game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  INFECTED (versie 7.5) INF-2 the war has just begun
Pagina's: [1] 2 3 ... 27
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat je jouw favoriete wapen?
Glock-12
Assault Rifle AK-105
RPG
Proximity Mines
Stratocaster (indien gevonden)
XM8
Delta Cannon


Advertenties

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Gepost op: 29 Juni 2009, 16:55:28 »



Cheers,
Ik werk nu al een hele tijd hier aan en ben nu tot een goed punt gekomen om de eerste demo to uploaden!

Wat is INFECTED?
Je maakt deel uit van de I.S.A.R (Infected Specialty Assault Recon).
Een militaire eenheid gespecialiseerd in het kalm houden van infecties.
Carminister, een normaal rustig plaatsje, is getroffen door een muterende infectie dat de inwoners aggresiever maakt en meer bloedlustig. Soms zelfs zo erg dat het niet eens mensen meer zijn.
De I.S.A.R is in Carminister om het in de hand te houden...
... jij dus ook!

Foto & Video:
Screenshot 1: Biohazard seeker
Screenshot 2: Random gameplay
Screenshot 3: I.S.A.R vs INFECTED
Screenshot 4: Carminister Map
Screenshot 5: ShapeShifter battle
Screenshot 6: Enzyme Traces
Screenshot 7: Tank
Screenshot 8: Enzyme boss battle
Video 1: Trailer
Video 2: WTF BOOM
Video 3: Randomness
Video 4: INFECTED credits soundtrack

Download INFECTED-1 (V7.5)
Het is aanbevolen de ZIP. uit te pakken en in een map te stoppen. Elke andere versie die je download ook hier opslaan! Zo kan je doorspelen met jouw eigen status.

Download INFECTED-3D (demo)

INF-3D is nog een vroege demo. Wil je op de hoogte gehouden worden hoe het met de game gaat? Meldt je dan aan op www.INFECTED.tk

Besturing:
[W] = lopen naar de cursor. (Z indien ingesteld op AZERTY)
[ S] = achteruit lopen
Linker muisknop = schieten
Rechter muisknop = rennen indien je uithouding niet op is
[1], [2], [3], etc = Wisselen van wapens. (volgorde: Glock-12, Carbine Rifle, RPG,             Proximity Mines, XM8,Delta Cannon , StratoCaster )
[ESC] = naar in-game menu
[Shift] + [Q] = Quick-Quit. Sluit het spel meteen af.(SLAAT SPEL NIET OP!)
[F1] = voor controls (help)
[PAGE DOWN] = mission skip/cheat menu

Wat is nieuw in versie 7.5?
  • Bug fixes.
  • Mission 6: Enzyme
  • Nieuw wapen: Delta Cannon (WOMD)
  • Mogelijkheid om in tanks te rijden!
  • 2 nieuwe geluidjes (voor Delta Cannon)
  • Zooitje nieuwe upgrades.
  • Nieuwe main menu feature
  • Enzyme monster (boss)

Wat komt er in versie 8?
  • Mission 7: Eagle's Eye
  • Mission 8: --- (?)
  • Bug Fixes.

Bekende en gemelde fouten:
- Grote blok infected zodra ze 'colliden'
- Glock-12: Geen damage als je schiet terwijl je tegen een infected aanstaat

[INFECTED] Wapens & Monsters logboek:





Waar kan ik die status banner krijgen??
Zodra je het spel gedownload hebt, ga je de I.S.A.R set-up base binnen en loop je naar de 2 tafels boven in het gebouw. De linker tafel is voor upgrades, de rechter om een banner te maken.
Loop daarheen en druk op [SPATIE] en de rest legt zichzelf uit. Knipoog

Goodies
De 'I love AK banner'

Code:
[url=http://www.game-maker.nl/forums/topic,43300.0][img]http://img30.imageshack.us/img30/4900/aksig.png[/img][/url]
De 'INFECTED fan banner'

Code:
[url=http://www.game-maker.nl/forums/topic,43300.0][img]http://img254.imageshack.us/img254/192/infecte1.png[/img][/url]

Vragen? Suggesties? Fouten ontdekt? Reageer!
Ik hoor graag ideeen voor missies, achievments en nieuwe infecteds.
Ook wil ik graag weten wat je er van vindt en wat beter kan. Misschien heb je ook dingen gezien waarvan je zegt 'dat moet eruit.'

Credits

Muziek
Cheat Master

Banner/Signature
Bjarno

Sprites
Shiritt
Official-Neosoft


Beta Tester
j-head
Hfan
Redblood


Ideeen
Mikey

Extra dank naar
Bjarno
Cheat Master
Hfan



Zijn er CHEATS in INFECTED?
JA! Die zijn er zeker. Maar als je eenmaal een cheat hebt ingevoerd kan je vanzelf sprekend geen banner meer maken.
Open de mission skip menu met [PAGE DOWN] en tik vervolgens een van de cheats in:
cheese flavour   =    Infinite damage voor StratoCaster
salami flavour    =    10.000.000.000 EXP
survival mode    =   zet Survival Mode aan.(TAST HET SPEL NIET AAN!)

« Laatste verandering: 30 September 2009, 13:56:05 door Tai »

Naar boven Gelogd

White Stripe
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1013


« Antwoord #1 Gepost op: 29 Juni 2009, 17:13:56 »

Heel erg goed spel! Ik vond de graphics prachtig, besturing werkt goed (al zou het fijn zijn als je achteruit kon lopen) en die andere personen in de stad (vriendelijke) waren cool!
Wel vond ik het te lang duren voordat de echte actie begon. Ik liep 5 minuten rond voordat ik een tegenstander tegenkwam! Het kan echt uitgroeien tot een topspel!

Stripe  Gemoedelijk


Tijdelijke comeback..
Naar boven Gelogd

Hfan
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1780

Superman is back, and here to stay.


« Antwoord #2 Gepost op: 29 Juni 2009, 17:14:36 »

Mooi spel,

- De collisions kunnen wat beter
- Infected source kan je niet verslaan?

Jammer dat je niet met Blox ben verdergegaan.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Juni 2009, 17:21:20 »

@White Stripe:
Fijn, bedankt!
Het achteruit lopen (en opzij) heb ik op to-do list gedaan.
En het feit dat je eerst rond liep kan ik gebrijpen, maar zodra de verhaal lijn erin komt wordt alles beter te vinden. Misschien in de toekomst ook nog een mini-map.

@Hfan:
Collision checking staat boven aan mijn lijst voor wat beter kan. (staat niet in begin post omdat ik niet weet in welke versie het komt)
Infected Source kan wel verslagen worden; het kost gewoon veel kogels. En omdat er telkens nieuwe infecteds uitkomen raak je die eerder dan de source. Hey, het moet een uitdaging blijven voor het EXP dat je ervoor krijgt. Gemoedelijk
En BOX: Dat spel ben ik zeker mee verder gegaan aangezien het voor school was.
Ik heb hem helemaal af gemaakt met alles erop en eraan. Maar nooit meer op de forums gezet omdat het een vrij oud topic nu is. ( BOX + BOX werkstuk: cijfer: 9 )


Naar boven Gelogd

mikey
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1322

Tekenaar/ Schilder/ Grafisch vormgever


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Juni 2009, 17:34:57 »

mooi spel, alleen kunnen sommige dingen wat beter. Als eerst wil ik zeggen dat ik de graphics goed vindt, alleen vind ik jammer dat als je bij de intro kijkt dat er helcopters invoor komen. die heb ik niet gezien (misschien komen die later in het spel?)

De collisions kunnen inderdaad wat beter, maar omdat je waarschijnlijk image_angle gebruikt is het lastig om te maken. Ook komen de kogels die je schiet niet uit het geweer maar net ernaast, misschien kan je daar nog naar kijken. En volgens mij heb je maar 1 wapen, dat is jammer maar omdat het in het W.I.P staat zullen er in de volgende versie wel meer zitten.

Wat ik wel leuk vind is dat je verschillende enemy's hebt, zo verveel je je minder snel. Alleen wel jammer dat de echte actie later pas begint.

De graphics zijn (zoals ik eerder al zei) gewoon goed. Vooral het menu vind ik mooi. Ik kan ook zien dat je sprites hebt gebruikt die ik ook in je andere games tegenkwam! Maar dat geeft natuurlijk niet.

Als ik een cijfer zou moeten geven voor dit spel zou het een mooie voldoende zijn omdat het allemaal goed in elkaar zit, zelf vondt ik het een beetje GTA stijl. Als dat je bedoeling was: Nice Job!

Ik weet alleen niet of er muziek zit in je spel, bij mij in ieder geval niet, of komt het er nog in?

Het is wel leuk dat je een intro hebt en je niet met de gebruikelijke afmetingen speelt (640x480). Eerst toen ik de intro zag dacht ik: Dit wordt echt een oorlogs spel. Maar dat werdt het niet omdat ik ze over een stad zag vliegen. Ik heb het logo in je signature gezien en toen dacht ik ook dat het een oorlogs spel was, dus dat vondt ik wat minder dat het niet zo bleek te zijn.


Dus kortom: Mooi spel, een paar kleine minpuntjes maar goed in elkaar gezet! Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Juni 2009, 17:45:16 »

@Mikey:
Bedankt voor je review;
Het eerste dat ik je zeg, De helikopters liggen al klaar!
De kogels precies uit de loop laten komen is opzich niet zo moeilijk. Maar ik heb veel problemen met het begrijp van lengthdir_. Ik zit daarmee dus nog steeds te puzzelen.

Wat de wapens betreft, er zijn er wel 4. (Glock-12, Carbine Rifle, RPG, PR Mines)
Je kan ze selecteren op de numpad 1,2,3,4. Dit was ik vergeten bij de controls te zetten. Excuses hiervoor dus.

Wat de vertraagde actie betreft begrijp ik, maar dat komt omdat het verhaal lijn er nu nog niet in zit. Zodra die er is wordt alles duidelijker.

Een GTA stijl? Ja kan wel, maar dan alleen het sandbox principe. Me concept ging meer uit naar [PROTOTYPE]. Gemoedelijk

De muziek wordt ook voor gezorgd. Daar is Cheat Master mee bezig.

En het feit dat je het niet echt een oorlogs spel vindt. Is het wel!
In me script ( verhaal script ) staat een grote oorlog achtig iets op het laatste gepland. Dus bereid jullie maar voor. Cool

« Laatste verandering: 29 Juni 2009, 17:48:52 door Tai »

Naar boven Gelogd

debeste95
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1049

Berichten: 3


« Antwoord #6 Gepost op: 29 Juni 2009, 19:18:20 »

ooh vet, weer eentje die prototype speelt, überverslavend! Tong
maarja, ik heb je spel gespeeld! hier ff de puntjes

+hele mooie graphics
+vette wapens
+fijne besturing
+en nog meer, maar dat kan ik ff niet bedenken!
Tong
-collision moet iets beter
-kon geen vijanden vinde, zaten er wel in, maar weet niet waar! Tong
-de kogels komen uit je buik!


geen nieuwe dingen dus! Tong
moet je zeker wel mee verder gaan!!!

debeste95 Engel


Debeste95 is weer terug! (: Feestje? Gratis koekjes bij mij thuis! ;D
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Juni 2009, 09:38:03 »

@debeste95:
[PROTOTYPE] heb 1.5 jaar moeten wachten tot release. Ik... Verdrietig Luv it!!
Hoedan ook:

- Collisions worden aan gewerkt. De infecteds hebben een vrij grote (en goede) AI. Als ik dan een collision erin zet gaan ze rondjes draaien. Maar het staat zeker boven aan m'n lijst!
- Tja de vijanden. Ik denk dat ik voor nu er even een kleine GPS in zet die naar de vijanden leid zodat je iets te doen hebt. Maar zodra de missies komen zal je ze makkelijker vinden.
- Weet ik. Als iemand hier de tijd en geduld heeft om mij de lengthdir_ functies uit te leggen. GRAAG! Ik heb hier ongelofelijk veel moeite mee.


Naar boven Gelogd

Official-neosoft
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1126

TheShard1994, grafisch artiest. Noem me Shard ;)


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Juni 2009, 14:17:16 »

Het is achievements  Knipoog

Leuk spel, des te meer achievements des te beter  |8D
Ik hoop dat je hiermee doorgaat, het is nu al een leuk spel ^^


Naar boven Gelogd

Freekyboy
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1005


« Antwoord #9 Gepost op: 30 Juni 2009, 14:39:54 »

Zie hier mijn uberbeknopte lengthdir_ uitleg in 1 afbeelding  Blij


GM8.1 Pro / GM:Studio Professional
Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 626

おねがいします。


« Antwoord #10 Gepost op: 30 Juni 2009, 16:43:29 »

De muziek wordt ook voor gezorgd. Daar is Cheat Master mee bezig.

Daar wás Cheat Master mee bezig  Tong Ik ben al klaar...
Ik was by the way helemaal vereerd dat ik muziek voor dit spel mag maken.


Naar boven Gelogd

donno
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 63


« Antwoord #11 Gepost op: 30 Juni 2009, 20:46:21 »

Erg mooi spel Gemoedelijk Nu alleen nog een mooie verhaallijn, wat missies en het is naar mijn mening perfect! Zeker voor een spel gemaakt met GM. Een paar schoonheidsfoutjes wegwerken en het is een topgame Knipoog

Je rpg zou je kunnen verbeteren zodat als er een Infected dichtbij staat, hij gewond raakt.
Als ik met dat machinegeweer veel schiet, gaat je game laggen, dat zou je ook kunnen verbeteren Gemoedelijk 

voor de rest is echt alles perfect Blij

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 1 Juli 2009, 14:49:36 »


ERROR!!!

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object obj_infected1:

Error in code at line 24:
            if (point_distance(x,y,target.x,target.y) < point_distance(x,y,global.player.x,global.player.y))

at position 88: Unknown variable x

(dit gebeurde nadat ik schoot als ik dood was Tong)

Goed en mooi spel


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 1 Juli 2009, 14:54:27 »

@bjarno:
Grappig dat je die error post, ik heb dat minuut geleden gefixt |8D
Allemaal done in versie 2.  (16:30)

@Iedereen:
PREVIEW nieuws:
- Mission 1: Into Quarantine is toegevoegd!
- Infected Core kan je nu overal schieten, maar hij is ook een stuk lastiger!
- Veel foutjes getweakt.
- Stad bijgevuld.
- BioHazard Seeker achievement is nu 12 signs ipv 10.

« Laatste verandering: 1 Juli 2009, 14:56:06 door Tai »

Naar boven Gelogd

Official-neosoft
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1126

TheShard1994, grafisch artiest. Noem me Shard ;)


WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 1 Juli 2009, 15:14:47 »

ik zei 2 minuten  Knipoog

Edit:
Omg >_> zet dan ook mijn argument erbij  Tong
Mensen gaan mij nu haten..  Tong

om dit bericht nuttig te maken:
ga je die ene easter egg waar je op msn over sprak nog erin doen ?  Tong

« Laatste verandering: 1 Juli 2009, 15:17:25 door Official-neosoft »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 27
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community