game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Dank je
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

JaJ
Oud-moderator

« Gepost op: 8 Februari 2005, 16:48:56 »

Dank je. Ik heb in het gevorderden vraag en antwoord forum een topic gestart. Daar staan alle codes bij waarvan ik denk dat ze invloed kunnen hebben op het probleem.

Natuurlijk begrijp ik dat je met een screenshot alleen niet zo veel kan. Ik verwachtte daarom ook niet dat er andere reacties zouden komen als:

"gho, je moet echt nog werken aan de sprites"
of
"Die screenshot ziet er goed uit."

Tot nu toe is het eigenlijk meer alleen een aankondeging. Maar ik zou inderdaad kunnen aangeven wat ik van plan ben:

* Het wordt een rpg met een (geloof ik) orgineel mogelijk verhaal. Het gaat over een rijk dat nog nooit iemand heeft kunnen vinden, waar een heerser woont die naar zielenslaven zoekt. Deze slaven kunnen niet meer voor zichzelf denken, het enige wat ze kunnen is de bevelen van hun meester opvolgen. Zodra ze uit het rijk gehaald worden, echter, is er kans voor hen op genezing, maar ze zullen nooit meer de oude worden. Deze hele geschiedenis is in de loop van de tijd een legende geworden waar niemand meer in gelooofd, wel blijven mysterieuze verdwijningen plaatsvinden. Dan duikt opeens een oud boek op, die de weg naar het rijk aangeeft...

*Het wordt een turn based RPG. Er is een energiebalk die vol moet lopen voordat je kan aanvallen. Dit gaat niet met wapens, alleen met magie. Hoe vaker je de magie gebruikt, hoe sterker hij wordt. Ieder personage waarmee je vecht (er komen er 3) heeft ook een eigen kracht. Zo is er één die dieren op kan roepen met een fluitje, één die geesten kan vangen en daarna vrijlaten voor een enorme aanval (geest gaat hier wel bij verloren) en voor de derde heb ik nog niets.

*Als je game over raakt, is het maar de vraag of je door mag gaan. Als je op sommige momenten game over gaat, kan dat namelijk betekenen dat het verhaal een andere wending krijgt. (er zijn dus meerdere eindes mogelijk, maar niet al te veel) Meestal zal je echter ontwaken in de laatst bezochte herberg

Naar boven Gelogd

Olimario
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Februari 2005, 17:09:47 »

iik denk dat je op de verkeerde knop hebt gedrukt Tong

maar het klinkt allemaal veelbelovend. nu nog waarmaken Knipoog

Binnenkort nieuwe release van mijn website. (makeover)
Naar boven Gelogd

JaJ
Oud-moderator

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Februari 2005, 18:54:33 »

Ja dat doe ik voortdurend hier!  Tong

Er is toch iets met de volgorde van de knoppen dat ik niet gewend ben

Deze post hoort btw bij de RPG

Ik heb deze boodschap nu in de goede topic gezet, so please delete   Knipoog

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: