~ ~~ ~~~ Deep Space ~~~ ~~ ~
Poll: Welke transport methode is het beste voor in mijn spel?Geef aub ook een beetje uitleg bij je keuze.
Klik hier om de poll te bekijkenOok een poll maken? Klik hierIk ben er nog niet ver mee, maar ik wilde graag weten wat jullie hier al van vinden.
Algemeen: In het spel moet je vliegen met een ruimteschip en allerlei missies volbrengen.
Besturing:
Vooruit: spatie
Draai links: linkerpijl
Draai rechts: rechterpijl
Rol naar voor: omhoogpijl
Rol naar achter: omlaagpijl
Rol links: Ctrl
Rol rechts: numpad 0
Locken op een doelwit: N
Schieten: M
Room herstarten: RDe besturing is in het begin misschien wat lastig, maar je leert het redelijk snel.
Ik heb in het midden van de room een lava planeet gezet om te tonen dat je er ook op kan landen etc. Zo zie je ook goed de zwaartekracht.
Training missie 1:Je moet zo snel mogelijk door de hologram-ringen vliegen. Ik ga later nog iets maken dat je een minimum tijd hebt, en als je die gehaald hebt, mag je door naar het volgende level.
Training missie 2:Je moet zo snel mogelijk tien doelwitten raken (schieten) en terwijl ook nog de vijandige lasers ontwijken. Als je niet dood bent, mag je door naar het volgende level.

Later maak ik ook nog andere ruimteschepen die je aanvallen, en die jij moet ontwijken/neerhalen etc.
Zeg aub wat jullie hier al van vinden.