game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Demo] Zelda - Horn of Balance (bezig sinds Q4 2008)
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
« vorige volgende »
Print
Advertenties

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #105 Gepost op: 17 Mei 2012, 08:18:38 »

yep. als hij zo doorgaat word hij net zo  als de echte ALTTP. en hun doen dat met een team Blij

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #106 Gepost op: 17 Mei 2012, 11:18:16 »

(Erg goed gemaakt hoor)

Ik vind dat je eens bezig moet met het echte gamedesignen. Dit is gwn clonen. Wel goed gecloned hoor alleen dit is niet echt... Bedenk zelf eens iets. Maak eens helemaal zelf een spel.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #107 Gepost op: 17 Mei 2012, 11:30:12 »

Daar heb ik zelf ook zeker wel eens een paar keer over nagedacht, maar ik zie het nut er niet van in. Ik verdien met dit alles toch geen geld en als dat wel zo zou zijn dan verdien ik met mijn echte baan toch meer. Zelf graphics maken gaat me niet erg goed af, dus alles wat ik zou maken zou leuk spelen, maar er bagger uitzien. Blij

Wie weet wat de toekomst brengt, maar voor nu doe ik liever dit goed dan "originelere" dingen die slechter zijn. Het is uiteindelijk maar een hobby he.

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #108 Gepost op: 17 Mei 2012, 15:44:45 »

Je moet ook niet proberen hier geld mee te verdienen. Daarvoor moet je toch een andere taal gaan doen. En ach, dit doe je wel erg goed dus: don't give up the good team Knipoog


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #109 Gepost op: 1 Juni 2012, 15:34:56 »

Een heel korte video om de nieuwe quake medallion even te laten zien. En om even te laten zien dat er nog steeds gewoon voortgang wordt gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=KqEqnuJa-uY
(met het magieverbruik ben momenteel bezig)

Als de dingen blijven lopen zoals het nu gaat dan duurt het nog maar een paar weken voordat de nieuwe demo uit is. Hier is een overzicht van de punten die nu nog open staan:
- Tekst toevoegen aan alle standbeelden in de kerker
- Skeleten met pijl en boog toevoegen
- Het magic systeem herzien
- Het oude diepte systeem verder hervormen
- De kerker nog eens doorlopen en de plaatsing van vijanden en voorwerpen nog eens (testers zijn welkom)

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #110 Gepost op: 9 Juni 2012, 10:27:07 »

Me steeds aan een schema houden werd saai dus ik ben wat tijd aan leuke dingen aan het besteden, zoals het toevoegen van nieuwe vijanden:





Misschien voeg ik in het weekend nog wel wat meer toe.


EDIT:

Bij deze een afbeelding van de vijanden die ik dit weekend nog meer heb toegevoegd:


En een afbeelding van de vijanden waar ik vandaag een eerste begin mee heb gemaakt.

« Laatste verandering: 10 Juni 2012, 18:14:29 door martijn dh »
Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #111 Gepost op: 12 Juni 2012, 20:19:43 »

Leuk het wordt Chr steeds professioneler Gemoedelijk
En zoals je zegt hoef je je niet altijd aan een schema te houden. Random maken (is mijn mening) vind ik leuker

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #112 Gepost op: 12 Juni 2012, 21:08:48 »

yep. als hij zo doorgaat word hij net zo  als de echte ALTTP. en hun doen dat met een team Blij

Alleen hij programmeert alleen maar. Zij bedenken alles, maken de graphics, maken de muziek etc. etc.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #113 Gepost op: 12 Juni 2012, 21:38:37 »

Niet gaan liggen trollen he thoot-je? "Hij programmeert alleen maar" is nogal kort door de bocht. Er komt wel degelijk meer bij kijken.

« Laatste verandering: 12 Juni 2012, 21:40:37 door martijn dh »
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #114 Gepost op: 21 Juni 2012, 18:28:18 »

Een nieuwe gameplay video:
http://www.youtube.com/watch?v=3yKT40_ol9E

Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #115 Gepost op: 15 Augustus 2012, 17:45:56 »

Even een kleine update. Er is een nieuwe demo uit!

Download: http://www.mediafire.com/?ifuh4aetkcyg96s

Enjoy Knipoog

Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #116 Gepost op: 15 Augustus 2012, 18:28:55 »

Yay!  Blij
Zodra ik op de pc ga ga ik hen testen. Zit nu op de ipod

Naar boven Gelogd

guitarfreak
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1856


WWW
« Antwoord #117 Gepost op: 16 Augustus 2012, 19:40:16 »

Ik blijf het een indrukwekkende prestatie vinden!


http://www.youtube.com/watch?v=M6a5ft-2DDM&feature=youtu.be
Happy Song - Kate Micucci Cover door mij!
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #118 Gepost op: 18 Augustus 2012, 13:22:11 »

ik krijg een error

___________________________________________
ERROR in
action number 2
of  Step Event
for object obj_Game_Select_Control_Tile:

Error in code at line 13:
   if (Character_State = 1)
       ^
at position 6: Unknown variable Character_State


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

martijn dh
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 90


« Antwoord #119 Gepost op: 19 Augustus 2012, 19:14:10 »

Oke, dat ziet eruit alsof ik iets over het hoofd heb gezien.

Kun je aangeven wat je hebt gedaan om de error te krijgen? Dan zal ik kijken of ik het snel kan maken.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community