game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Pagina's: [1] 2 3 ... 10

 1 
 Gepost op: 26 April 2017, 14:07:39 
Gestart door blackcats - Laatste bericht door ericlegomeer
Sorry, we're a Dutch forum.

*closed*

 2 
 Gepost op: 26 April 2017, 11:33:14 
Gestart door blackcats - Laatste bericht door blackcats
So started designing a game, but I quickly realized I had created something that I simplify don't have the skill, experience, or fiscal means in which to make. I have tried to shelf it and work on something smaller and have worked out a few much smaller projects that are achievable, but I am continually drawn to my original project. The design is well past the point where it could start being developed (as in I have a few pages worth of stuff on the world generation mechanics alone and I have worked out all but the finest details of the major gameplay elements) and I would love to be able to take it to a development company, but I doubt I would be able to find anyone who would take me seriously.

One way or another I'm going to make this game I'm just wondering if anyone has some advice on how I could make it sooner rather than later.

 3 
 Gepost op: 26 April 2017, 11:15:38 
Gestart door jackadam - Laatste bericht door ericlegomeer
Sorry, we're a Dutch forum.

*closed*

 4 
 Gepost op: 26 April 2017, 10:08:05 
Gestart door jackadam - Laatste bericht door jackadam
Where games offer more advanced Create-A-Character modes, they give the opportunity to scale things like height, limb length, girth, etc. How is this approached, especially without breaking animations that are designed with a particular height (like reaching out to grab something at 4 feet high). Are multiple animations made to compensate for that, or are there some kind of IK motion targets used?

What I'm trying to do:

I'd like to generate NPCs based on several different fields to create variety, including: Texture, attached objects, and body scale.

In 3DS Max, scaling bones generally breaks the entire mesh, and I don't think morph targets are the way to go either. Then there's also the concern of breaking skin morphs. How is this generally solved?

 5 
 Gepost op: 25 April 2017, 20:07:00 
Gestart door BryStudios - Laatste bericht door BryStudios
Dat werkt als een zonnetje, Flumble!
-Maar dat moet je maar weten. Was ikzelf nooit opgekomen.

Enorm bedankt en nog een fijne avond  Extatisch

 6 
 Gepost op: 25 April 2017, 19:26:06 
Gestart door BryStudios - Laatste bericht door Flumble
Het magische woord is "strafe"n.
En dit antwoord van bijna 11 jaar oud klopt nog steeds. Euforisch


 7 
 Gepost op: 25 April 2017, 14:14:31 
Gestart door SantasLittleHelper - Laatste bericht door ericlegomeer
Heel vervelend dat je je license key kwijt bent geraakt, maar daar kunnen we je hier niet mee helpen. Je kunt contact opnemen met YoYoGames en vragen wat zij hierin voor je kunnen betekenen. Daarnaast is het al sinds het ontstaan van dit forum niet toegestaan om licenties te delen via het forum.

Hopelijk kan YoYoGames iets voor je betekenen en anders wordt het misschien tijd voor een upgrade Knipoog

[edit] In de meeste gevallen kun je je 8.1 projecten trouwens prima importeren in Studio en hier vervolgens gewoon aan verder werken Gemoedelijk

*Gesloten*

 8 
 Gepost op: 25 April 2017, 11:58:43 
Gestart door SantasLittleHelper - Laatste bericht door SantasLittleHelper
 GameMaker 8 Heeft iemand een licence key voor GM8.1 voor me? Ik had er ooit een maar die is toen mn computer crashte verdwenen. En sinds yoyogames 8.1 ook niet meer verkoopt kan ik er anders echt niet aankomen.
(werkende cracks zijn ook welkom)

 9 
 Gepost op: 25 April 2017, 11:58:41 
Gestart door smileyface - Laatste bericht door BryStudios
Dit ziet er wel piekfijn uit zeg!

 10 
 Gepost op: 25 April 2017, 09:41:35 
Gestart door BryStudios - Laatste bericht door BryStudios

Op het eerste gezicht oogt Running In The Park als een onschuldige arcade game. Het doet je denken aan spellen zoals we die vroeger speelden op consoles als de NES en GameBoy. Als blauwe kat (met Apple watch!) probeer je de obstakels die je ervan weerhouden een afgetrainde kater te worden te ontwijken. Zo werkt de game en haal je de hoogste score.

Voor wie met een scherp oog kijkt, kan Running In The Park een wat sinistere wending aannemen...

Check de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=hqq2YRmoKXc

Download Running In The Park in de App Store: https://appsto.re/nl/C29jeb.i

Meer info vind je op: http://www.bryansuiker.com/running-in-the-park.html

Let me know what you think! "Mow"

Pagina's: [1] 2 3 ... 10 >
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2017 Nederlandse Game Maker Community