game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Stel jezelf voor
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 25
« vorige volgende »
Print
Advertenties

gamenerd
Gebruiker

« Antwoord #15 Gepost op: 4 Augustus 2005, 11:52:00 »

Hallo ik ben
<zip..>

Ik programmeer nu al zon drie jaar in Game Maker dat komt allemaal door Game Maker 5 .2 Tong
ik bezit nu  Game Maker 5 .3A en  Game Maker 6 .1 op mij pc.
Ik heb een eigen website : http://gamenerd.ga.funpic.org
het bezoeken niet waard Gemoedelijk
ik ben een extreme gamer heb maar 31 spelen(zo uit mijn hoofd)
En speel vaak op m`n Sega Megadrive

<zip..>

Veder wens ik u een pretig GM toe!! Knipoog

Naar boven Gelogd

Red-Eagle
Gebruiker

« Antwoord #16 Gepost op: 6 Augustus 2005, 07:53:17 »

Heej ik het norbert ben 12jaar  Blij, 8 mei 1993 ben ik geboren.
Duss nog lrrk jong en mij hobby's zijn kippen fokken zo'n beetje als wat met dieren heeft te maken duz en computeren vanzelf.
ben een beginner van GameMaker.
Ben nu begonnen met myn 1ste game en moet het nog een beetje uitvinden dus

Meld je aan
www.Jiggy.nl
In de maak:
EggFaLL[1\50%]
Kom in de groep GAME MAKERS voor beginners en hulpmannen (pro 's)
Naar boven Gelogd

knottyboy
Gebruiker

« Antwoord #17 Gepost op: 11 Augustus 2005, 10:14:13 »

Ey ik ben DaniŽl Visser
ik woon in Gelderland
ben 13 jaar
ga naar de 2e klas van vmbo TL
ik ben een beginnende gamemaker
heb een leipe hamster die iets teveel lawaaimaakt
ik skateboard graag maar computeren is
toch wel mijn grootste verslaving
als je bij mij thuis woonde zie je me soms midenin de
nacht nog bezig met gamemaker zoals gister
*jah nog evve wat af maken*
ik heb een website http://www.wepsite.net/gamesnacks
ZRRy de BB code doet het bij mij niet
mijn lievelings eten is friet met lkkr weinig mayo
ik ben geen beginneling in html
teminste dat zij een boek dak gelezen heb over html
ben nu met javascript bezig om me website's die
hopelijk online gaan nog mooier te maken
maar ben nu voral bezig me GML
zoek allemaal NL tutarials dus als je een goede heb send my the url
heb dislectie dus dat is wel jmmr om dat ik graag
webmaster wil worden van een goede site
dat was miij info

PS: ik zoek nog een leeraar:
daarmee bedoel ik iemand die bijna altijd op het
forum is en die mij een beedje wil helpen
dat aan mijn gamemaker kennis tengoede gesleuteld
word ben jij dat stuur me een PM

Wij zijn bezig met Game Maker Magazine NL
ga voor meer informatie naar
http://www.game-maker.nl/forums/viewtopic.php?t=1541
Naar boven Gelogd

banzaijr
Gebruiker

« Antwoord #18 Gepost op: 20 Augustus 2005, 16:03:39 »

moi, ik ben mark.
aka: banzai, Banzai Jr. , Mr. Brightside
ik ben 14 jaar en ga na de vakantie naar vmbo Tg 3(of TL/T+ tis allemaal het zelfde).
mijn hobby`s zijn : volleybal,gamen,progameren,leren(klinkt raar, geen school shit hoor!).
ik heb 4 huisdieren.
1 kat ( tijgertje)
1 sluierstaart vis (speedy)
2 keizerschorpioenen ( kain(man) & alice(vrouw)
ik ben met gm in aanraking gekomen toen ik 7 was via het blad compukids.
ik snapte er toen niks van dus ben ik er mee gestopt.
toen in de 1ste klas kwam ik in aanraking met progameren door het vak ICT (iformatie & cominucatie technologie).
ze gebruikte heb progama MS logo om via codes plaatjes op het scherm te krijgen.
ik wou meer dus begon ik met game maker.
oja bedank Mr overmars nog ff zonder dat progamme was ik niet met een 10 over gegaan voor dat vak.
ik sta nu bij mij op school bij de leraren bekend als "de computerspelletjesmaakjongen" wat een titel he Engel
ik geef regelmatig workshops op school aan mensen die er ook mee willen beginnen, maar vaak willen die meteen unreal 2008 maken |8D
ik heb er in ieder geval veel lol aan en verdien er soms wat aan( 1 midagje game maker uitleggen + je lessen missen = 12,50 in de hand gedrukt Cool )

Help mee aan mijn spel, post 32*32 cartoon sprites: http://www.game-maker.nl/forums/viewtopic.php?t=17627
Naar boven Gelogd

Mark GM/blender
Gebruiker

« Antwoord #19 Gepost op: 23 Augustus 2005, 20:21:34 »

Ik ben Mark van der Heijden ben 16 jaar.Ik zit op het vmbo GL en vil volgend jaar een electro opleiding volgen.Ik zit te vaak achter de pc.Ik doe GM al ongeveer 5 jaar of zo maar ik was er ongeveer 2jaar mee gestopt omdat mijn broer vond dat GM te veel troep gaf.Maar dat is onder tussen opgelost omdat mijn broer een eigen pc heeft Blij,wat tevens ook mijn server is. Programa's die ik ooit geprobeerd heb: GM doe ik nu nog, 3d gamestudio te moeilijk omdat je c+ moet kunnen maar je kon er wel mooie dingen mee maken (eigenlijk zou je een mix tussen GM en 3dgamestudio moeten maken dan krijg je pas supper game's),En blender natuurlijk daar ben ik nu ongeveer een half jaar mee bezig en ik zie nog vooruitgang dus dat gaat goed!.Als iemand een keer een leuk programa heeft moet hij dat een keer tegen mij zeggen ik wil atijd nieuwe programaa's testen.

Mijn site's
http://www.modelspoorbouw.tk
over mijn treinplaat
http://www.blanimatie.tk
over blender
http://www.blanimatie.forumup.tk
forum over blender

http://mailto:mark_vd_heijden@hotmail.com
mijn msn
http://mailto:vanderheijden@gmail.com
mijn grote e-mail dus waar je je grote bestanden heen moet sturen

Ik maak mijn games met GM en de sprites met Blender kijk op mijn site www.blanimatie.tk voor meer informatie
En ik heb nu ook een forum voor al je vragen over blender en als je nog wat sprites nodig hebt kun je dat daar ook vragen.
Naar boven Gelogd

Idril Alcarin
Gebruiker

« Antwoord #20 Gepost op: 24 Augustus 2005, 12:23:04 »

Nou, ik ben Idril, 22 jaar (de oudste met afstand zie ik al) en nadat ik AGS heb uitgeprobeerd - wat me overigens best bevalt, maar wel erg lang duurt -, ga ik me ook maar eens storten op Game Maker.

Ik heb een grote voorliefde voor dieren. Vooral voor mijn vijf -binnenkort zeven - rattendames. De andere liefde die ik heb is die voor mijn vriend. Verder vind ik boeken lezen, internetten en websites maken (voor anderen) heel leuk.

Ooit deed ik een opleiding richting Multimedia Vormgeven, maar nu ik die heb afgerond ben ik vrolijk(er) verder gegaan met Dierverzorging. Dit jaar wordt mijn derde jaar op die opleiding. Ik denk dat dat het wel zo'n beetje is qua voorstellen.

En dan nog over Game Maker in het speciaal.. Omdat ik pas ermee begonnen ben, zit ik momenteel een doolhof in elkaar te zetten. Ik merk wel dat ik dit dit wel heel snel onder de knie heb en ik ben op zoek naar iets nieuws.

Naar boven Gelogd

G.T.A
Gebruiker

« Antwoord #21 Gepost op: 5 September 2005, 17:09:12 »

ben miquel
ben 14 (15 sep. 15 Gemoedelijk)
Zit op basketbal...
woon in hoogezand (pro. groningen)
umh... jah...
men hobby's zijn: basketballen, gamemaken en fitniss!
'k heb 2 honde
2 zusse
Wat moet ik nog meer zegge Twijfelachtig?
Owja... en welke sites ik dagelijks bezoek is
game-maker.nl
crewkoop.tk
runescape.com/nl
totalpanic.nl
tja dat zijn er veel hoor (natuurlijk zijn er wel meer)
Umh.. ff denken wat ik nog ga schrijven
Nou... ik ga zo basketballe...
dus Doei!
laterzzz
mzzllzz
haai!
moi
(en wat er nog meer is Tong:P)

bezig met BD Games
Ff kliikke?
http://www.totalpanic.nl/click.php?x=D-men
Naar boven Gelogd

MouzurX
Gebruiker

« Antwoord #22 Gepost op: 5 September 2005, 19:53:26 »

ben maurice
14 jaar
zit op havo
woon in zeeland
uit een boerendorp  , ik moet niet veel hebben van die buitenlanders(de helft dan ongeveer, de exstremisten en die gasten die  de hele tijd  wat kijk je nou zeggen) fopnegers vindt ik helemaal klote, dat zijn meestal de wat kijk je nou zeggers.
ik heb 2 zusse
hobbys voetballen basketbal en codUO (score is altijd rond de 2:1)  en games make
ik heb runescape gespeeld maar na een tijdje was alles bijna 50 en dan duurt het trainen te lang
muziek:  hardcore, hardstyle (of heette dat hardtrance? ach whatever) trance en eminem is ook wel vet, maar pop luister ik ook wel (op de radio die altijd aan staat als ik computer

wat moet ik nog meer vertellen?

Naar boven Gelogd

Simon
Gebruiker

« Antwoord #23 Gepost op: 5 September 2005, 20:06:17 »

Ik ben Simon, 16 jaar. Ik zit in de 4de klas VWO. Ik woon in Amersfoort.

Ik begon me in computers te intereseren in groep 8 van de basischool. En leerde achtereenvolgens de volgende talen/programma's:
  • WordBasic
  • Turbo Pascal
  • HTML
  • CSS
  • JavvaScript
  • PHP
  • GameMaker
  • Visual Basic
  • BCX
  • C++

Mijn meest suc6volle programma is GM Toolbox. Een verzameling Tools voor GameMaker. Spelletjes maken vind ik niet zo veel aan, dus ik gebruik Game Maker vooral ook voor andere dingen, zoals: Simodan(een presentatieprogramma)
Ik maak maar weinig dingen af, meestal probeer ik alleen bepaalde technieken, en stop daarna met mn projecten.
Ik kan totaal niet tekenen, het mooiste wat ik ooit op mn PC getekend heb is het 2D robotje van GM-Robots.

als je iets doet, doe het dan goed....

(3x raden voor wie dat bedoeld is:P)

(www.simonbusstra.nl) - (www.compactsoftware.uni.cc)
Naar boven Gelogd

AgeForce
Gebruiker

« Antwoord #24 Gepost op: 15 September 2005, 13:22:42 »

Ik ben Sybren Ypma, 19 jaar en ik doe een MBO opleiding in Rijswijk. Ik woon zelf in Delft.  De opleiding duurt 4 jaar, en ik zit nu in mijn derde jaar. Het is een hoveniersopleiding, dus als ik klaar ben met de opleiding ben ik offcieel hovenier/tuinman en kan ik een eigen bedrijfje beginnen.

Ik denk dat ik doorleer en naar het HBO ga en de richting van Landschapsbeheer ofzo opga.

Ik ken Game Maker sinds gister of eergister, en heb wat spelletjes gedownloaded . Ik ben ook de tutorail gemaakt door Mark Overmars aan het afwerken, ben nu bezig om een scrolling shooter in elkaar te knutselen Blij

Mijn hobby's zijn oa. lezen, computeren (internet surfen, gamen).
Mijn muzieksmaak is erg breed, het hangt van het liedje af of ik dat leuk vind.

Ik heb 1 broertje, 1 broer, 1 zusje en 3 zussen. Ik ben nu de oudste thuis, en mn zussen/broer komen af en toen nog langs.

Ik wil met GameMaker professionel games maken, maar dat kan wel ff duren. Ik ben zeker van plan om me te registreren voor het programma, maar dat gebeurt pas als ik alles een beetje onder de knie heb.

Ik zit op volleybal, het seizoen is net begonnen en a.s. zaterdag is de eerste competitiewedstrijd (die we overigens niet gaan winnen).

Naar boven Gelogd

Notorious
Gebruiker

« Antwoord #25 Gepost op: 15 November 2005, 08:39:03 »

Ik ben Yoeran Luteijn, 17 jaar, zit in in m'n examenjaar (havo5) en woon in Zeeland.
Ik heb het altijd al leuk gevonden om grafische dingen te maken dus GM helpt me daar uitstekend mee. Voor de rest maak ik graag muziek (op computer en drummend in m'n band) ennuh dat was het eigenlijk wel.

Jullie zie me wel op 't forum!
Grtz,, Notorious

Naar boven Gelogd

nintendo rulezzzzzz
Gebruiker

« Antwoord #26 Gepost op: 28 November 2005, 15:20:41 »

hallo ik ben rick  ik ben 15 jaar en werk nog maar 6 dagen met gamemaker en dit is mijn eerste bericht  Blij  Blij je zal me nog wel zien op dit forum doei |8D  |8D

Naar boven Gelogd

densteven
Gebruiker

« Antwoord #27 Gepost op: 14 December 2005, 19:28:08 »

hey,

ik ben steven (bijna 15) , als je dat nog niet van de naam had afgeleid.
sinds eenjaar of twee ben ik toch wel redelijk veel met computer bezig

deze dingen beheers ik toch al redelijk

frontpage 2000
dreamweaver MX
Flash MX (heb ik er terug afgezwierd dus geen vragen hierover  Blij
forums maken/ admin (met PHP)
Javascript en HTMl

Ben ik aan het leren / voor de toekomst

Game maker
Zelf PHP maken
Photoshop
...

Op het moment heb ik nog een redelijk slechte computer, maar "hoihoi" 15 is vakantiewerkjaar, dus dat wordt sparen voor een supergoede computer (weet nog wel niks van hardware).

Ik volg op 't school Handel (met doorgroeing naar informatica op 16 jr. 5de ljr) en krijg dus nu al 4 uur informatica.

Ik speel vrij veel spelletjes (darkthrone, runescape (soms) ) daar kan je me meestal vinden onder m'n nickname: "densteven"

Ik beheer op't moment zo'n drie sites, waaronder een voor m'n vader (Tai chi) en ook een van mezelf over gekko's en spelletjes (geweldige combinatie)

Zo dat was het ongeveer, hopelijk hebben jullie nu een beetje een beeld van me, en zien jullie me toch niet als de de allergrootste computerleek omdat ik net met Game maker ben begonnen

Gekende software: PHP forums FrontPage 2000 DreamWeaver MX en alle office enzo

bezig met: Game Maker 5

Progress van m'n game "The magical dungeon": intro en lvl 1 af
Naar boven Gelogd

WBG
Globale moderator

« Antwoord #28 Gepost op: 11 Januari 2006, 15:11:08 »

Hier stond een 5 jaar oude tekst die niet echt meer van toepassing is.

« Laatste verandering: 7 Januari 2011, 04:06:45 door wannabe_god »
Naar boven Gelogd

Maxim
Gebruiker

« Antwoord #29 Gepost op: 11 Januari 2006, 17:12:10 »

Mijn naam is dus Maxim.
Ik ben, net zoals Blijbol en wannabe god, gestart met spelletjes te maken met PowerPoint. Dit begon begin oktober 2004. In april 2005 kwam na vele PowerPoints "In De Roos" tot stand. Een schiet / snelheid spel dat volledig met PP gemaakt was. Hier werd voor het eerst de naam Maxi Producties gebruikt. Augustus 2005 raakte ik in aanraking met Game Maker. Mijn eerste echte spel met dit programma gemaakt was "Insect". Jij was een insect dat diamanten en een sleutel moest verzamelen om zo de finnish te bereiken. Ook hier volgden weer vele games op. Op elf november 2005 werd mijn website eindelijk online geplaats, en dit is het resultaat:
---

« Laatste verandering: 4 Juni 2010, 13:44:24 door Maxim »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 25
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: