game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Stel jezelf voor
Pagina's: 1 ... 23 24 [25]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

yatra games
Gebruiker

Geblokkeerd!

yatra games future gaming

« Antwoord #360 Gepost op: 26 Juni 2014, 05:30:37 »

ik ben yatra games,  ben 18 jaar:  en mijn hobby en passie is waneer ik een game idee heb op te schrijven op word!

ook heb ik al een paar ideen:  maar dat spel poppetjes tekenen regel ik zelf wel. omdat ik mijn eigen sprites wil tekenen in plaats van copyright!.

ik maak games waneer mogelijk

bedankt voor jullie aandacht,

yatra games doe eens lekker gek met je game fantasie
Naar boven Gelogd

appelmoespotje
Gebruiker

game over

« Antwoord #361 Gepost op: 30 Juli 2014, 15:07:26 »

ik ben appelmoespotje,  ben 18 jaar...  wordt in oktober 19 jaar dan weer.

ik ben zelf van plan een game te maken met mijn vriend die meer van games maken heeft dan ik want ben nieuw op dit forum. 

dus ik zal niet snel een game hier plaatsen maar eerst natuurlijk een bestand van maken + bureaublad icoon .

verder mijn hobby zijn:  games spelen maken met mijn vriend waneer ik een idee heb,.  YouTube kijken van games films muziek.!  ik hoop dat iedereen mij welkom heet, 

ik wens iedereen suc6 met zijn games maken

A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist
Naar boven Gelogd

yasien trabih
Gebruiker

maybe the force be with you

« Antwoord #362 Gepost op: 2 Oktober 2014, 17:18:50 »

ik zal me even voorstellen,   ik ben yasien Trabih ben 19 jaar!   

en ik maak graag games voor mijzelf en de ander,  voor ik de game hier op dit forum zet,.  test ik hem altijd even>

voor het geval er bugs in zitten,...     

mijn hobbies zijn dus ook games spelen.

groet yasien Trabih 

game beginner

i love it when a plan comes together

(hannibal smith)
Naar boven Gelogd

Yambam
Gebruiker

« Antwoord #363 Gepost op: 20 December 2014, 10:15:34 »

Hallo mensen,

Ik heet Imanuel. Ik ben 13 jaar oud. Ik ben graag bezig met het maken van allerlei dingen in Game Maker, HTML en soms ben ik ook bezig met C++. Ik lees een heleboel op het internet, Wikipedia vind ik bijvoorbeeld heel handig. Ik lees over muziek, biologie, fractals, quaternionen, een heleboel wiskunde en nog veel meer.

Ik luister graag naar muziek. Tegenwoordig luister ik vaak bijvoorbeeld naar Procol Harum, een band dat populair was geworden in de 60's, en zoek ik de verhalen erachter op www.procolharum.com.

Ik lees sinds vorige week voor mezelf over Latijn, o.a. op Wikibooks. Ik vraag na de kerstvakantie of ik misschien naar Gymnasium kan gaan.

Ik zal nog even een topic aanmaken voor datgene waar ik nu mee bezig ben in Game Maker. Blij

Moderatie (Eric): Bericht naar het juiste topic verplaatst

« Laatste verandering: 20 December 2014, 12:10:21 door ericlegomeer »

Als je wilt meehelpen met het maken van deze website, stuur mij dan een PM. Blij
Naar boven Gelogd

Kahvana
Gebruiker

I want cookies :3

« Antwoord #364 Gepost op: 7 Januari 2015, 15:04:05 »

~Hallo!

Ik ben Merijn Hendriks, ben 16 jaar oud (28 november), en heb 8 jaar ervaring met GameMaker 8.
Ik woon 10 kilometer van de stad groningen vandaan (Oostwold, gem leek). Ik zit nu in de 4e van VMBO-4 (dus ik heb binnenkort examens!) en wil na mijn middelbare school Game Development of Japans gaan studeren. Owja, het is handig om te weten dat ik dyslectie & PDDNOS (autisme) heb en hier nieuw ben Tong

Mijn hobbies zijn Anime kijken (Ye, ik ben een Otaku), Manga lezen, computers repareren, hacken, games bouwen, helpen en vooral genieten van het leven Miauw

Een vriend van mij (Kokosnoot1500) begon me te leren hoe ik game maker kon gebruiken in 2007. 6 jaar geleden begon ik met programmeren in GML, en nu ben ik ongeveer 1,5 jaar bezig met het maken van een grafische engine voor  Game Maker Studio genaamt Chakra SDK.

Zelf denk ik dat ik tussen beginner / gevorderne inzit. Ik programmeer veel 3D spellen die gebruik maken van technieken zoals Accurate Atmospheric Scattering (Met High Dynamic Range rendering), Multithreading (via de ThreadsV2.dd van Snake op de engelstalige GMC) het renderen van over 300 grass blades die beinvloed worden door de wind, bewegend water en Multi Sampling Anti Aliasing. (dus vooral outdoor stuff).

Voor de rest kan je me altijd een PM sturen!
Mijn blog: http://kahvana166.weebly.com/blog

en ik zit ook op de engelse gmc!
http://gmc.yoyogames.com/index.php?showuser=478623

« Laatste verandering: 7 Januari 2015, 15:21:57 door Kahvana »

Kahvana
Naar boven Gelogd

Cyranh
Gebruiker

« Antwoord #365 Gepost op: 12 Mei 2015, 18:23:20 »

Hallo GameMakers,

Mijn naam is Bas, ik ben 19 jaar oud en kom oorspronkelijk uit Zeeland. Ik studeer Business IT & Management (B-ICT) aan de Hogeschool Zeeland (HZ) in Vlissingen. Hoewel ik tegenwoordig eigenlijk niet zo heel veel meer game, heb ik nog wel een enorme passie voor de gaming industrie en game development.

Vorig jaar ben ik begonnen met GameMaker: Studio omdat het me eigenlijk altijd al leuk leek om een eigen game te maken. Ik kon destijds niet programmeren en heb mezelf dan ook GML moeten leren, waarbij het (OfficiŽle YoYoGames) forum me enorm geholpen heeft. Inmiddels heb ik veel geleerd en is mijn eerste game, Tipanic, beschikbaar in de Google PlayStore.  Ik vind het daarom ook leuk om wat terug te doen, maar dan voor de Nederlandse community. Vandaar dat ik hier ben.

Ik heb een licentie voor Professional, HTML5 en Android, maar focus eigenlijk alleen op het maken van Android games. Dit vind ik veel leuker en ik vind persoonlijk ook dat de soort games waar GameMaker het beste voor is zich het beste lenen voor dit platform.

Ik hoop jullie terug te zien op het forum en te kunnen helpen met alle brandende vragen! Gemoedelijk
-Bas

Naar boven Gelogd

bones22
Gebruiker

« Antwoord #366 Gepost op: 15 Mei 2015, 09:27:15 »

Hallo allemaal,

Ik ben een soort willekeurig persoon dat soms even langs zal komen op dit forum. Knipoog
Verder snap ik de werking van GM voor het grootste deel en heb een paar game ideeŽn soms.
Behalve GM ben ik een amateur in het programmeren in VB.NET.

Naar boven Gelogd

maanu40
Gebruiker

Nog een persoon

« Antwoord #367 Gepost op: 3 Augustus 2016, 13:01:29 »

Hoi ik ben Maanu een doodnormale jongeman die worstelt met algemeen deprimerende  levensvragen.

Naar boven Gelogd

GMCguest
Gebruiker

« Antwoord #368 Gepost op: 7 September 2016, 09:33:13 »

Goeiedag,

Blijkbaar heet ik GMCguest. Geen idee of ik jaren geleden de naam zelf heb bedacht, of dat ie automatisch is aangemaakt.
Ik ben de laatste tijd helemaal in de game development sfeer, en ik hoop wat te kunnen leren van jullie. Het zou geweldig zijn om samen te werken in een Team; het lijkt me namelijk logisch dat vooruitgang in leren veel sneller en efficienter gaat op deze manier.
Hopelijk leest iemand die verstand heeft van gamemaker games maken dit, en is iemand geinteresseerd in teamwork. Eenvoudig beginnen, en zo verder!

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 23 24 [25]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ga naar: