game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Frun update: 07/07/10
Pagina's: 1 [2]
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vind je van Frun?
Zeer goed   -1 (16.7%)
Goed   -4 (66.7%)
Redelijk   -1 (16.7%)
Slecht   -0 (0%)
Zeer slecht   -0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 6

Advertenties

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #15 Gepost op: 3 Juli 2010, 08:09:39 »

Bedankt voor je reactie Knipoog Dat wordt toch weer levels maken denk ik dan. Level 4 heeft weer een geheel eigen stijl met hier en daar wat sluipgangetjes voor de snelheidsduivels!

Rimevan

Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

« Antwoord #16 Gepost op: 7 Juli 2010, 19:24:35 »

Weer eens een update. In deze update zijn 2 nieuwe levels inbegrepen=) De levels kosten redelijk veel tijd om te maken, want de omgeving van elk level kost erg veel tijd. Het moet natuurlijk wel leuk blijven hè Knipoog

Update: V5
Download:
-=Frun V5=-

Natuurlijk zijn er weer een aantal dingen veranderd:
  • In level 2 en 3 zitten nu ook motiverende teksten.
  • Tutorial weer klein beetje aangepast
  • Nieuw level! In level 4 zitten weer een aantal sluipgangen, dus probeer ze te vinden.
  • Nieuw level! Level 5 is een bonuslevel, puur om rond te kijken en punten te scoren.

Ik heb nu ook besloten dat elk 5e level een bonuslevel zal zijn. Hoeveel levels er uiteindelijk gaan komen weet ik niet. Het kost erg veel tijd namelijk zoals al wel duidelijk is denk ik=P Ik hoop op zijn minst 15 levels, dus dat wordt nogal een klus. Sinds vandaag ben ik echter wel vrij, dus ik heb alle tijd van de wereld nu=)

Ik vraag nogmaals om ook dingen te melden die verbeterd kunnen worden, want die zijn er vast wel..
Over Kaasje zijn opmerking over het springen heb ik nog eens goed nagedacht en getest (met een werkende nieuwe springversie), maar ik kwam tot de conclusie dat dit de gameplay alleen maar tegenwerkte. Sorry Kaasje, hopelijk mis je het niet al te erg Knipoog

Rimevan

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: