game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Game Test
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vindt je van het idee en programma (zonder de graphics en andere genoemde punten in mn post mee te tellen)
idee goed, prog goed
idee goed, prog matig/slecht
idee matig, prog goed
idee matig, prog matig/slecht
slecht idee, stop maar

Advertenties

lucb1e
Gebruiker

« Gepost op: 2 Maart 2009, 21:21:42 »

Hallo allemaal,
ik ben bezig met een soort van algemene test hoe goed je in gamen bent. De graphics moeten nog bijna volledig gebeuren maar ik heb 3/4 subtests klaar Gemoedelijk

De subtests zijn:
-een reflex test, dus hoesnel je kan reageren: hier moet nog wat aan gebeuren met het laten verdwijnen van de vloer.
-een test hoesnel je op een bepaald punt kan klikken: nog wat afwerken aan de random engine (is zo nu en dan wat lang).
-een test hoegoed je bent met het besturen van een object, de bal moet in dit geval iets anders volgen: hoeft niks meer aan te gebeuren.
^De opmerkingen zijn behalve de graphics, die moeten overal nog wat bij Knipoog

De test die ik nog ga maken is waarschijnlijk (of ik moet een andere goede ingeving krijgen Tong) hoe je met meerdere doelen tegelijk omgaat, dus multitasken en prioriteiten stellen Knipoog

Ook ga ik nog een index maken hoe goed je (waarschijnlijk) in verschillende typen games bent (arcade, race, shooter, etc), en een algemene index.

De controls en het doel worden uitgelegd voor iedere test begint, wel in het Engels.
Let wel op dat je voor het einde (dus als er staat 'Press space to continue to the final test.') op S drukt om je score te zien, hierna krijg je namelijk een error van dat de volgende room niet bestaat (die haal ik er nu niet uit omdat ik toch nu meteen ga beginnen met het volgende deel)!

De demo: |8D <- klik dus op de emoti

Graag de scores hier posten en aangeven in hoeverre het klopt, dan kan ik de index aanpassen Blij

(btw, het blijft boven drijven (stay on top) en de resolutie wordt veranderd zodat iedereen hetzelfde resultaat heeft. Als het heel vervelend is kan ik stayontop wegdoen Knipoog)

Groetjes, Luc.

edit: Hier nog een screenshot, meer volgen later Blij
klik

edit2: de downloadlink werkt soms en soms niet schijnt.. nja iig is hier een tweede Blij
klik

edit3: Stem even op de poll, of post wat je vindt (en evt waarom) aub Gemoedelijk

« Laatste verandering: 3 Maart 2009, 17:51:35 door lucb1e »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: