game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  1945 Unlimited III
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Blijbol
Oud-beheerder

Vragen over GM per PM zijn ongewenst.

« Gepost op: 3 Augustus 2005, 10:33:08 »

Als je van actiespelen houdt, is 1945 Unlimited III voor jou het ideale spel. Je bestuurt hierin een vliegtuig dat wordt aangevallen door vijanden. Voor optimale besturing gebruik je de muis. Dat wil zeggen dat je het vliegtuig bestuurt door met de muis heen en weer te gaan en dat je schiet door met de muis te klikken. Omdat je dit misschien moeilijk vindt kun je eerst oefenen in de trainingsmodus. Het spel heeft mooie speciale effecten, zoals wolken en explosies. Je kunt zes missies voltooien of een snelspel spelen. Je kunt het spel ook uitgebreid configureren. Volledig Nederlandstalig. Tot zover mijn promotiepraatje Tong

Download / meer info

Screenshots:

Veel plezier!

Blijbol

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

The Cool Gamer
Ex-forumbeheerder
Oud-beheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Augustus 2005, 14:16:26 »

Na alle speelmodes even gespeelt te hebben, heb ik hier mijn commentaar op het spel. Dingen die meteen opvallen zijn de mooie effecten. De missie mode is wel leuk, maar niet erg anders dan het snelspel. Het snelspel is wel een beetje een verbetering op de example 1945. Een paar nieuwe vliegtuigen. Een minpunt vind ik de muziek. Die past niet bij het spel.

Ik ben gestopt als beheerder
Als je vragen hebt over Game Maker, post die dan in het forum, i.p.v. ze naar mij te sturen. (ook niet via e-mail)
Naar boven Gelogd

Johannes Stoop
Forumbeheerder

« Antwoord #2 Gepost op: 3 Augustus 2005, 15:54:38 »

Spel ziet er op het eerste gezicht leuk uit, maar zoals The Cool Gamer al zei: de verschillende modes lijken te veel op elkaar. Het spel wordt na een paar levels al saai om te spelen. Het mist de factor die het spel aantrekkelijk maakt om vaker te spelen. Zeker meer afwisseling is daarin erg belangrijk!

Naar boven Gelogd

MouzurX
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 3 Augustus 2005, 17:41:37 »

Wat is er dan special aan de snelspel mode? gewoon zonder missie gaan vliegen? .Ummm nou het menu enz was wel leuk  maar er is gewoon teveel gekopieerd uit 1945:final front
O ja  hoe heb je die soort mist gedaan  (die soms in beeld kwam)?

[EDIT] 100 % nederlandstalig ?? ,  kijk dan nog maar is goed naar de titel Blij.

Naar boven Gelogd

The XBox lover
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 3 Augustus 2005, 19:13:55 »

eigenlijk best wel leuk!
De missie's lijken een beetjhe op elkaar, maar zijn wel grappig.(vooral de eerste)
de muziek is wel leuk.
maar ik vond het niveau een beetje verdeeld, soms was ie best moeilijk, en soms belachelijk makkelijk

http://www.codename-genesis.tk
Codename Genesis(survival horror!) [||........] 22%
http://www.fantgames.forumup.nl
Fant-games forum!
NIEUW PROJECT:
Fant's Minigame Collectie
Naar boven Gelogd

dudeside
Gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 7 Augustus 2005, 11:04:27 »

de graphics waren goed... maar minpuntje waren de vijanden die vlogen doelloes recht voor zich uit zoals tot nu toe in alle 1945 games.... het zou mooier zijn als ze ook wat sneller vlogen... dan de muziek ik herkende tijdens een missie een deuntje van een bestand liedje... goed dat het niet zo'n irritant gepingeld deuntje van een klokkenspel is ofzo... maar ik wacht nog steeds op de game die komt met brullende gitaren Cool  yeah Cool

Skater 4 Life !

In Progress: Ik kloot wat aan.. :p
Naar boven Gelogd

MouzurX
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 7 Augustus 2005, 11:52:05 »

Citaat van: "dudeside"
de graphics waren goed... maar minpuntje waren de vijanden die vlogen doelloes recht voor zich uit zoals tot nu toe in alle 1945 games....

Dan heb jij 1945 final fronts nog niet gespeeld, daar hebben ze bepaalde routes  ( verschikkelijk moeilijk Blij)

Naar boven Gelogd

Bart
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 8 Augustus 2005, 11:40:15 »

Leuk spel!

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #8 Gepost op: 2 Maart 2006, 17:27:43 »

Ik heb zojuist enkele kleine fouten met betrekking tot grafische weergave verbeterd. Downloadlink in eerste bericht.

Nog even een reactie over 1945 Final Fronts: dat spel maakt net als dit spel gebruik van de sprites uit Ari Feldman's SpriteLib. Dus vandaar dat beide spellen op elkaar lijken.

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

WBG
Globale moderator

« Antwoord #9 Gepost op: 3 Maart 2006, 18:23:36 »

Ik vind het erg fijn dat je met de muis stuurt. Mooi gemaakt, leuke mist en mooi dat je de vliegtuigen in het menu ziet doorvliegen

paar vraagjes:
- hoezo schiet je vanuit de linker vleugel ipv. midden/beide
- hoezo kom je na de credits meteen in het spel... ik wil gewoon naar het hoofdmenu...

Naar boven Gelogd

Dlaor
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 3 Maart 2006, 18:45:26 »

Citaat van: "wannabe_god"

paar vraagjes:
- hoezo schiet je vanuit de linker vleugel ipv. midden/beide

als je op de linker muisknop drukt schiet je uit de linkervleugel, als je op de rechter muisknop drukt schiet je uit de rechtervleugel

Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

« Antwoord #11 Gepost op: 4 Maart 2006, 16:34:44 »

Citaat van: "wannabe_god"
- hoezo kom je na de credits meteen in het spel... ik wil gewoon naar het hoofdmenu...
Omdat ik een hele stomme programmeerfout heb gemaakt. Inmiddels hersteld. Meer info...

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: