Ik heb zo'n 10 minuten gewacht, ik weet echt wel of het vast loopt of niet

Het import script van OBJ dat iedereen gebruikt is als het goed is niet trager.
Kan je dat model een keer uploaden? Ik wil graag weten wat er fout gaat.
Ik ben trouwens bezig met een paar aanpassingen aan de engine, je zal kunnen ronddraaien een zoomen met middelste muisknop en scrollwieltje. Je zal dit zelfs kunnen doen terwijl je met iets anders bezig bent (zoals tekenen), als dat lukt. Ik probeer ook om de vectortransformaties te laten werken in de texture editor, zodat je daar ook makkelijker dingen kan bewerken.
Die vreemde fout waarin je een bestand niet kan laden (en misschien ook niet opslaan) heb ik nu ook gehad, maar het vreemde is dat ik het niet kan reproduceren. Soms is het er en soms niet, het lijkt gewoon toeval te zijn. Ik weet niet zeker of het er iets mee te maken heeft, maar het kwam bij mij voor toen er iets was misgelopen met de temp directory. Mogelijk wordt de fout veroorzaakt door bestanden schrijven naar een map die niet bestaat (of iets in die aard), dat probeer ik nog te testen. Het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat als er iets fout gaat in een DLL, Game Maker soms raar gaat reageren. Zoals bijvoorbeeld door een stuk code over te slaan of juist twee keer uit te voeren. Het zou kunnen dat het laadscript halverwege ergens een fout maakt en daardoor opnieuw gestart wordt, waardoor hetzelfde bestand telkens opnieuw geopend wordt. Na een tijdje loopt het dan vast omdat er te veel bestanden tegelijk open zijn ofzo.