ik krijg alleen deze fout:

Je kan je ini file ook gewoon uploaden via je hosting. Daar is meestal een file manager, als je daar de ini file upload dan staat hij op je website. De ini file staat altijd op dezelfde locatie bijvoorbeeld
www.website.nl/version.ini. Je kan je ini file soms ook maken via de file manager via "new file". Je kan je ini file ook een andere naam geven dan version.ini, bijvoorbeeld spel1.ini of spel2.ini, dus je kan voor verschillende spellen ini files maken.
ik krijg deze error:
for object obj_update:
In script update_alarm0:
Error in code at line 15:
/*argument0 = link naar ini fileargument1 = aantal stappen voordat spel wordt afgesloten als de nieuwe versie al bestaatargument2 = aantal stappen voordat spel verdergaat (volgende room/obj_update verwijderen)*/status = 'niet geupdate'number = argument1download_file(argument0,'version.ini')ini_open('version.ini')iniversion = ini_read_string('data','version',global.version)ini_close()if (!(iniversion = global.version)) { if !file_exists(string(spel)+' ('+string(iniversion)+').exe') { ini_open('version.ini') newfile = ini_read_string('data','location',0) ini_close() file_delete('version.ini') DM_Init() DM_CreateDownload(newfile,string(spel)+' ('+string(iniversion)+').exe') DM_StartDownload(1) progress = DM_GetProgress(1) downloadstatus = DM_DownloadStatus(1) status = 'downloading' } else { file_delete('version.ini') ini_open('delete.ini') ini_write_string('data','file',string(spel)+' ('+string(global.version)+').exe') ini_close() execute_shell(string(spel)+' ('+string(iniversion)+').exe',0) status = 'geupdate' } }if status = 'niet geupdate' { file_delete('version.ini') alarm[2] = argument2 }if status = 'geupdate' { alarm[1] = number }
^
at position 27: Cannot compare arguments.
Wat meot ik nu doen?? (misschien ligt het aan

)
Cannot compare arguments... Je wijst naar de n van ini, dat is raar. Die tekst is commentaar, dus het zou niet uitgevoerd moeten worden. En waarom staat alle tekst naast elkaar?