Zowieso is het slimmer om voor httpdll2 te gaan denk ik, mijn mening.
Yup. 39dll is (dit geeft de maker zelfs toe) niet zo goed geprogrammeerd. De HTTP DLL 2 is veel beter.
En je wilt gegevens opslaan in een ini?????
Dat kan toch niet hoe kan de speler die joined dan dingen uit de ini downloaden van iemand anders?
Mvg,
Je kunt ook INI's op de server opslaan

Sorry dat ik reageer ondanks dat er in dit topic al een lange tijd niet is gereageerd maar ik snap iets niet.
Bij bijvoorbeeld deze code:
//En dan zeggen we tegen de gene die net is gejoind, wie er allemaal al zijn.
with(obj_client)
{
if (id!=player)
{
clearbuffer();
writebyte(3);
writebyte(pid);
writestring(username,true);
sendmessage(clientsocket);
}
}
Volgensmij is dat een foutje en moet clientsocket eigelijk tcp zijn

Nog een vraag, is het verstandig om alle gegevens van spelers zoals de gebruikersnamen en wachtwoorden in een .ini bestand op te slaan? Want ik weet niet precies hoe je dat allemaal via een webhost kan doen, en het lijkt me nogal omslachtig om als een speler wilt weten welke items iemand bezit(bijvoorbeeld) gegevens van een database van internet te moeten gaan halen.
Als je het met GM maakt, dat lijkt een INI of ander tekst-gebaseerd systeem het beste. (misschien een aparte INI voor iedere speler?) Een database ofzo gaan gebruiken maakt de server waarschijnlijk alleen maar slomer.
Merk wel op: sla wachtwoorden nooit onversleuteld op! Maak gebruik van md5 of sha256/512 om de wachtwoorden op te slaan. Je wilt het niet hebben dat jij, of misschien zelfs iemand anders zomaar de wachtwoorden kan bekijken