game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Werken met Game Maker
| |-+  Tutorials en Uitbreidingen (Moderator: Matrebatre)
| | |-+  Regels voor reacties
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Marcoscosci
Wedstrijdleider

« Gepost op: 1 Maart 2008, 19:18:49 »

Als je van plan bent te reageren op een topic, let dan op onderstaande punten:

Je mag wel reageren om:
  • een fout of onvolkomenheid te melden in een tutorial of uitbreiding
  • een verbetering voor te stellen
  • een vraag te stellen over de manier waarop je iets moet gebruiken. Zorg ervoor dat je eerst het topic goed doorleest en zelf wat mogelijkheden probeert. Leg duidelijk uit wat je probleem is.

Je mag niet reageren om:
  • enkel een compliment te geven, zoals 'goede tutorial!'. Zeg waarom je de tutorial goed vindt.
  • te vragen wat er fout gaat als het niet lukt om het in je spel te verwerken. Dit kan bij Beginners of Gevorderden.
  • te zeggen dat een downloadlink het niet doet. Dit doe je per PM. Je kan ook 'Meld dit bericht aan de moderator' gebruiken, dan zal een moderator een bericht sturen naar de maker of de tutorial verwijderen als de maker geen nieuwe downloadlink doorgeeft.

Als je reactie hier niet aan voldoet, wordt hij verwijderd.

Naast deze regels is het ook goed om te weten dat topics om de zoveel tijd worden 'opgeschoond'. Hierbij worden alle oudere reacties verwijderd die niet meer relevant zijn of weinig toevoegen aan de tutorial. Dit doen we om de tutorials overzichtelijk te houden.

Zie je een overtreding, klik dan op 'Meld dit bericht aan de moderator'. Ook als je vind dat jouw topic een rommeltje is geworden, dan kan je een PM sturen naar een moderator. Die bekijkt dan of de topic overzichtelijker gemaakt kan worden.

« Laatste verandering: 21 Maart 2010, 19:51:18 door Matrebatre »

Gestopt met het modereren van het tutorialforum sinds 6 maart 2009. Ik wens mijn opvolger Matrebatre veel succes!
Naar boven Gelogd

Marcoscosci
Wedstrijdleider

« Antwoord #1 Gepost op: 9 Februari 2009, 11:24:25 »

De laatste tijd moet ik heel veel reacties verwijderen met daarin vragen van mensen die problemen hebben met het toepassen van tutorials. De vragen lopen uiteen van problemen met errors tot en met vragen over servers, clients en poorten. Wat de vragen wel bijna allemaal gemeen hebben, is dat ze over individuele spellen gaan en dus niet thuis horen in het tutorialforum.

Dit soort vragen moeten allemaal bij beginners of gevorderden. Voor de duidelijkheid kan je er voor kiezen om een link naar de tutorial in je topic te plaatsen.

Gestopt met het modereren van het tutorialforum sinds 6 maart 2009. Ik wens mijn opvolger Matrebatre veel succes!
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: