Nederlandse Game Maker Community

Games => Game Maker Creaties => Topic gestart door: Red Owl Games op 8 November 2017, 13:19:42



Titel: [GMW#49]red=black=wolf
Bericht door: Red Owl Games op 8 November 2017, 13:19:42
inzending GMW#49 (http://www.game-maker.nl/forums/topic,86123)

Download

(http://www.redowlgames.nl/nonsite-files/dropbox/Site/Red%20Owl%20Download%20button.png) (http://www.redowlgames.nl/nonsite-files/NGMC/redisblackiswolf/red%3Dblack%3Dwolf.exe)

Beschrijving

red=black=wolf is een game waarin je al niet meer kunt ontsnappen.

Deze game is één scène van een groter verhaal dat niet is uitgewerkt.

Ik benieuwd wat jullie hier van vinden. :)

--
Ik heb zelf enkele problemen gehad waarin de executable erg langzaam was. Laat me weten of dit voor jou ook speelt.

Besturing

toetsenbordpijltjes in game
muis in menus

Screens

(http://www.redowlgames.nl/nonsite-files/NGMC/redisblackiswolf/RedIsBlackIsWolf_screen1.png)        (http://www.redowlgames.nl/nonsite-files/NGMC/redisblackiswolf/RedIsBlackIsWolf_screen2.png)


Titel: Re: [GMW#49]red=black=wolf
Bericht door: Ceymoonie op 8 November 2017, 14:10:41
De ingewikkelde controls zijn een slimme manier om meer druk op de speler te leggen als ze weg proberen te rennen. Maar als de 'cries in vian' tellen als score, dan kwam ik maar tot 18 voordat ik af ging.


Titel: Re: [GMW#49]red=black=wolf
Bericht door: Red Owl Games op 8 November 2017, 21:00:01
Ah cool! Bedankt voor je reactie! :)

Ik probeerde om de paniek/stress en de machteloosheid van het moment te vangen in de controls, dus leuk om te horen dat dit iig. deels gelukt is! :)

Ja, de cries in vain geven een indicatie dat je om hulp roepen ook nog iets van nut heeft, hoewel het niet echt een highscore game is. :P



www.game-maker.nl © 2003, 2007 Nederlandse Game Maker Community