game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Demo] Zelda - Horn of Balance (bezig sinds Q4 2008)
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12
« vorige volgende »
Print
Advertenties

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #15 Gepost op: 13 Augustus 2010, 14:40:43 »

 Blij

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #16 Gepost op: 26 September 2010, 21:43:24 »

Er is een nieuwe demo van dit spel beschikbaar. Je kunt de download link vinden in de beginpost van deze topic.

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #17 Gepost op: 4 December 2010, 14:26:09 »

Er is weer een nieuwe demo beschikbaar. Zie het begin van de topic voor de downloadlink.

Hier is een screenshot van een van de dingen die nieuw is toegevoegd:


Er een aantal glitches opgelost, de AI van de Pol's Voice is verbeterd en je hebt in deze demo dus ook de nieuwe vijand Buzz Blob om je onder stroom te zetten.


---------------

Vijanden tot dus ver:
Plant
Cannonballs
Anti-Faerie
Flying Tiles
Stalfos
Pol's Voice
Buzz Blob
Cyclops Guards
* Sinds er nog geen boog in het spel zou ik ver weg blijven van de rode cyclops.

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #18 Gepost op: 12 December 2010, 21:40:22 »

Er staat weer een nieuwe video online met gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=q9Gt1xfOLjI

Het is niet zozeer allemaal nieuw wat er te zien is, maar wel de moeite waard als je dit project nog niet kent.

Naar boven Gelogd

thelord300
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 391

0.365 posts per dag en ik ben er trots op XD


« Antwoord #19 Gepost op: 14 December 2010, 16:49:15 »

Erg goede zelda engine.
Ga zeker ermee door.


Mijn Meesterwerken:
- Blocked!
- Boom Boom Cannon!
- Boom Boom Cannon 2!

^^ Prachtig (niet?) =p
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #20 Gepost op: 20 Februari 2011, 19:26:22 »

Twee screenshots van de meest recente vooruitgang:




Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #21 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:29:45 »

Als ik opsla en daarna het spel opnieuw start, staat mijn poppetje niet meer in die lijst van opgeslagen spellen. + Het scherm is te klein.

« Laatste verandering: 20 Februari 2011, 20:35:18 door Takua »

Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #22 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:32:36 »

Er is geen save functionaliteit, dus wat je zegt klopt.
Om een groter scherm te krijgen heb je twee opties:
- F4 voor het volledige scherm
- Op het startscherm heb zul je opties zien staan. Vanuit daar kun je voor drie schermafmetingen kiezen.

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #23 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:37:20 »

Er is geen save functionaliteit, dus wat je zegt klopt.
Om een groter scherm te krijgen heb je twee opties:
- F4 voor het volledige scherm
- Op het startscherm heb zul je opties zien staan. Vanuit daar kun je voor drie schermafmetingen kiezen.
Als ik F4 indruk, zie ik dit staan:

Het spel moet niet aan het begin zo klein zijn, je moet er gewoon voor zorgen dat het aan het begin al groot is.


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #24 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:39:15 »

Het scherm is perfect, plus is de scherm grootte een eer aan de GameBoy Zelda games vindt ik.  Gemoedelijk
Prachtig spel, geniet er zeker van. Is wel duidelijk dat je er lang mee bezig bent geweest.

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #25 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:42:08 »

En als ik de vijanden sla, dan springen ze naar achter. Zelfs van een verre afstand. Dat is raar.
Edit: Dat is alleen bij die skeletten zo.
Leuk spel.


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #26 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:52:51 »

Uiteraard is niet iedereen tegelijk tevreden te stellen. De een wil een groot scherm bij het starten. Een ander (zoals ik) een klein scherm enz. Wanneer ik een save functie heb ingebouwd zullen de scherminstellingen en knoppen meegesaved worden, dus dan is het probleem sowieso geen probleem meer. Dan is het een kwestie van eenmalig je persoonlijke instellingen maken en klaar is kees.

Sommige van de skeletten springen inderdaad weg als ze je gevaarlijk vinden, net als in het origineel. Alhoewel ze daar nog net iets vervelender waren om te raken komen ze grotendeels overeen.

Ik ben blij dat het bevalt.

Als er verdere vragen of opmerkingen over het spel zijn dan hoor ik het graag. Ook de kritiek. Niet dat ik alles oppak of kan oppakken, maar ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden wat mensen er van vinden.

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #27 Gepost op: 20 Februari 2011, 20:56:27 »


Hoe steek ik die andere vuurtjes aan? (Ik denk dat dat moet om die deur open te krijgen.)


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #28 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:03:01 »

Je hebt gelijk, maar het is momenteel is het niet mogelijk om dingen aan te steken. Dat zou met de firerod moeten gebeuren en die ben ik nu pas aan het programmeren voor in de volgende demo.

Er is wel een firerod in de demo die je nu speelt (zie derde saved file), maar die kan alleen tegenstanders meppen en niets afschieten. Hetzelfde geldt voor de andere twee rods.

« Laatste verandering: 20 Februari 2011, 21:45:23 door martijn dh »
Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #29 Gepost op: 20 Februari 2011, 21:06:22 »

En hier zit ik vast:

Ik kan niet weglopen.


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 12
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community