Ik ben een tijdje afwezig geweest door vakantie en andere bezigheden, maar ik ben nu terug en zie dat mijn game toch wat reacties heeft gehad!
heel leuk spel. alleen door die besturing (ook bij ander) spellen zijn zo simpel, door de besturing met de mius dus ik bleef maar door spelen er kwam geen eind aan. misschien zou je voor kunnen zorgen dat je minder speciale dingen hebt
Ik zou dit alleen maar kunnen opvatten als een compliment toch? De besturing moet niet moeilijk zijn, simpel is juist goed. Daarbij zeg je dat je maar dor blijft spelen en er geen eind aan komt. Ook dat zie ik als een pluspunt (omdat je zo lang blijft spelen), maar ik zal bij een eventuele volgende versie nog meer vijanden toe voegen en er voor zorgen dat de moelijkheidsgraad ook steeds hoger komt te liggen.
Ik snap alleen je laatste punt niet, want méér speciale dingen is toch juist beter?
leuk spel!
leuke basic graphics, maar niet zo speciaal.
vet menu'tje met dat bewegen, makkelijke maar goede controls.
leuke power ups en achievements.'
ik geef dit spel een 8.5 / 10
Nick
Bedankt! De graphics zijn allemaal zelf gemaakt, en aangezien ik daar niet zo'n ster in ben krijg je dit als resultaat=)
Het menu vond ik zelf ook wel geslaagd en ik ben blij dat de achievements en power-ups ook leuk worden gevonden (hier en daar wat humor kan toch wel leuk zijn;)).
Kort gezegd een zeer leuk en vooral uitdagend spel!
Kort gezegd bedankt!;)
Rimevan