game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Slimeball Deluxe - digitaal arcade-volleybal (v1.1)
Pagina's: [1] 2 3 4
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Blijbol
Oud-beheerder

Vragen over GM per PM zijn ongewenst.

« Gepost op: 11 Juni 2008, 15:06:23 »

Slimeball Deluxe
Digitaal arcade-volleybal van Blijbol

Beschrijving
Gebruik je slime om de bal naar de andere kant van het speelveld te smashen, maar zorg ervoor dat de bal de grond niet raakt op jouw eigen helft. Loop vier punten uit op je tegenstander om te winnen.

Features
* Realistische AI-computertegenstanders
* Vier moeilijkheidsgraden voor de AI
* Internet-/LAN-/offline multiplayermodus
* Ondersteuning voor twee spelcontrollers
* Realistische mechanica
* Grafische en geluids-/muziekeffecten

Download / meer informatie
Klik op onderstaande knop om het spel te downloaden of de systeemeisen of meer screenshots te bekijken:

Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Gemoedelijk

« Laatste verandering: 5 Mei 2010, 15:38:21 door Blijbol »

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Zoralinkfan2007
Gebruiker

Ook wel bekend als DarkzFlame

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juni 2008, 15:22:42 »

Leuk spel leuk dat ie online kan goeien anmatie
Hoe heb je gedaan dat ie over het lokalen netwerk kan?
als je naar je website gaat gaat et spel wel dat is een beetje onhandig

rating:9,6

« Laatste verandering: 11 Juni 2008, 15:24:25 door Zoralinkfan2007 »

Naar boven Gelogd

Pallas
Gebruiker

Carpe Diem!

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juni 2008, 15:36:17 »

Leuk gedaan, oogt allemaal erg afgewerkt. Overzichtelijke menu's en gaaf dat je online modussen hebt toegevoegd! Kon alleen niemand vinden.  Knipoog

Dan wat kritiekpuntjes. Ten eerste vond ik de bal moeilijk te besturen en ik kon niet inschatten hoe de bal zou afketsen. Dat werd wat frustrerend op een gegeven moment. Ondanks dat het realistisch is draagt het niet bij aan de gameplay waarde van het spel.
Ik denk verder dat je eens voor andere graphics zou moeten kiezen dan die je in dit spel en in andere spellen hebt gebruikt. Ik vind ze hier erg simpel en ze maken de game veel 'beginner-ogend' en standaard dan de game is. Op z'n minst had je de kleuren niet zo standaard hoeven doen.
Ik ben echt van mening dat zo'n talentvolle Game Maker als jij eens deze graphics achter je zou moeten laten.

8/10!

- Voltooid -
Ninjamboree
Het Geheime Wapen
- In ontwikkeling -
Carpe Diem - 75 %
Naar boven Gelogd

Rintio
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Juni 2008, 15:40:23 »

Echt weer typisch zo'n spel voor Blijbol Tong.
Het is grapisch goed, het online gaan is goed en de effecten zijn goed!
Ik vind dit geen 10 waard, er kan wel wat veranderd worden! Zoals de bal moet veel beter weerkaats worden dit gaat zo echt niet!

Cijfer: 9

Mijn favoriete programma's:

Peter Live (http://peterlive.een.be/)
Fc de kampioenen (http://een.be/fcdekampioenen)
Fans (http://een.be/fans)
Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Juni 2008, 15:49:33 »

Hoe heb je gedaan dat ie over het lokalen netwerk kan?
Gebruik mplay_init_tcpip('') om met het lokale netwerk te verbinden.

als je naar je website gaat gaat et spel wel dat is een beetje onhandig
Wat bedoel je?

Dan wat kritiekpuntjes. Ten eerste vond ik de bal moeilijk te besturen en ik kon niet inschatten hoe de bal zou afketsen. Dat werd wat frustrerend op een gegeven moment. Ondanks dat het realistisch is draagt het niet bij aan de gameplay waarde van het spel.
Er zijn op internet veel Flash-versies van dit spel te vinden die de bal onrealistisch afketsen. Die zijn daardoor misschien wat makkelijker. Het speelveld is in de meeste Flash-versies echter groter dan in mijn spel, wat het mijn spel weer makkelijker maakt om te verdedigen. Probeer te blijven oefenen, je wordt vanzelf beter in dit spel. De Beginner-AI maakt ook erg veel fouten, waardoor je goed tegen hem kunt oefenen.

Ik denk verder dat je eens voor andere graphics zou moeten kiezen dan die je in dit spel en in andere spellen hebt gebruikt. Ik vind ze hier erg simpel en ze maken de game veel 'beginner-ogend' en standaard dan de game is. Op z'n minst had je de kleuren niet zo standaard hoeven doen.
Ik vind deze graphics eigenlijk goed passen. De graphics moeten niet afleiden van het spel. Ik had ook een groene lucht en een blauwe grond kunnen doen, maar daar wordt het spel alleen maar verwarrend van.

Echt weer typisch zo'n spel voor Blijbol Tong.
Zoals de bal moet veel beter weerkaats worden dit gaat zo echt niet!
Hetzelfde verhaal: oefening baart kunst. Knipoog

Opmerking:
Ik kwam er net achter dat het installatieprogramma de licentie van Blijbol Snake 2 op je harde schijf zette (hoewel tijdens de installatie wel de licentie van Slimeball werd getoond). Dit is nu opgelost, excuses voor het ongemak.

« Laatste verandering: 11 Juni 2008, 15:51:31 door Blijbol »

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Pallas
Gebruiker

Carpe Diem!

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Juni 2008, 16:00:04 »

Citaat
Ik vind deze graphics eigenlijk goed passen. De graphics moeten niet afleiden van het spel. Ik had ook een groene lucht en een blauwe grond kunnen doen, maar daar wordt het spel alleen maar verwarrend van.
Je had misschien wat grassprieten op de grond kunnen plaatsen zodat het meer op een grond lijkt. Je zou een iets afwijkende kleur groen kunnen kiezen, dus niet zo helemaal felgroen. De volleybal zou bijvoorbeeld ook een volleybal texture kunnen krijgen. Ik bedoelde ook niet dat je de grond blauw zou moeten maken ofzo. Misschien een net in het midden?

- Voltooid -
Ninjamboree
Het Geheime Wapen
- In ontwikkeling -
Carpe Diem - 75 %
Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Juni 2008, 16:03:58 »

Grassprieten hadden inderdaad gekund. Ik heb niet het idee dat dit nu felgroene grond is. Een volleybal is mogelijk, maar dan moet ik wel een formule bedenken om draaieffecten zichtbaar te maken. Het muurtje vervangen door een net zou de gameplay negatief be´nvloeden omdat minder stuitereffecten mogelijk zijn. Nu is alles wel lekker strak, en dat heeft ook wel wat.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Zoralinkfan2007
Gebruiker

Ook wel bekend als DarkzFlame

« Antwoord #7 Gepost op: 11 Juni 2008, 16:24:58 »

sorry had het effe helemaal verkeerd opgescreven ik zei als ik naar je website toe wil.
dan klik ik op die button maar dan gaat je game weg. en dan komt je site omhoog.

Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Juni 2008, 16:26:30 »

Gebruik mplay_init_tcpip('') om met het lokale netwerk te verbinden.

je kan toch ook gewoon met 39dll localhost gebruiken? niet dat het veel uitmaakt Tong

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #9 Gepost op: 11 Juni 2008, 16:51:53 »

De 39dll is een stuk ingewikkelder, d.w.z. het verzenden van berichten enzo is prima te doen maar het maken van sessies is een stuk ingewikkelder. Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar ben er uiteindelijk maar mee gestopt.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

jelleisgoed
Oud-moderator

« Antwoord #10 Gepost op: 11 Juni 2008, 17:03:47 »

Zeer grappig spel. Ik ben er niet echt achter wat het Deluxe was, want het leek me gewoon een standaard spel maar toch leuk vormgegeven. Ik heb het een tijdje tegen mijn broer gespeeld hij hij vond het ook erg grappig Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #11 Gepost op: 11 Juni 2008, 17:25:10 »

Ik heb Deluxe aan de titel toegevoegd omdat er al erg veel (vooral Flash-) spellen zoals deze met de titel Slimeball zijn. Op deze manier is mijn Slimeball eenvoudiger te onderscheiden van de rest.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Dennis(gm)
Gebruiker

:)

« Antwoord #12 Gepost op: 11 Juni 2008, 18:16:37 »

heb het ook 2 keer gespeelt. en toch kom ik een aantal 'bugs' tegen. Bijvoorbeeld dat als het balletje stil ligt op je, en als je dan springt dan komt hij automatisch op de grond. En hij laggt nogal. ik weet niet hoe dat komt Twijfelachtig maar voor de rest wel een leuk spel Gemoedelijk

« Laatste verandering: 11 Juni 2008, 18:52:46 door Dennis(gm) »
Naar boven Gelogd

aidelic
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 11 Juni 2008, 18:20:03 »

Ik vind het een erg leuk spel, mooi afgewerkt, en een hele goeie AI. Hoe heb je die gemaakt?  Tong

Naar boven Gelogd

gamemoon
Gebruiker

inactief

« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juni 2008, 19:04:39 »

waarom is het een .ink bestand(het spel)? Emotieloos

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: