Nederlandse Game Maker Community

Games => Work in Progress => Topic gestart door: bocie9 op 25 Juli 2017, 18:02:54

Titel: Naamloos platform
Bericht door: bocie9 op 25 Juli 2017, 18:02:54
Hallo,

Ik ben bezig met een platform, je kan nog niet veel doen behalve lopen springen en schieten.
Zouden jullie feedback willen geven en/of je mening.
Ik gebruik wel gamemaker studio 2 trial, daarbij kan je nog geen exe's maken dus jullie hebben wel gamemaker studio 2 nodig. (trial versie is gratis)
http://www.mediafire.com/file/171n8oliefq8msl/NaamloosPlatformer.1.0.zip (http://www.mediafire.com/file/171n8oliefq8msl/NaamloosPlatformer.1.0.zip)

Alvast bedankt.

Titel: Re: Naamloos platform
Bericht door: bocie9 op 29 Juli 2017, 13:14:37
hoi zou iemand het uit willen proberen?

Bericht door: massimot op 29 Juli 2017, 19:05:29
Heb helaas geen gms2 (en wil hem eigenlijk ook niet downloaden om alleen jouw spel uit te proberen...)

Kan je misschien een filmpje maken (of een serie screenshots) ? Dan kan ik misschien daar feedback op geven?

Bericht door: Yvanis op 29 Juli 2017, 19:11:09
Ik heb hetzelfde als massimot.

Misschien kan je ook je bestandje sturen naar iemand die wel een betaalde versie heeft van GMS2 zodat hij hem kan exporteren voor je.

Bericht door: tycho op 30 Juli 2017, 00:32:13
Mooi begin voor een (actie) platform spel

De loop & schiet animaties van je character vind ik best netjes

't ziet er ook wel cool hoe je achter je kan schieten zonder een zorg in de wereld. (De character kijkt niet naar achteren en houdt de zelfde gezichtsuitdrukking alsof het hem geen moer kan schelen xD)

Wel jammer dat er momenteel weinig te doen is naast rondlopen en een beetje in het wild schieten. :/

Bericht door: bocie9 op 31 Juli 2017, 19:42:34
Mooi begin voor een (actie) platform spel

De loop & schiet animaties van je character vind ik best netjes

't ziet er ook wel cool hoe je achter je kan schieten zonder een zorg in de wereld. (De character kijkt niet naar achteren en houdt de zelfde gezichtsuitdrukking alsof het hem geen moer kan schelen xD)

Wel jammer dat er momenteel weinig te doen is naast rondlopen en een beetje in het wild schieten. :

Dankjewel voor het uitproberen! Dit is natuurlijk alleen beginnetje, voor wat later een heel spel moet gaan worden.

www.game-maker.nl © 2003, 2007 Nederlandse Game Maker Community