Woah, raar om me eigen stem 1000x door elkaar te horen.

if !sound_isplaying(snd_blabla){sound_play(snd_blabla);}
Zo voorkom je dat.
Gameplay:Goed begin!
Alleen nog erg, heel erg onduidelijk. Het heeft nu een online deathmatch formaat en geen missie game. Wat is je doel?
De flag veroveren van de tegenstander? Zo ja, oke leuk. Maar als ik bij de vlag van de tegestander sta gebeurd er niet zoveel.
Langs de linie komen is ook niet zo moeilijk dankzij je teammaten, aangezien zij alles dood maken voordat jij uberhaupt de controls hebt uitgevonden en opweg bent naar je eerste kill.

Je medesoldaten zijn ook niet echt de brainiacs van je team. Ze lopen naar de vijand, boem boem boem, en kijken dan met z'n alle de kat uit de boom.(letterlijk)
De vijanden daarintegen kijken gewoon vooruit en neme alle kogels opzich.

Zover voor de gameplay...
PresentatieDe graphics zien er goed verzorg uit, wel jammer dat de menu's een beetje achtergelaten zijn. (Note: standaard messages dus ook)
Ik zag zelfs een struikje met blaadjes die ik gebruikte in Narithia en INFECTED. XD
(je mag ze gebruiken)Ondanks het menu tegenvalt. Wordt je verwachten wel weer opgewekt als je eenmaal speelt...
Geluid:Muziek: Alles zit erin, pakkend begin deuntje, effecten (niet alles geprobeerd), mij stem

.
Ik stel wel voor dat als je meer muziek en geluiden gaat toevoegen dat je het extern gaat laden. Anders wordt het een lange wachttijd waar veel mensen het geduld niet voor hebben.
Wat ik me afvraag:- Komen er missies?
- Zo ja, maak dan een tutorial.
- Komt er online?
Waar je aan moet werken:- AI van zowel medespelers als tegenstanders.
- Uitleg van de gameplay.
- Menu, messages. (interfaces overal)
Er is nog veel te doen, maar wat je nu hebt ziet er al goed uit.
Voor zover:
7½/10-Tai-