Ik snap er niets van, ik vind de help niet echt helpend

Ik heb vaker met 3D programma's gewerkt (anim8or) dus dan zou dit ook goed moeten gaan maar ik kom niet verder dan een plat driehoekje tekenen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het een 3D model wordt? Als ik 0 druk kan ik het alleen bekijken, op 1 kan ik een driehoekje tekenen, op 2,3 en 4 kan ik de punten selecteren en met 5 kan ik ze verplaatsen. Met 6 zegt hij telkens dat ik dezelfde x,y of z waarde heb gekozen en dat ik het opnieuw moet proberen.
Je kan de z-waarde aanpassen met het scrollwieltje van de muis OF met PageUp/PageDown. Voor 6 moet je dus zorgen dat je verschillende z-waarden hebt, want anders kan je er natuurlijk geen blok/cilinder/kegel/bol mee tekenen.
Onder het schrijven heb ik het antwoord gevonden, ik moest de knoppen van het keypad gebruiken. Dat had je er wel bij mogen zetten

Ik ga het straks testen in mijn spel

Inderdaad, met het keypad kan je de view veranderen om je model van een andere kant te bekijken.
Edit: Als ik het bestand model heb genoemd geeft hij deze fout:
Als ik deze code gebruik in het start event:
d3d_model_load(model,'model.mod')
Het ligt waarschijnlijk aan mij en niet aan het programma, want hij laadt hem wel gewoon als ik het preview programma gebruik.
De correcte code is:
model = d3d_model_create();
d3d_model_load(model,'model.mod')
En om hem te drawen:
d3d_model_draw(model,x,y,z,texture);
De model_create functie is om het model aan te maken en de tweede om hem in te laden. Ik dacht dat je de eerste al wel zou kunnen, dus daarom had ik die er niet bij gezet.