Nederlandse Game Maker Community

Games => Game Maker Creaties => Topic gestart door: Erik Leppen op 6 November 2014, 20:02:31



Titel: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 6 November 2014, 20:02:31
(http://www.gamious.com/wp-content/uploads/2014/09/newsheader_briquidmini.png)

 
       (http://www.gamious.com/wp-content/uploads/2014/05/store_button_apple.png) (https://itunes.apple.com/us/app/briquid-mini/id685948636?ls=1&mt=8)
      
(http://www.gamious.com/wp-content/uploads/2014/05/store_button_apple.png) (https://itunes.apple.com/us/app/briquid-mini-free/id855106966?mt=8)
      
       
Briquid Mini
     
       
Briquid Mini Free
     

http://gamious.com/briquid (http://gamious.com/briquid)

Bekijk de trailer op YouTube. (https://www.youtube.com/watch?v=eoOGhNnrDYY)

Het is zo ver mensen. Briquid Mini is daar! Althans, voor iOS. Android en Windows Phone laten nog even op zich wachten helaas. Zodra daar meer nieuws over is, laat ik dat uiteraard weten.

Er is overigens ook een gratis demo, voor als je het eerst wil proberen. De volledige game is ook in de demo te koop via een in-app aankoop. Echter, de hele game is verkrijgbaar voor maar één euro. Met de vele uren speelplezier die de game kan bieden is dit misschien wel het meeste dat je ooit uit één euro zal halen.



Briquid Mini is een uitdagende puzzelgame voor smartphones, en is gebaseerd op de gelijknamige puzzelaar Briquid (http://www.game-maker.nl/forums/topic,78363.0) voor tablets. Alles is aangepast op het kleinere scherm van telefoons, en de hele game is van de grond af aan herbouwd. Zo'n beetje het enige dat gelijk is gebleven zijn de geweldige water-, steen- en andere geluiden van Arjen Schut.

Gedurende de hele productie heb ik samengewerkt met Jos Bouman, de producer van Briquid Mini (en overigens vaste collega voor alle Gamious-titels waar ik aan werk).

Er is een volledig nieuwe grafische vormgeving, die dezelfde herkenbare primaire kleuren op een moderne manier verwerkt. Met dank aan Dick Grinwis voor het visuele design en Linda Hoogendam voor de verdere uitwerking en detaillering.

Ook nieuw zijn de 100 levels van de game. Ongeveer de helft van de levels zijn kleine versies van de levels van Briquid. Bij veel levels bleek aanpassing naar het kleinere grid niet haalbaar en daarvoor zijn nieuwe levels in de plaats gekomen, die er echter niet minder interessant om zijn - misschien wel integendeel. Het level design is goeddeels gedaan door mij en Jos Bouman, met verder bijdrages van Roy van Bijsterveldt, Pim Bouman, Aryeh Loeb en Achraf Cherabi.

Wat dat betreft is Briquid Mini, net als Briquid een echte easy to learn, hard to master titel, want alle puzzels zijn mogelijk met slechts drie soorten zetten. Dus iedereen kan het leren. Maar zie maar eens 100 procent te halen op elk level! De game heeft GameCenter-integratie met leaderboards en achievements, en je kan je scores delen op Facebook.

Net als Briquid is Briquid Mini vertaald in zes talen, te weten Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans. Speciale dank voor hulp met de Duitse vertaling gaat uit naar Duitsdocent Daan Rossewij en één van zijn bovenbouwklassen. Verder vind ik dat Marnix Kraus mag worden genoemd voor de hulp met alle verschillende configuraties en exports. De overige namen staan overigens in de in-game credits (beschikbaar als je op het logo tikt in het hoofdmenu)

Mijn eigen rol in de productie is overigens die van programmeur en designer.



(http://media.gamerevolution.com/images/games/iphone/briquid-mini/briquid-mini_006.jpg)
(http://media.gamerevolution.com/images/games/iphone/briquid-mini/briquid-mini_007.jpg)
(http://ouyabrew.com/wp-content/uploads/2014/08/Briquid.png)



 
       (http://www.gamious.com/wp-content/uploads/2014/05/store_button_apple.png) (https://itunes.apple.com/us/app/briquid-mini/id685948636?ls=1&mt=8)
      
(http://www.gamious.com/wp-content/uploads/2014/05/store_button_apple.png) (https://itunes.apple.com/us/app/briquid-mini-free/id855106966?mt=8)
      
       
Briquid Mini
     
       
Briquid Mini Free
     


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: dennistimmy op 6 November 2014, 20:08:10
Ik heb het gewone briquid altijd met veel plezier gespeeld, en ik moet zeggen dat de screenshots wel laten zien dat het er grafisch gezien op vooruit is gegaan. Ik zou het graag willen downloaden, maar ik vraag mij af of het een heel nieuw spel is of meer een verbetering van de oudere versie. En of het moeilijker is geworden natuurlijk  ;).


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Florian van Strien op 6 November 2014, 20:15:47
Ik kan het helaas niet spelen omdat het iOS-only is, maar ik ga toch even die ene regel negeren en hier posten. :P

Gefeliciteerd met de release! Hier zit zeker een hoop werk achter en ik weet zeker dat het een geweldig spel is geworden. En de "oude" versie die ik wel heb kunnen spelen was erg goed.

Wat ik wel vind (maar wat waarschijnlijk niet jouw beslissing is), is dat het spel te goedkoop is. Het is een heel goed spel, en ik vind het zeker meer dan een enkele euro waard. Ik denk ook dat jullie in totaal meer zouden krijgen als je het minimaal twee of drie euro maakt (en het is nog wel meer waard) omdat ik verwacht dat de daling in kopers dan ruimschoots zou worden opgevangen door de stijging in inkomsten. Het is tegenwoordig ook heel normaal dat een spel meer dan dat kost als het betaald is, kijk maar eens in de toplijsten (http://www.apple.com/itunes/charts/paid-apps/). Maar goed, ik heb hier niet enorm veel verstand van, en de mensen bij Gamious zullen hier wel goed over nagedacht hebben. ;)


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: The RuneSnake op 6 November 2014, 20:16:52
Beetje jammer dat je nu nog een briquid gemaakt hebt. Ik had liever een nieuwe game gezien (Eentje die ik wel kon spelen met mijn PC), maar goed, als je Gamious vriendjes aan een mobile game meer kunnen verdienen, tja, wie ben ik om je tegen te spreken?

Veel plezier allemaal, de trailer is goed gedaan, deze keer zonder Russisch accent! (Dus toch een grote verbetering) En de screens zien er ook mooi uit.

TR


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Ceymoonie op 7 November 2014, 14:18:32
Ziet er mooi uit, vooral die water shader :).
Ik kan het jammer genoeg niet testen omdat ik geen telefoon heb, en überhaupt niks van Apple.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Janoot op 7 November 2014, 15:00:57
Ik zat rustig in de app store te kijken, zag ik opeens
(http://g2f.nl/03urbrj) (http://g2f.nl/03urbrj)
En dus kocht ik m maar :)

Level 1-9 gingen zonder problemen, maar zoals verwacht liep de moeilijkheid steeds meer op.
Level 10 was een tijdje gekloot, maar het is gelukt om er 100% bij te halen.

Grafisch ziet het spel er heel goed uit. Het is duidelijk wat alles betekent en het werkt goed.
De gameplay is flawless, al vind ik het jammer dat je met de undo knop slechts de vorige actie ongedaan kan maken, en niet wat daar voor gebeurde.
Misschien is het een idee om bij de level keuze de levels te laten sliden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Oh trouwens, het menu ziet er echt geweldig uit :)


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: hafireck op 7 November 2014, 15:37:53
ook even gekocht @ iPhone, nice spelletje voor in de trein enzo.

wat me wel opvalt is dat als je hem onder een bepaalde hoek tussen portrait en landscape houd hij in een hoog tempo switcht tussen landscape en portrait, en daardoor tijdens het spelen je meteen geen zetten meer hebt. Ook vind ik dat onderste randje bij het icoontje niet echt wat toevoegen en niet echt passen bij de iOS 7/8 style.

verder nice spel  :)


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: HD Blood op 7 November 2014, 21:09:39
Ik ben echt heel erg benieuwt naar de Android versie! Ik heb alleen een android telefoon, dus de Play Store liet me de tabletversie niet spelen, maar ik wil dit spel al erg lang uitproberen! Het lijkt me een leuk spel. Ik heb Leau, Laue.. je originele waterspel waar Briquid van is afgeleid gespeeld en die vond ik erg leuk. Het concept is wel interessant, maar de graphics en "feel" ontbraken, die nu dus zijn gefixt. Ahum. Dus.
Kun je vertellen wanneer je de androidversie verwacht, of waarom hij later uitkomt? :)


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Georges op 8 November 2014, 15:08:50
Wanneer komt de Android & Windows Phone versie?


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: ShroomProductions op 8 November 2014, 19:16:49
Android en Windows Phone laten nog even op zich wachten helaas. Zodra daar meer nieuws over is, laat ik dat uiteraard weten.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Mohammed-f op 9 November 2014, 23:31:36
Gisteren Briquid Mini gekocht voor mijn 1 week oude iPad mini retina (mijn eerste Apple aankoop, vers uit de Amsterdamse Apple Store).

Na één uurtje gamen ben ik op iets van level 50 gekomen. Op twee levels na, alles 100%. De komende levels zullen wel pittiger worden, neem ik aan, en de meeste levels <50 heb ik al eerder gespeeld.

Ik vind het een leuk spel, en een verbetering t.o.v. de 'oude' briquid. Maar geen nieuwe content. Lijkt meer op een update dan een nieuwe game. Ik vind dat het spel zelf goed is en goed inelkaar zit, maar de verslavingsfactor die mij de drang geeft om door te spelen, is een beetje zwak.

Mooi dat het spel nu €0,89 kost, want dat zorgde ervoor dat ik het kocht zonder erbij na te hoeven denken. Alhoewel bij €2,69 waarschijnlijk meer winst gemaakt zou zijn.

Keep up the good work!


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 11 November 2014, 17:54:43
ik vraag mij af of het een heel nieuw spel is of meer een verbetering van de oudere versie.
Allebei :D

Citaat
En of het moeilijker is geworden natuurlijk  ;).
Het is iets makkelijker :)

Wat ik wel vind, is dat het spel te goedkoop is.
Ik zal zorgen dat afdeling marketing ook meeleest ;) Maar zoals je zegt, ik heb ook geen idee en laat dat over aan hen, die zullen dat wel weten.

Ik had liever een nieuwe game gezien
Rest assured, we zijn met een aantal mooie dingen bezig :)

Ziet er mooi uit, vooral die water shader :).
Was die shader alweer vergeten, maar inderdaad vind ik die ook wel goed gelukt :)

En dus kocht ik m maar :)
Woosh :D Verder dank voor de lovende woorden :D En ja, level 10 is een klassieker :)

Citaat
Misschien is het een idee om bij de level keuze de levels te laten sliden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vrees dat ik niet begrijp wat je bedoelt...

ook even gekocht @ iPhone, nice spelletje voor in de trein enzo.
Woosh :D

Citaat
wat me wel opvalt is dat als je hem onder een bepaalde hoek tussen portrait en landscape houd hij in een hoog tempo switcht tussen landscape en portrait, en daardoor tijdens het spelen je meteen geen zetten meer hebt.
Ohja, het klopt dat daar geen hysterese (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hysterese) is ingebouwd. Is misschien een idee.

Citaat
Ook vind ik dat onderste randje bij het icoontje niet echt wat toevoegen en niet echt passen bij de iOS 7/8 style.
Ik zal zorgen dat afdeling marketing meeleest ;)

Ik ben echt heel erg benieuwt naar de Android versie! Ik heb alleen een android telefoon, dus de Play Store liet me de tabletversie niet spelen, maar ik wil dit spel al erg lang uitproberen! Het lijkt me een leuk spel. Ik heb Leau, Laue.. je originele waterspel waar Briquid van is afgeleid gespeeld en die vond ik erg leuk. Het concept is wel interessant, maar de graphics en "feel" ontbraken, die nu dus zijn gefixt. Ahum. Dus.
Kun je vertellen wanneer je de androidversie verwacht, of waarom hij later uitkomt? :)
Hij komt later uit omdat de IAPs niet willen werken, en omdat het spel niet goed werkt op alle apparaten (vooral oudere geven problemen). Dat is waarschijnlijk een compatibliteitsprobleem. Ik verwacht een Android release zodra dat is opgehelderd en opgelost.

Windows Phone komt als we daar de tijd voor nemen, is recentelijk te weinig tijd voor genomen.


Gisteren Briquid Mini gekocht voor mijn 1 week oude iPad mini retina (mijn eerste Apple aankoop, vers uit de Amsterdamse Apple Store).

Na één uurtje gamen ben ik op iets van level 50 gekomen. Op twee levels na, alles 100%. De komende levels zullen wel pittiger worden, neem ik aan, en de meeste levels <50 heb ik al eerder gespeeld.

Ik vind het een leuk spel, en een verbetering t.o.v. de 'oude' briquid. Maar geen nieuwe content. Lijkt meer op een update dan een nieuwe game. Ik vind dat het spel zelf goed is en goed inelkaar zit, maar de verslavingsfactor die mij de drang geeft om door te spelen, is een beetje zwak.
Toch is alles opnieuw gemaakt. Vooral de look-en-feel is verbeterd. Maar inderdaad, als je Briquid voor tablets kent heb je veel levels al gezien in een andere vorm.

Citaat
Mooi dat het spel nu €0,89 kost, want dat zorgde ervoor dat ik het kocht zonder erbij na te hoeven denken. Alhoewel bij €2,69 waarschijnlijk meer winst gemaakt zou zijn.
Ik heb geen idee, ik geef het door :)

Hoe dan ook dank voor alle feedback (en hen die het gekocht hebben dank daarvoor!). Als je het met je vrienden wil delen nog beter :D


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Bjarno op 12 November 2014, 08:36:51
Citaat
Er is overigens ook een gratis demo, voor als je het eerst wil proberen. De volledige game is ook in de demo te koop via een in-app aankoop. Echter, de hele game is verkrijgbaar voor maar één euro. Met de vele uren speelplezier die de game kan bieden is dit misschien wel het meeste dat je ooit uit één euro zal halen.
Dan lijkt mij de gewone betalende versie een beetje overbodig, als je met de gratis versie kunt upgraden, zonder de betalende apart te downloaden. Dit houdt ook dubbel onderhoudswerk in, alhoewel zoiets in GM:Studio moet meevallen.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Georges op 14 November 2014, 19:12:08
Ik heb het spel gespeeld op de iPhone 3 van mijn vader, en vind dat Briquid Mini het beste spel is dat je kan vinden in de Apple Store. Een startende speler begrijpt meteen hoe het spel werkt, terwijl de ervaren speler veel plezier zal beleven aan de moeilijkere levels. Ik vind de zachte prijs (€0,89) perfect voor een game op een smartphone of tablet. Het spel is grafisch erg prachtig en het water werkt vloeiend. Wel heb ik drie opmerkingen over het spel:
- 100 levels is een beetje weinig voor een spel met korte levels zoals Briquid. Kijk maar naar de spellen die mijn moeder op haar Android-smartphone speelt: Farm Heroes Saga en Solitaire in Wonderland. Die hebben wel honderden levels.
- Ik vind het menu niet echt fijn. De tabs nemen veel plaats in beslag.
- Ik heb het spel Briquid Mini geïnstalleerd op een Belgische iPhone, maar het spel werd volgens mij niet in het Nederlands vertaald. Het bleef op de Engelse taal staan. Maar ik kan fout zijn, omdat ik nogal haastig was en in een klein aantal minuutjes enkele levels wou spelen.

Nog een mededeling: ik vind smartphones en tablets persoonlijk geen game-waardige apparaten. Ik speel liever een game op een console met knoppen, aangezien mijn vingers een heel stuk van het smartphonescherm overlappen. Knoppen werken gewoon fijner bij mij.  Ik zou er wel 4  tot zes euro aan Briquid Mini willen uitgeven als het spel in de Wii U of Nintendo 3DS Eshop zou verschijnen! Als Briquid Mini enkel iOS-, Windows Phone- of Android-only zou zijn, zal ik niet meer dan één euro willen neerleggen voor een fantastisch spel op een smartphone of tablet.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 14 November 2014, 20:52:14
Dan lijkt mij de gewone betalende versie een beetje overbodig, als je met de gratis versie kunt upgraden, zonder de betalende apart te downloaden.
Dat is niet zo. De statistieken (waar ik geen details van geef) laten zien dat dat niet zo is.

Een betaalde app geeft de downloader het vertrouwen dat die niet wordt lastiggevallen door advertenties of dergelijke, of simpelweg door een half product binnen te halen. Veel mensen vinden het prettig om meteen de real deal in huis te hebben, in plaats van een demo die elk moment onverwacht kan ophouden. Dus nee, het lijkt overbodig, maar is het zeker niet.

Ik heb het spel gespeeld op de iPhone 3 van mijn vader, en vind dat Briquid Mini het beste spel is dat je kan vinden in de Apple Store. Een startende speler begrijpt meteen hoe het spel werkt, terwijl de ervaren speler veel plezier zal beleven aan de moeilijkere levels. Ik vind de zachte prijs (€0,89) perfect voor een game op een smartphone of tablet. Het spel is grafisch erg prachtig en het water werkt vloeiend.
Bedankt! :D (En ook dank voor de feedback :))

Citaat
100 levels is een beetje weinig voor een spel met korte levels zoals Briquid.
Daar hebben we het nog eens over als je bij level 90 bent ;)

(Maar mocht het een succes worden, kunnen we altijd kijken naar een uitbreiding. Levels maken is namelijk erg leuk werk :D)

Citaat
Ik heb het spel Briquid Mini geïnstalleerd op een Belgische iPhone, maar het spel werd volgens mij niet in het Nederlands vertaald.
Oh, da's een interessante. Mogelijk herkent 'ie alleen "NL", of wordt het land ingelezen in plaats van de taal.

Overigens kun je in het instellingenscherm de taal aanpassen.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: dvdtv op 19 November 2014, 14:07:48
Na lange tijd weer verder aan het gaan met het plaatsen van games op de facebook pagina. Ik heb zojuist dit spel geplaatst:

https://www.facebook.com/NGMCGames (https://www.facebook.com/NGMCGames)

Groeten,
Dennis


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Mohammed-f op 1 Januari 2015, 18:11:57
Ik ben inmiddels al op een level of 70, en wil een hele vervelende bug melden:

Als ik het spel start zonder internet, denkt Briquid om de een of ander reden dat ik de gratis versie heb. In de menu zie ik dat ik op level 70 ben, maar als ik (bijvoorbeeld) op een uitgespeelde level klik krijg ik een melding om Briquid te kopen (?). Als ik op de knop reactivate klik, gebeurt er niks. Maak ik Wi-Fi verbinding, dan krijg ik plotseling 10 pop-up meldingen met Dank voor uw aankoop.

Ik heb de iPad mini 2, en gebruik de gratis versie waarin ik de volledige versie heb gekocht met in app aankoop.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 4 Januari 2015, 12:35:40
Oh, da's wel een serieuze bug geloof ik. En ik dacht dat ik daar juist voorzorg op had genomen...

Heb je de app direct gekocht als full version uit de store, of als in-app purchase?


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Florian van Strien op 4 Januari 2015, 12:54:37
Heb je de app direct gekocht als full version uit de store, of als in-app purchase?
Dat zegt hij al:
Ik heb de iPad mini 2, en gebruik de gratis versie waarin ik de volledige versie heb gekocht met in app aankoop.

Heb je trouwens een ETA voor een Android/Win8/HTML5 versie?
Ik denk vooral dat het misschien helemaal geen slecht idee is dit spel op Kongregate te zetten. Het grote voordeel van Kongregate is namelijk dat de marketing voor je gedaan wordt. En vergeef me als ik dit fout heb, maar het aantal verkopen lijkt mij (gebaseerd op het aantal ratings) tegen te vallen. Kongregate heeft een relatief makkelijk te integreren API, waarmee je ook IAP's kunt regelen en dus level packs o.i.d. kunt verkopen. Daarnaast verdien je zo'n €1 (non-exclusive, met API) per duizend plays aan advertentieinkomsten, en kun je natuurlijk ook nog spelers naar de mobiele versie lokken. Ik denk dat je met een spel als dit wel 400.000 spelers in een jaar kunt krijgen, maar helaas komt er wel wat geluk bij kijken (zo moet je spel daarvoor wel badges krijgen). Uiteraard kun je me een PM sturen als je meer informatie wil over publiceren op Kongregate (ik ben geen expert, maar heb wel wat ervaring).


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Georges op 25 Januari 2015, 17:23:57
Hoeveel keer is Briquid Mini gedownload?


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Mohammed-f op 19 Februari 2015, 17:26:31
Oh, da's wel een serieuze bug geloof ik. En ik dacht dat ik daar juist voorzorg op had genomen..
Ik heb vorig week mijn iPad 'hersteld'/gereset, en sinds dien ben ik mijn savegame kwijt (stond op iCloud, maar krijg hem er niet meer uit), en mijn in-app aankoop op de volledige versie..


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 19 Februari 2015, 19:09:13
Ook als je de restore-optie gebruikt in het koopscherm?

En wat gebeurt er als je de app opnieuw koopt?


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Mohammed-f op 21 Februari 2015, 23:02:00
Ook als je de restore-optie gebruikt in het koopscherm?

En wat gebeurt er als je de app opnieuw koopt?

Voordat ik mijn iPad had hersteld kreeg ik, als ik Briquid start zonder een WiFi verbinding, de koopscherm bij het openen van level level 21 of hoger. Ik moest dan een WiFi verbinding maken en op de herstel knop drukken.

Nu, sinds mijn iPad is 'hersteld'/gereset, werkt de herstel knop op de koopscherm ook niet meer.

Ik wil best wel geloven dat als ik opnieuw betaal, hij weer werkt, maar heb dan niet veel zin meer om 60 levels opnieuw te spelen :P


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: Erik Leppen op 22 Februari 2015, 09:04:22
De scores worden niet online bewaard inderdaad. De leaderboards wel, maar alle levelscores niet.


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: winnetoe83 op 25 Februari 2015, 00:22:00
Mooi spel. Ik kijk er naar uit om de android versie te spelen.
Men ziet wel dat er aan gewerkt is. Mooie en leuke graphics.

Ook het feit dat je kan laten zien dat je hiermee geld kan verdienen is een leuke motivering voor de andere forumleden. Het is je gegunt!


Titel: Re: Briquid Mini
Bericht door: massimot op 3 Augustus 2017, 16:14:59
Hey Erik, ik hoop dat je dit bericht nog leest na zo'n lange tijd. Ik heb gezien dat dit spel voor Android nooit uit de develop fase is gekomen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamious.minibriquid

Op mijn nieuwste mobiel met android 6.0 kan ik 'm wel downloaden, maar crasht de app direct. Op een ouder mobiel met Android 4.4 kan ik hem juist weer niet in de play store te pakken krijgen.

Ik begrijp dat op dit moment er geen geld verdiend mee kan worden, maar zou jij de app (voor zover mogelijk) naar mij willen sturen op een bepaalde manier? Dan kan ik 'm toch nog eens spelen.... Het spel is gewoon zo leuk :D


PS: Ik heb Windows 8.1, en blijkbaar is Briquid ook daarvoor gereleast. Maar helaas, ook deze is ondownloadbaar in de store via deze link: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/briquid/9wzdncrdj4cr

EDIT:

Na wat gehannes (van een uurtje of 2) is het gelukt om via dezelfde link uit de Play store toch de app te downloaden op mijn mobiel met Android versie 4.4. Helaas is dat scherm wel erg klein (en dus ook niet zo handig) dus mocht je nog een APK versie hebben die werkt op Android 6.0 dan zou ik dat zeer waarderen :)



www.game-maker.nl © 2003, 2007 Nederlandse Game Maker Community