game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Pagina's: [1] 2 3 ... 10

 1 
 Gepost op: 15 April 2019, 10:36:47 
Gestart door dvdtv - Laatste bericht door dvdtv
Helaas, wegens een gebrek aan reacties komt er nog geen wedstrijd...

 2 
 Gepost op: 12 April 2019, 09:01:50 
Gestart door massimot - Laatste bericht door massimot
YoYoGames heeft gisteren bekend gemaakt dat de prijs voor de Mobile Export is verlaagd van $399 naar $199 en van Fire van $149 naar $99.

Bron: https://forum.yoyogames.com/index.php?threads/price-reduced-for-mobile-products.61902/

Dit is misschien wel interessant voor sommigen hier Gemoedelijk

 3 
 Gepost op: 10 April 2019, 23:11:11 
Gestart door Erik Leppen - Laatste bericht door lucb1e
Erik, ik denk dat je even de link bij moet werken Gemoedelijk

http://www.erikleppen.nl/gamemaker/games/simulatie/btg.php

 4 
 Gepost op: 9 April 2019, 21:18:23 
Gestart door maanu40 - Laatste bericht door lucb1e
En als we het er dan toch over hebben

Weet jij toevallig of er nog een manier is om een bestand van updo te krijgen? Ik heb nog één game maar die had ik op Updo geupload.

Helaas heeft Wouter Updo gewoon verwijderd.

Citaat
Luc, [19.03.18 00:28]
[...] Op GMOT zijn een aantal mensen ontevreden over dat updo het niet meer doet. Ik hoor dat het slechts 130GB is, dat zou voor mij wel te doen zijn om (net als easy-upload) te hosten. Hoe sta jij daar tegenover?

@-wout, [19.03.18 00:29]
Geen idee waar ik die files heb staan

Luc, [19.03.18 00:34]
idk hoeveel http requests er nog binnenkomen (bijv. als het er <10 per maand zijn heeft het natuurlijk geen nut), maar ik zou het iig prima vinden om tot een paar honderd gig een tijdje te hosten. Ik heb de storage toch liggen en de web server toch draaien; kan het net zo goed gebruiken

@-wout, [19.03.18 00:39]
Hits weet ik niet, maar de files heb ik denk ik al niet meer

@-wout, [19.03.18 00:40]
Had oproep gedaan voor mirror maar had geen reacties gekregen

Luc, [19.03.18 00:40]
oh, had ik niet gezien. In het topic?
Of op de site zelf? Want daar kwam ik niet aangezien ik eigen uploadruimte heb

Luc, [19.03.18 00:42]
hoe dan ook, mocht je merken/herinneren dat je de bestanden wel nog hebt, mijn aanbod blijft Knipoog

@-wout, [19.03.18 00:42]
Zal ik doen Miauw

 5 
 Gepost op: 8 April 2019, 18:59:40 
Gestart door lucb1e - Laatste bericht door lucb1e
Geachte beheerders,

Tot mijn grote spijt moet ik u mededelen dat de persoonlijkeberichtennotificatie-e-mailinhoudsweergave ergens tussen 1 en 2 april kapot is gegaan. In een persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail van "Mon, 01 Apr 2019 12:04:54 +0200" werkte het nog, waar het in een persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail van "Tue, 02 Apr 2019 18:10:44 +0200" kapot is. Er staat simpelweg:

Citaat van: "Nederlandse Game Maker Community" <webmaster@game-maker.nl>
Je hebt zojuist een persoonlijk bericht ontvangen van <supergeheim> op Nederlandse Game Maker Community.

BELANGRIJK: Onthoud dat dit alleen maar een notificatie is. Reageer niet op deze e-mail.

Het bericht wat je werd gestuurd was:

Waarna er niks volgt. De headers zijn hetzelfde gebleven ('received' pad, exim versie, enz.).

Ik dacht dat dit persoonlijke bericht wellicht gekke tekens bevat en het daardoor bugde, maar de daarop volgende persoonlijkeberichtennotificatie-e-mail heeft hetzelfde probleem. Het lijkt echt kapot gegaan te zijn.

Hoe kan ik nu mijn persoonlijkeberichteninbox legen om onder de 125 PB's te blijven, wanneer er geen kopie meer toegezonden wordt?

Deze situatie is onhoudbaar.

Ik vertrouw erop dat u met de hoogste (hier graag denkbeeldige Tipp-Ex invoegen) gepaste spoed de situatie rechtzet.

Hoogachtend,
Sinterklaas.

PS. Ja, het woord uit de titel heb ik ter plekke verzonnen (het tweede, wel te verstaan) maar dat bleek warempel te bestaan en is geïntroduceerd in den Nederlandsche taal in 1637 vanuit het Latijnse omittere.

 6 
 Gepost op: 8 April 2019, 15:25:50 
Gestart door maanu40 - Laatste bericht door Jull1984
Bedankt voor het delen - het is echt een leuk forum

 7 
 Gepost op: 5 April 2019, 14:43:58 
Gestart door Rowan Rinia - Laatste bericht door massimot
Helaas niet zo ver gekomen, maar hier een korte samenvattting van mijn bevindingen.

+ dynamisch menu
+ veel variatie in design, zou misschien nog meer kunnen zodat sommige grote stukken grond/muur etc. er speelser uit zien
+ alles werkt soepel, springen en platforms werken goed. Alleen zie je een loopanimatie terwijl je stilstaat op een bewegend platform.

- standaard GMS splashscreen
- In een dialoog stond mousebutton1? Ik zou er 'klik' van maken
- Controleer de spelling van de dialogen. Er zitten wat fouten in. Bijv. vegatables = vegetables (met dubbel e), me hamburgers = my hamburgers, ive = I've
- Is er een pauze scherm? Zo nee, misschien kun je die toevoegen onder escape?

PS: Ik heb de oude versie nooit gespeeld, dus ik weet niet precies wat er verbeterd is en wat niet.

 8 
 Gepost op: 4 April 2019, 20:43:12 
Gestart door Rowan Rinia - Laatste bericht door Rowan Rinia
Na een tijdje afwezig te zijn in de game maker community ben ik nu terug met een nieuwe versie van Revenge of the Veggieman.



In deze update heb ik haast alles veranderd en de game is 100% beter dan de versie die ik een tijdje geleden had geupload in haast elke weg mogelijk.



Het schieten voelt veel natuurlijker en de feedback die je krijgt als je een vijand raakt voelt heel satisfying.



De omgeving is veel kleurrijker en veel meer gevarieerd.



De geluiden zijn wel hetzelfde gebleven maar daar ben ik nog mee bezig!


Overal heeft de game gewoon veel meer UMPH! Ik zou graag je mening willen over deze beta wat ik nog kan verbeteren, toevoegen weghalen noem maar op! :)

[Download]

 9 
 Gepost op: 3 April 2019, 19:59:34 
Gestart door dvdtv - Laatste bericht door dvdtv
Puur toeval dat ik dit zie! Ik ben iig de eerste 'Ja' stem, lijkt me eigenlijk best wel leuk om weer een keer en game te maken.

Haha, ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

Als er minder mensen meedoen heb je tenminste meer kans om te winnen.

Dat is waar!

 10 
 Gepost op: 3 April 2019, 18:42:49 
Gestart door dvdtv - Laatste bericht door Naud1234
Als er minder mensen meedoen heb je tenminste meer kans om te winnen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 10 >
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community