game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Aankondigingen & Regels
| | |-+  Ik stop als beheerder
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Gepost op: 18 Januari 2009, 18:32:53 »

Na 3,5 jaar beheerder geweest te zijn van dit forum heb ik besloten te stoppen als beheerder. Ik heb dit besloten omdat ik niet genoeg tijd meer kon vinden om het forum te onderhouden, mijn tijd ging op aan andere activiteiten, en mijn interesse in het programma Game Maker verminderd is.

Het was mooi om de site vanaf het begin te zien groeien tot de site die het nu is geworden. Het was bijvoorbeeld leuk om achter de schermen de forumsoftware geschikt te maken voor deze site, zoals bijvoorbeeld de code van het afhandelen van reports is speciaal aangepast voor dit forum. Ook was het leuk om te doen om deze site samen met de andere beheerders en moderators te onderhouden, maar natuurlijk ook om discussies te voeren met de overige leden.

Ik hoop dat dit forum ook nadat ik weg ben doorgaat met groeien, iets waar ik de volste vertrouwen in heb met de huidige beheerders en moderators. Ik zal hier nog wel als gewoon lid terug komen om berichten te lezen en te reageren.

Topic in De Community, waar gereageerd kan worden.

« Laatste verandering: 18 Januari 2009, 19:23:33 door The Cool Gamer »

Ik ben gestopt als beheerder
Als je vragen hebt over Game Maker, post die dan in het forum, i.p.v. ze naar mij te sturen. (ook niet via e-mail)
Naar boven Gelogd

Johannes Stoop
Forumbeheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Januari 2009, 16:23:55 »

Namens alle moderators en beheerders wil ik The Cool Gamer bedanken voor zijn inzet en tijd die hij afgelopen jaren in dit forum heeft gestoken.

Voor alle duidelijkheid:
  • The Cool Gamer stopt als beheerder
  • Johannes Stoop en Simon Donkers blijven het beheer over deze site houden
  • Of er een nieuwe beheerder of moderator wordt aangesteld is de keuze van de beheerders
  • PMs of mailtjes sturen om je zelf aan te bieden als beheerder heeft geen zin (wij kiezen indien nodig zelf een nieuwe beheerder)

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: