game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  De Community
| | |-+  Stel jezelf voor
Pagina's: [1] 2 3 ... 25
« vorige volgende »
Print
Advertenties

rutger
Ex-moderator
Oud-moderator

« Gepost op: 2 Juli 2005, 15:41:10 »

Zoals de titel het al zegt, in dit topic mogen jullie jezelf voorstellen.

Ik ben Rutger Bevers en ben 16 jaar. Op school volg ik informaticabeheer. Mijn hobby's zijn game maker en klimmen.

Mijn laatste spel is Go Up.

« Laatste verandering: 17 November 2007, 20:54:27 door rutger »

Naar boven Gelogd

Simon Donkers
Oud-beheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 2 Juli 2005, 16:03:17 »

Hallo,

Ik ben Simon Donkers, 20 jaar oud (27 sept. 1985) en ben uit Oostelbeers (Noord Brabant, the middle of nowhere). Ik ben Game Maker op het spoor gekomen in 2002 via Informatica op school en ben er best goed in geworden al zeg ik het zelf. Een portfolio van mijn creaties is te vinden op Games.SimonDonkers.com (engels). Mijn tot nog toe succesvolste creatie vind in Bacteria 2, gekozen als beste Game Maker spel 2004 door jullie, beste Game Maker puzzel spel aldus Game Maker Games, winnaar officiele Game Maker competitie, geplaats op gamemaker.nl en al downloads van mijn site. Gemoedelijk
Ik ben webmaster van een redelijk populaire Game Maker resource site (engels) waar ik verschijdene tutorials, examples, articles en scripts heb staan.
Ik ben lid van EO Game Development Community, dat is een groep van getalenteerde Game Maker gebruikers waarbinnen leden de mogelijkheid hebben om op een gemakkelijkere basis kennis uit te wisselen en samen te werken.
Ik ben een student Technische Natuurkunde bij de Fontys Hogeschool Eindhoven en zit momenteel in het derde jaar.
Ik werk als onafhankelijke webdesigner voor verschillende kleine bedrijven uit de regio.
Ik programmeer in de volgende talen:
GML, Delphi, LabView, PHP, MySQL, TI-83, JavaScript....
Voor verdere informatie verwijs ik u gaarne door naar een van de volgende informatiieve links:
http://www.simondonkers.com
http://www.simondonkers.com/blog
http://www.autofish.net/...
http://rutgerbevers.game-maker.nl/...

[ Eo GDC ] [ nl ] [ games ] [ GM ] [ GM.Info ] [ GMOT ]

Naar boven Gelogd

Olimario
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 2 Juli 2005, 18:52:50 »

Ik ben Wesley Kok, 18 jaar oud (10 juni). ik woon in Nieuwegein.
ik heb een VWO-diploma op zak en zal volgend jaar (als alles goed is) in Utrecht Informatica studeren (en hopelijk Mark Overmars tegenkomen).

ik schat mijzelf als tussen beginner en gevorderde in. ik gebruik GML, maar nog niet zo lnag dat ik alles al ken. spellen die ik zelf wel grappig vind, maar niet erg bijzonder zijn en lastig te maken zijn te vinden in mijn site
ik ben wel erg goed in mijn eigen spelletjes. ik sta namelijk overal bovenaan Tong (hierbij oproep aan ieder die proberen wil... verbeter mij score  Knipoog )

Hobby's naast Gamemaker zijn: gamen (op de GC, GBA, NDS) en lezen. mijn favo schrijver is Raymond Feist en ik raad hem iedereen die van LOTR heeft genoten aan. laat je niet misleiden door de dikte van zijn boeken (dik  Verrast ) het leest (voor mij dan) erg snel weg. ik vind trouwens sowieso de meeste fantasyboeken leuk Knipoog

dat was het zo'n beetje...

Binnenkort nieuwe release van mijn website. (makeover)
Naar boven Gelogd

JaJ
Oud-moderator

« Antwoord #3 Gepost op: 2 Juli 2005, 20:38:32 »

Ik ben Joep Aben.

Mijn favoriete game console is de WII
Dat valt ook terug te zien in mijn spellen. Weinig bloed en veel vrolijkheid. :p

Ik heb een eigen site: www.jajaben.com
Daar kan je mijn portfolio vinden.

« Laatste verandering: 5 September 2009, 01:04:29 door JaJ »
Naar boven Gelogd

Harm133
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 3 Juli 2005, 04:37:50 »

Gemoedelijk

« Laatste verandering: 24 Januari 2013, 16:26:08 door Harm133 »

Naar boven Gelogd

Mr. Me
Gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 3 Juli 2005, 10:07:08 »

Ik ben Raymond, ben 15 jaar oud, ga volgend jaar naar de 4e op het trevianum in sittard. heb sinds een paar dagen mijn eige dommeinaam:
www.raymondjetten.nl (lekker orgineel  Tong ) en echt veel hobby's buiten gamemaker en computers heb ik niet  Vermoeid  lkkr saai ben ik Engel

Greetzzz.... Me  Blij

Naar boven Gelogd

vadewad
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 3 Juli 2005, 19:54:16 »

Ik ben David Vandewaerde, 16 jaar (27 november), ik doe wetenschappen wiskunde op het 5de jaar , men hoby's zijn handbal ,zwemmen, x-boxen , computeren , batmintonnen , spelen met de hond, fuiven , slapen , eten, drinken, wandelen , opstaan, tanden poetsen , haren kammen, mezelf wasen , nog iets nanders, fietsen, karten, ....
ik woon in belgiŽ in limburg.

Waarom heeft een dom blondje lege flesjes in de frigo staan???

Zo kan ze de mensen die niets willen drinken ook iets geven.
Naar boven Gelogd

scorpius
Oud-moderator

Ex-moderator

« Antwoord #7 Gepost op: 3 Juli 2005, 20:27:49 »

Ik ben Frank den Uijl 15 jaar oud en ik ga naar de vakantie naar de 4de ik wil na de 4de naar de grafisc lyseam in Rotterdam en dan games & design doen.

Me hobbys zijn Computeren (game maker), Beeldhouwen (ja je hoord het goed Tong ) verder ben ik met stuk of 4 GROTE projecten bezig Twijfelachtig een 3D internet spel (niet in Game Maker dus je zult er haast, niets van horen) een spel voor Mark Overmars samen met Simon en nog iemand. Daarnaast ook een MMORHG maken waar me ik wil verdienen (wil je mee helpen kijk dan op http://www.game-maker.nl/forums/viewtopic.php?t=1178 ) Ook met het spel Ball Attack hij is aardig populair maar omdat hij niet met Game Maker is gemaakt zal je er niets van horen Treurig.

Ik heb echter verder niets te vertellen van me persoonlijke leven omdat het simpel weg te saai is Tong (meschien ga ik verhuisen naar belgiŽ Treurig Treurig )

Naar boven Gelogd

Jeff van Hees
Oud-moderator

« Antwoord #8 Gepost op: 3 Juli 2005, 20:50:18 »

Ik ben Jeff van Hees, ik woon in Steenwijk, een stadje boven in overijssel.
Ik ben 15 jaar, 3 maart 1990 en wanneer ik verwekt ben weten mijn ouders niet meer. Ik doe aan waterpolo, ben daar keeper. Ik programmeer in Html, Gml en sinds kort heel veel Php en MySQL. Ik ben namelijk een hele nieuwe website aan het maken voor GmZone Productions waarvoor ik software maak. Ik vind dit een leuk forum omdat er elke dag wel nieuwe berichten zijn. Ik ken Game Maker al ongeveer 3 jaar waarvan ik er 2 jaar intensief mee bezig ben.

Uiterlijk: Donkerblond, stekeltjes, blauw/grijze/groene ogen
Lengte: 1 meter 93 (Lang hť)
School: Vmbo-kader electotechniek 3e klas

Na de 4e klas ga ik naar het Deltion College in Zwolle om daar opgeleid te worden tot applicatieontwikkelaar.

Naar boven Gelogd

DarkSteel Software
Gebruiker

« Antwoord #9 Gepost op: 9 Juli 2005, 11:16:00 »

Ik ben 13 jaar
Ik hou van computeren en skateboarden
Ik ben gamemaker beginner/gevorderde
Ik zit op Het Kandinsky 1e klas
Ik heb momenteel VAKANTIE
Ik heb helaas geen huisdier (meer  Verdrietig)
Ik had een rat, mijn broertje had er een, en mijn broer.

« Laatste verandering: 27 Oktober 2014, 17:13:46 door Johannes Stoop »

Naar boven Gelogd

Marcoscosci
Oud-moderator

« Antwoord #10 Gepost op: 9 Juli 2005, 11:34:06 »

Ik ben Marc Schwartz, een gevorderde gebruiker van gamemaker.

Volgend jaar ga ik major Wiskunde met een minor informatica studeren in Utrecht, nadat ik mijn VWO diploma gehaald heb als 16 jarige jongen.

Deze week heb ik gamemaker geregistreerd, dus het is tijd om data structures, particles en motion planning onder de knie te krijgen.

Er zijn twee spellen waar ik trots op ben en dan zijn Trimex en Dym30. Je kan ze van mijn site downloaden.

Ik ben dit jaar schaakkampioen geworden van Vianen. Nu ben ik de jongste kampioen in de geschiedenis van deze vereniging. Voor de kenners: mijn rating is ongeveer 1900.

"De uitslag is bekend wanneer die klaar is, en hoe lang dat duurt weet niemand."
Naar boven Gelogd

GaryCXJk
Gebruiker

« Antwoord #11 Gepost op: 9 Juli 2005, 23:47:06 »

Ik ben Gary Kertopermono, en ik ben jaar. Ik ben erg geÔnteresseerd geraakt in scripting languages toen ik ongeveer zes of acht was. Ik sloopte al mijn toen al redelijk oude PC door dingen te formateren en vele andere experimenten uit te voeren, en ik heb zelfs de COMMAND.COM toen gesloopt zodat mijn PC niet meer wilde booten.

Rond die tijd heb ik ook QBasic geleerd. Het was een redelijk makkelijke scripting taal voor die tijd, al wist ik niet meteen alle functies. Door te rommelen met de GORILLAS.BAS bestand heb ik hem redelijk vaak aangepast.

Er kwam later een tijd waarin ik geen hol uitvoerde qua scripten, toen ik later kennis maakte met Flash, waarin ik ActionScript leerde. Hiermee werd ik redelijk bedreven, en ik heb zelfs een aantal kleine Flashgames gemaakt die echter niet de moeite waard zijn om uit te proberen.

Ik wilde al gauw spellen maken, en zocht ik over het internet naar game makers. Uit eindelijk ben ik terecht gekomen bij Game Maker. Ik heb hem pas geregistreerd toen mijn informaticaleraar mij vertelde dat de geregistreerde versie extras zou geven. Ondanks dat ik bewust was van het illegale, heb ik, waarschijnlijk vanwege het soort van patriotrische gevoel, besloten gewoon de volle mik te betalen.

Helaas heb ik hier ook een lange tijd niet aangezeten. Dit veranderde toen ik eindelijk de tijd nam om het eens te bestuderen.

Naast Game Maker en Flash ActionScript ken ik nog een andere soort van scripting language, PHP. Daarnaast ben ik van plan om in ieder geval Visual Basic te leren, en wellicht in de toekomst zelfs C++. Dit wil ik om ook gewone aplicaties te kunnen maken.

Naar boven Gelogd

dutch cacao
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 11 Juli 2005, 11:52:27 »

Ben 20 jaar jong, kom uit een christelijk gezin, heb 6 broers en zussen (lekker gezellig), ben de middelste, studeer momenteel HBO Bouwkunde op Windesheim, zit nu in het 3de jaar, en loop momenteel stage bij een ontwerpburo.

Ik ken Game Maker vanaf versie 5.0, waarna al snel 5.3 beschikbaar kwam. Ik vind het jammer dat ik niet eerder een game-making programma tegen ben gekomen, want programmeren heb ik altijd mooi gevonden, maar was nog te moeilijk, wel heb ik even met QBasic een klein tekenprogrammaatje gemaakt.

Verder vind ik 3d tekenen ook een mooie bezigheid. Ik teken met AutoCAD 2002 en Lightwave. Ik ben nu aan het werk met het spel: Age of Castles (vandaar de topic over 'room kwartslag draaien'). En tegen een beetje rekenwerk zie ik ook niet tegenop.

Normaliter zit ik bijna elke avond (5 a 6 avonden in de week) achter de computer voor GM, beetje veel, maar ik ben een echte thuiszitter.

Ik hoop nog enkele mooie/ professionele spellen te maken, waarbij mijn spel The Battle of the Great Ocean een mooie opstap is.

Naar boven Gelogd

Matty
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 13 Juli 2005, 18:05:26 »

Hey,
*stilte*
doei

« Laatste verandering: 24 Januari 2010, 17:52:52 door Matty »
Naar boven Gelogd

Blijbol
Oud-beheerder

Vragen over GM per PM zijn ongewenst.

« Antwoord #14 Gepost op: 3 Augustus 2005, 20:57:21 »

Hallo, ik ben Jeroen van der Gun, ik ben 17 jaar (geboren in 1990) en ik woon in Amersfoort (Nederland, nog net binnen provincie Utrecht, bijna Gelderland). Ik ben uitvinder van het Blijbol logo (1999) en ik zit in gymnasium 5.

Blijbol is ooit begonnen omdat een klasgenoot en vriend van mij, Tim van Iersel, samen met een kennis van hem een simpel voetbalspelletje had geprogrammeerd. Hij had er geen bedrijfsnaam bijverzonnen, dus terwijl we in groep 5 van de basisschool zaten gingen we, nadat we de naam Blijbol hadden bedacht (ik vooral, Tim vond alles best), meerdere A5'jes volkalken met mogelijke Blijbol logo's. Uiteindelijk is het mijn huidige logo geworden en dit is nooit meer veranderd.

In datzelfde jaar (1999) heeft Tim me alle truckjes en mogelijkheden van Microsoft PowerPoint laten zien, en zo kwam het dat ik mijn eerste (vecht)spelletje heb geprogrammeerd door verschillende PowerPoint diavoorstellingen aan elkaar te koppelen (en ik denk dat ik daar vrij uniek mee ben). Nadat ik ontdekt had hoe je met Microsoft Word HTML-bestanden kon maken, had ik de eerste versie van mijn website gelanceerd en nog enkele spelletjes geprogrammeerd door HTML-bestanden naar elkaar te linken.

In 2003, vlak nadat Game Maker 5.0 uit was gekomen, kreeg ik Game Maker op CD-ROM mee naar huis omdat Ingmar alias Surprisers, die het op zijn beurt van Sam alias GNX had gekregen, er geen hol van snapte. Ik installeerde het, leerde snel, en voordat Game Maker 5.1 de kans kreeg te verschijnen kon ik al behoorlijke GML-scripts schrijven. Nadat versie 5.2 was uitgekomen heb ik mijn versie (legaal) geregistreerd (5.1 heb ik nooit gebruikt of geÔnstalleerd, ik haatte dat reclameschermpje echt!). Als de geschiedenis ook maar een heel klein beetje anders was gegaan had ik dus nu niet geweten wat Game Maker was. Raar idee eigenlijk.

Na een tijdje heb ik mijn hele website verbouwd, en www.blijbol.tk als domein genomen. Uiteindelijk heb ik twee maanden geleden www.blijbol.nl gekocht, aangezien Casema en DotTK allebei reclame zaten te maken in de vorm van een adresbalkicoontje, waar je niks aan kon doen en waar ik me behoorlijk aan ergerde. Ik ben ondertussen behoorlijk Game Maker expert, dus je kunt me altijd van alles vragen.

Behalve GML ken ik nu ook de talen HTML, CSS, JavaScript en PHP.

Ik geloof dat mijn biografie nu wel af is.

Blijbol

Mijn Blog

     

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 25
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: