Zit een half uur geleden nog lekker te eten, en daarna wil ik naar boven, krijg ik telefoon. Van iemand die vond dat ik al te lang niet online was geweest. Was ook wel zo. Dus ik maar eens online. Komt Janozua een gesprek openen...
Janozua zegt:
heey
Janozua zegt:
gefeliciteerd met je $1000,-
Ik was alweer vergeten dat vandaag de resultaten van de competitie binnen zouden zijn, maar ik werd er door hem op een voor mij verrassende manier aan herinnerd. Ik kon wel raden waar die het over had, maar aangezien ik het nog niet kon geloven, ging ik toch maar even kijken op de pagina van YoYoGames. Weet niet of dat hielp, want geloven kan ik het volgens mij nog steeds niet echt. Een hobby "gratis games maken" die wat oplevert. En voor mij als student, is het veel geld.
Hoe dan ook...
repeat(1000)
{
}En natuurlijk
duizendmaal dank iedereen! Want jullie hebben ook gespeeld vanaf YoYoGames, en community-inbreng heeft ongetwijfeld meegeteld in de beoordeling. En, zonder deze community en zijn leden, had ik deze hobby misschien nooit doorgezet, dus wat mij betreft verdient deze community ook een flink deel van de eer. En de Engelse ook, want daar heb ik ook soms vragen gesteld. En mijn broer bedank ik voor de inbreng in het spel.

Ja, wat moet ik verder zeggen. Geen idee, ik ga genieten van het idee ofzo.