Hoe heb je gedaan dat ie over het lokalen netwerk kan?
Gebruik mplay_init_tcpip('') om met het lokale netwerk te verbinden.
als je naar je website gaat gaat et spel wel dat is een beetje onhandig
Wat bedoel je?
Dan wat kritiekpuntjes. Ten eerste vond ik de bal moeilijk te besturen en ik kon niet inschatten hoe de bal zou afketsen. Dat werd wat frustrerend op een gegeven moment. Ondanks dat het realistisch is draagt het niet bij aan de gameplay waarde van het spel.
Er zijn op internet veel Flash-versies van dit spel te vinden die de bal onrealistisch afketsen. Die zijn daardoor misschien wat makkelijker. Het speelveld is in de meeste Flash-versies echter groter dan in mijn spel, wat het mijn spel weer makkelijker maakt om te verdedigen. Probeer te blijven oefenen, je wordt vanzelf beter in dit spel. De Beginner-AI maakt ook erg veel fouten, waardoor je goed tegen hem kunt oefenen.
Ik denk verder dat je eens voor andere graphics zou moeten kiezen dan die je in dit spel en in andere spellen hebt gebruikt. Ik vind ze hier erg simpel en ze maken de game veel 'beginner-ogend' en standaard dan de game is. Op z'n minst had je de kleuren niet zo standaard hoeven doen.
Ik vind deze graphics eigenlijk goed passen. De graphics moeten niet afleiden van het spel. Ik had ook een groene lucht en een blauwe grond kunnen doen, maar daar wordt het spel alleen maar verwarrend van.
Echt weer typisch zo'n spel voor Blijbol

.
Zoals de bal moet veel beter weerkaats worden dit gaat zo echt niet!
Hetzelfde verhaal: oefening baart kunst.
Opmerking:Ik kwam er net achter dat het installatieprogramma de licentie van Blijbol Snake 2 op je harde schijf zette (hoewel tijdens de installatie wel de licentie van Slimeball werd getoond). Dit is nu opgelost, excuses voor het ongemak.