfaces:
Error in code at line 83:
   
                   ^
at position 18: Unknown variable array_terrain_index_end



Een orginele tum.
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #44 Gepost op: 19 Juni 2011, 07:51:26 »

heb een error gekregen al vanaf begin van het verhaal
GML:
ERROR in
action number 2
of Destroy Event
for object obj_High_Grass:

In script script_Update_Terrain_Surfaces:
Error in code at line 83:
   
                   ^
at position 18: Unknown variable array_terrain_index_end

Oke, dat ga ik dan direct uitzoeken. Kun je misschien verder toelichten wat je hebt gedaan om deze error te veroorzaken en kun je hem reproduceren?

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 12
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community