game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Stel jezelf voor
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25
« vorige volgende »
Print
Advertenties

amahoola
Gebruiker

« Antwoord #345 Gepost op: 9 Augustus 2013, 21:41:48 »

hoi ik ben sergi, k ben 16 jaar (in september :p)
en ik zit al lang op gmot

c661130
Naar boven Gelogd

LucasDeSmet
Gebruiker

Geblokkeerd!

« Antwoord #346 Gepost op: 3 Oktober 2013, 18:02:26 »

Ik ben het dubbelaccount van Lucas De Smet (BDCgamesStudio), ik heb een naamsverandering aangevraagd maar ik heb het wachtwoord niet ontvangen en ik kan niet inloggen.

Ik ben Lucas de Smet. Ik ben 16 jaar oud en ik volg 3de leerjaar BSO. Ik ga kinderzorg volgen. Je weet binnenkort waarom.  Ik beluister soms muziek als Justin Bieber en Ben Howard. Ik heb zelden tijd voor mijzelf: Ik verdoe al mijn tijd aan mijn zusje ( de nacht tot ochtend) en mijn familie ( zonder mijn neefje zou ik hier niet zitten). Mijn stiefvader zorgt ervoor dat er geld is en houdt zich soms  bezig met mijn zusje  (Ik spring vaak in bij verschillende zaken die met mijn zusje te maken zijn) en mijn moeder zorgt n beetje voor het huishouden en ligt regelmatig in de zetel TV te kijken. Mijn vader zorgt ervoor dat de facturen betaald worden.

Mijn geboorteland is Cullera (Spanje), ik verbleef er tot mijn 3de levensjaar: tot de tijd dat mijn ouders gingen scheiden. We verplaatsen ons naar Belgie, waar mijn moeder haar vriend, mijn stiefvader dus, vond. Ik zat in een andere wereld. Ik begreep geen Nederlands en mijn ouders leerden mij geen Nederlands. Maar toen ik in het 2de leerjaar  zat, werd mijn zusje geboren.

Zij was 4 weken eerder geboren dan een normale zwangerschap, zij bleef een paar weken in de couveuse liggen en zij had kleine kwaaltjes: Er was niks abnormaals te merken aan haar. Toen zij rond de 15 maanden oud was, ging haar ontwikkeling achteruit. We kwamen er gauw achter en we gingen naar verschillende medische bestemmingen. De eerste onderzoeken wezen naar autisme(Wat ik ook heb), maar het bleek iets anders te zijn: het ging om een genetische hersenafwijking. Zij ziet er qua uiterlijk normaal uit. Maar haar gedrag is  abnormaal: Zij steekt alles (zelf oneetbare dingen) in de mond, begrijpt ons niet, de communicatie is enkel beperkt door een paar geluidjes, kent geen gevaren, is niet zindelijk etc... Je begrijpt wat ik bedoel: Haar ontwikkeling is gestopt op een leeftijd van een eenjarige. Ik heb er serieus werk mee. Mijn zusje heeft slaapproblemen en is meer dan 3/4 van de dag wakker.  Daar sta ik dan met mijn nachtdienst: Ik val bijna in slaap als ik haar luiers verschoont of andere zaken. En dat terwijl er de dag erna school is, wat een schande! Zo heb ik een jaar moeten overdoen.  De kosten zijn ook niet goedkoop: De kostprijs van enkel mijn zusje's verzorgingsmateriaal en onderzoekskosten bedraagt +-1000 euro, zonder terugbetaling.  Tel jij het huurkosten van onze woning, ons voedsel + woonkamerproducten en al de facturen, dan besef je hoe hoog de prijs is.  Ook mijn gezondheid speelt hierbij een rol: ik heb al  (ernstige) hartproblemen gehad, en zelf de beslissing genomen om een eind aan mijn leven te maken: Bijna 3 maand geleden dronk ik mij zat, alsook dat ik eens bijna zelfmoord gepleegd heb. Zij is onverdraagbaar, maar ik hou van mijn zus, ze kan er niets aan doen dat zij in deze situatie zit.  8 jaar is mijn zus Juliette nu, mentaal nog altijd 1 jaar oud.

Het is allemaal te veel om te begrijpen.  Maar probeer een te beseffen hoe erg onze situatie is. Ik ben een van de weinige jongvolwassenen die zoiets kan verdragen. Ik zoek haar uiteindelijke diagnose, zonder resultaat. Het is aan jullie, leden van gamemaker.nl en GMOT, om mijn zusje, en de rest van het gezin te helpen met kleine dingen: Met een webshop waar je aangepaste spullen kan kopen of een website met uitleg over haar diagnose zijn we tevreden.

Steun Juliette!

Lucas

Reacties kunnen via PM

« Laatste verandering: 3 Oktober 2013, 22:12:13 door LucasDeSmet »

Ik ben het dubbelaccount van Lucas De Smet (BDCgamesStudio), ik heb een naamsverandering aangevraagd maar ik heb het wachtwoord niet ontvangen en ik kan niet inloggen.
Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #347 Gepost op: 4 Oktober 2013, 14:31:12 »

Ik zit nu al een hele tijd op NGMC maar heb me nogniet voorgesteld  Twijfelachtig.

Ik ben Casper, en ik ben 12 jaar oud.
Ik woon in Noord-Holland, en mijn hobby is vooral computeren/GameMaker'en.
Ik ben volgensmij begonnen op mijn 9de met GameMaker.
Ik ben vooral bezig met een game-maak-bedrijfje genaamt Cymonie (nee, geen Ceymoonie).
Ik gebruik eigelijk alleen GML en HTML.
Ik heb autisme;asperger
Verder weet ik het niet echt...

-C

Naar boven Gelogd

Tum
Gebruiker

« Antwoord #348 Gepost op: 15 Oktober 2013, 13:34:57 »

Ik ben Tum, mijn echte naam is Tom. Ongeveer 4 jaar geleden kwam ik hier op het forum terecht, nooit wat gepost of gevraagd maar alleen gelezen (vooral de discussies over Game Design en de tutorials), sinds een paar maanden plaats ik af en toe een reactie.

Hmm mijn hobby's zijn dingen maken en tekenen, ik zat een aantal jaar op een teken-cursus-school-ding maar nu niet meer.

Ik gebruik Game Maker nu zo'n 5 jaar, waarvan 3 intensief.

Naar boven Gelogd

JasperGameNOOB
Gebruiker

« Antwoord #349 Gepost op: 15 Oktober 2013, 14:43:42 »

Hallo,

Ik ben Jasper C, ik ben 17 jaar.
Ik doe nu momenteel Maatschappelijke Zorg.
Deze opleiding hou dat ik later in de activiteiten begeleiding/verzorging kan.
Verder weet ik nog niet of dit mijn eind doel is.
Maar genoeg over mijn school nu over de talen die ik ken:
 - GML
Zo wij zijn snel klaar.

Groeten!

« Laatste verandering: 19 April 2014, 21:47:09 door JasperGameNOOB »
Naar boven Gelogd

modifiedbuilder
Gebruiker

« Antwoord #350 Gepost op: 14 November 2013, 07:23:07 »

hmm.. aardig veel posts hier

Ik ben hielke, 18, en kom uit reeuwijk
ik ben op het moment 5 havo aan het doen, na 1 jaar gymnasium, 4 jaar ath en 4 havo (lekker chaotisch) en wil hierna technische informatica aan het doen
de voornaamste reden dat ik game maker doe is om wat te leren over gml en codes op zichzelf en dus meer inzicht te krijgen in programmeertalen.
Ik heb nog geen volledig spel gemaakt (hoewel ik bijna een spel had voor gmw 41) maar ik probeer zo veel mogelijk van anderen te leren en anderen helpen zover ik kan

dussem als ik die artgame af heb zet ik het op ngmc..

Naar boven Gelogd

WeeziMonkey
Gebruiker

« Antwoord #351 Gepost op: 16 December 2013, 07:25:22 »

Hallo, ik ben Ramon Booi. Ik was hier 4 jaar geleden op dit account: http://www.game-maker.nl/forums/action,profile/u,12107

Nu ben ik ouder en meer ervaren. Ik heb mijn eigen Minecraft minigames server, ik heb Java geleerd en wat mods gemaakt, ik maak website art en forum signatures, ik maak youtube videos (180) subs en meer. Ik ben nu 14 jaar en doe vwo+ 3.

Naar boven Gelogd

Daan920
Gebruiker

Hoi

« Antwoord #352 Gepost op: 29 December 2013, 17:52:10 »

Ik zal me even voorstellen hiero.

Ik ben Daniel en zit al een aantal jaartjes op dit forum. Heb het afgelopen halfjaar eigenlijk niks meer gedaan met Game Maker maar wil weer gaan beginnen Gemoedelijk. Dus moet het weer een beetje uitvogelen Tong.

Ik programmeer verder in PHP, MySQL, GML, Visual Basic, HTML(5) en CSS(3). Heb kennis van WordPress. Ik ben 15 jaar en zit op fitness Gemoedelijk.

Kan je goed spriten/designen (style maakt niet uit)? Neem dan contact op! Heb een spel klaarliggen waar alleen het design van gedaan moet worden!
Naar boven Gelogd

daniel2003
Gebruiker

« Antwoord #353 Gepost op: 14 Februari 2014, 13:46:13 »

ik ben daniel en ik ben 10 jaar
en ik hou van xboxen het spel heet gta 5
en ik heb een ipad mini
white

Naar boven Gelogd

Yuroun
Gebruiker

« Antwoord #354 Gepost op: 21 Februari 2014, 17:58:12 »

Ik ben Jeroen. Mijn leeftijd doet er niet toe, maar voor diegene die het willen weten: 45. Ik heb een programmeerachtergrond, maar geef al 11 jaar Nederlands op een VMBO-school. Een van mijn hobby's is sound design en muziekproductie (ben te vinden op Spotify en iTunes). Een paar dagen geleden ben ik voor de lol begonnen met Game Maker.

Naar boven Gelogd

Williwaw
Gebruiker

« Antwoord #355 Gepost op: 6 Maart 2014, 22:32:32 »

Hallo, ik ben Mylène, net iets ouder als Jeroen. Ik ben niet opgegroeid met een computer. Mijn eerste spelletje was de tennisversie van Poing op een klein zwart/wit tvtje en een oerlelijk oranje console. Op mijn eerste pc speelde ik enkel Cool Croc Twins. Ik heb de floppy disks nog ergens liggen... Inmiddels maak ik websites met het CMS Joomla!, voor plaatselijke verenigingen, zaken van vrienden, onze eigen zaak en een persoonlijke site. Geen expert, maar een hobby die uit de hand aan het lopen is.

Ik wil Gamemaker gaan gebruiken om enkele redenen. Uit nieuwsgierigheid, om de genoemde websites op te vrolijken en beroepsmatig. Ik werk in de zorg. De komende jaren zullen steeds meer ouderen met een bepaald stadium van Alzheimer de zorgcentra bevolken. Ouderen die wel al computerervaring hebben opgedaan. Een goede vorm van activiteitenbegeleiding is het doen van spellen. Graag wil ik voor mensen in mijn directe omgeving herkenbare spellen ontwikkelen, eenvoudig, als het kan wat uitdagender, met een coleur locale en no fail. Ik heb voldoende ideeën, en merk dat GameMaker Studio een prima platform is om deze uit te werken.

« Laatste verandering: 6 Maart 2014, 22:38:09 door Williwaw »

" On your six, boss!"
Naar boven Gelogd

Daan H
Gebruiker

I just LOL'd so hard I almost ROFL'd my waffles

« Antwoord #356 Gepost op: 6 April 2014, 10:09:03 »

Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier Blij

About:
Ik ben Daan H, Ik ben 14 jaar oud en woon in Alkmaar,
Ik gebruik GameMaker sinds ik 7 was en ben goed bekend met:  Game Maker 7 , GameMaker 8 en Game Maker Studio.

Ik ben in gamedesign geraakt omdat ik map - editors altijd geweldig vond om gewoon mee te kloten. Toen op een avontuurlijke dag dacht ik, What could go wrong, ik ga kijken of ik mijn eigen games kan maken en toen kwam ik bij YoYoGames.

Ik heb nog niet echt een game uitgebracht, Ik maak om te leren, niet om te maken.
Ik gebruik GML sinds ik 8 ben en sinds dien is mijn programmeer kennis uitgebreid naar HTML, PHP, (NODE) JavaScript, C++ en simpele BATCH programma's.

Ik ben opgegroeid met de NES SNES N64 en GAMECUBE, Ook al was ik geboren in 2000 vond ik deze consoles geweldig en mijn liefde voor old school games is er nog steeds.

Ik vindt games met een 8Bit of 16Bit style het mooist. Zelf kan ik ABSOLUUT niet pixelen, Behalve m'n avatar. Heb ik nog nooit iets half moois gemaakt. Ik zit op school bij het Petrus Canisius College Fabritius en ik zit nu in 2Havo / Vwo. In mijn vrije tijd probeer ik nieuwe game mechanics  te programmeren en stream ik old school videogames.

Kudo's voor jou Blij,
Jij hebt het door mijn eindeloose  tekst gehaald. Nu weet je ongeveer mijn lifestory.
Bedankt voor lezen, -Daan

If you are happy and you know it clap your hands!  I SAID FKING CLAP YOUR HANDS GODDAMMIT.

----------------------------------------------
Gamejolt maakt je games beter bereikbaar, geeft archievments en een login systeem. Top dus: http://gamejolt.com/auth/sign-up/?invite=Daan_H.
En het geeft mij wat extra EXP, super belangerijk dat je erop klikt dus!
Naar boven Gelogd

Yassin
Gebruiker

« Antwoord #357 Gepost op: 17 April 2014, 16:09:12 »

Hallo iedereen  Euforisch Mijn naam is Yassin. Ik ben 15 jaar oud.

Ik heb nauwelijks tot geen ervaring met GameMaker of games maken in zijn geheel.  Het enige wat ik heb gedaan is minigames maken met WarioWare DIY. Daarnaast heb ik ook levels in LBP2 gemaakt, dus echt programeren heb ik nooit gedaan Tong  Nu maak ik gebruik van GameMaker 8.0 Pro.

In mijn jeugd heb ik veel games voor de N64, GameCube en WII gespeeld. Games als Banjo Kazooie, Conkers Bad Fur Day en Super Mario Galaxy zijn mijn favoriet, maar ik hou ook gewoon van 2d-platform games (en natuurlijk vele andere genres, maar dit zijn mijn favorieten). Ook hou ik van Zelda games zoals Majora's Mask en ik ben ook fan van Super Smash Bros! Er zijn veel goede games online te vinden, dus ik doe mijn best om een beetje bij te kunnen benen Gemoedelijk

Ik heb me aangemeld voor dit forum zodat ik vragen kan stellen die ik natuurlijk heb en zodat ik mijn games een beetje onder de mensen breng.. Gekanteld

Dus dit is een 'korte' samenvatting van mij. Ik hoop op een leuke ervaring en goede games  Cool

« Laatste verandering: 30 Mei 2014, 22:43:11 door Yassin »
Naar boven Gelogd

bringbackgames
Gebruiker

mission impossible mission accomplished

« Antwoord #358 Gepost op: 7 Mei 2014, 05:48:04 »

hallo,  ik ben bringbackgames.,  ik  ben 18 jaar.  ik kom uit  drenthe.  ik hoop dat ik hier veel games zou mogen uitbrengen.   mijn hobby,s zijn  filmen  gamen  eindbazen verslaan, levels uitspelen. levels proberen te bouwen op dat moment waneer ik een idee heb!  

veel plezier met games maken.,  

Moderatie: berichttitel hersteld

« Laatste verandering: 7 Mei 2014, 08:38:26 door Erik Leppen »
Naar boven Gelogd

JayCheetah
Gebruiker

« Antwoord #359 Gepost op: 20 Mei 2014, 15:49:23 »

Ook maar even voorstellen dan.

Ik ben Jeroen, 38 jaar oud en ben sinds een aantal maanden bezig met een studie software en applicatie ontwikkeling ( opstap naar game development ).
Voor mij is gamemaker een handig stukje software om te oefenen. Programmeren is nog niet mijn sterkste punt, maar met een beetje jatwerk ( code ) en daarop mijn eigen variatie te maken, kom ik een heel end.

Ik heb altijd interesse om samen met anderen aan projecten te beginnen, mits er serieus en gestructureerd aan het project gewerkt wordt.

Mijn sterke punten zijn vooral: Gameplay en Level Design.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 22 23 [24] 25
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: